Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Tyttäreni kanssa käytiin uimassa idyllisessä vesi ja tuli nimisessä uimakeskuksessa 20 km Oulun pohjoispuolella. Kiinalaisesta raflasta ostimme sitten kotipakettiin friteerattua kanaa hapanimelä kastikkeella. Juomat ostettiin matkalta. Nälkäisenä kotona huomattiin että paketissa oli jotain vihannesmössöä. Tyttö ei syö vihanneksia...pettymys oli kova.

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Sivut

Kommentit (58)

JPI
Seuraa 
Viestejä24822
Liittynyt5.12.2012

Ei ketuttanu vaan potutti kun pottujen keitto kesti niin helvetin kauan, pihvit oli ja valmiit ja nälkä oli kauhee. Jotkut potut kypsyy (vai miten se pitäisi sanoa?) niin helvatan hitaasti.

3³+4³+5³=6³

Takapiru
Seuraa 
Viestejä43
Liittynyt25.7.2016

JPI kirjoitti:
Ei ketuttanu vaan potutti kun pottujen keitto kesti niin helvetin kauan, pihvit oli ja valmiit ja nälkä oli kauhee. Jotkut potut kypsyy (vai miten se pitäisi sanoa?) niin helvatan hitaasti.

Rakaisevin tekiä lienee kuitenkin pottujen koko ei lajike!

Takapiru
Seuraa 
Viestejä43
Liittynyt25.7.2016

T kirjain jäi uupumaan, on tää vittu palsta, kun ei voi korjata inhimilistä erehdystä.

Kaikki kai älysi että tämän tein tahallani mutta kyllä muokkaus namiska pitää palstalle saada, halloo ylläpitö..ja taas tuli vihreitä!

ID10T
Seuraa 
Viestejä2060
Liittynyt3.10.2007

Windspeed kirjoitti:
Tyttäreni kanssa käytiin uimassa idyllisessä vesi ja tuli nimisessä uimakeskuksessa 20 km Oulun pohjoispuolella. Kiinalaisesta raflasta ostimme sitten kotipakettiin friteerattua kanaa hapanimelä kastikkeella. Juomat ostettiin matkalta. Nälkäisenä kotona huomattiin että paketissa oli jotain vihannesmössöä. Tyttö ei syö vihanneksia...pettymys oli kova.

Et sitten ennen ole kiinalaista ruokaa syönyt?  Se vihannesmössö kuuluu niihin annoksiin aika olennaisena osana.

Ylenanti
Seuraa 
Viestejä62
Liittynyt24.7.2016

ID10T kirjoitti:
Windspeed kirjoitti:

Et sitten ennen ole kiinalaista ruokaa syönyt?  Se vihannesmössö kuuluu niihin annoksiin aika olennaisena osana.

Joo en syö minäkään kiinalaista moskaa, miksi söisin kun on parempaakin samaan hintaan!

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

ID10T kirjoitti:
Windspeed kirjoitti:

Oon syönyt, mutta nyt antoi väärät ruoat..friteerattua kanaa ostettiin ja kotona se oli vihannesmössöä jota oli pakattu mukaan. Edellisellä kerralla tilaus onnistui...odotusaika oli pitkä myös.

Mun ketutti eilen enemmän se että ns. Oulu-kortti katosi myös mystisesti. Olin juuri ladannut siihen 20 uintikertaa ja yllätys se ei enää ollut lompakossa..jouduin ostamaan uintikerran 5:50 € vaikka juuri olin miltei satasen investoinut uinteihin.

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

asdf
Seuraa 
Viestejä11383
Liittynyt16.3.2005

Windspeed kirjoitti:
..friteerattua kanaa ostettiin ja kotona se oli vihannesmössöä jota oli pakattu mukaan. Edellisellä kerralla tilaus onnistui...odotusaika oli pitkä myös.

Tuo toki ketuttaa, mutta kannattaa tarkistaa takeaway-annokset, kun ne saa käteensä eikä vasta kotona. Toki se on ravintolan vika eikä asiakkaan, jos saa väärää safkaa, mutta itse vahingosta viisastuneena katson aina paikan päällä, että ruoka on sitä mitä tilasi.

Toisaalta joskus olen saanut kyllä ylimääräisen pizzan sillä, kun huomasin vasta kotona, että fantasiapizzaan tilatun parsan tilalle oli laitettu persikkaa. Soitin pizzeriaan ja kerroin tilanteen, johon ne, että tehdään saman tien oikea pizza, tule hakemaan. Kysyin, että haluatteko tän persikkapizzan takaisin, johon ne, että ei, voitte syödä tai heittää pois jos ei maistu. Ja se oli oikeastaan maultaan ihan ok.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36449
Liittynyt6.12.2009

Takapiru kirjoitti:
T kirjain jäi uupumaan, on tää vittu palsta, kun ei voi korjata inhimilistä erehdystä.

Kaikki kai älysi että tämän tein tahallani mutta kyllä muokkaus namiska pitää palstalle saada, halloo ylläpitö..ja taas tuli vihreitä!

Tabletit on huonoja näppäimistöjä.

mdmx
Seuraa 
Viestejä4315
Liittynyt23.11.2009

jussipussi kirjoitti:
Oikein lupsakka ja rento olo, ei oikein mikään ketuta. 

Mua rupes ketuttaan kun tulit ketutusketjuun kertoon ettei mikään ketuta.

Creativity Is Intelligence Having Fun

kytoann
Seuraa 
Viestejä1915
Liittynyt16.3.2005

Lähdin autolla enkä muistanut ettei kodin avain ole sattuneesta syystä samassa lenkissä auton avaimen kanssa. Takasin tullessa vasta huomasin. Mies oli ties missä asioillaan.  Takaovi lukossa vaikkei yleensä koskaan ole . Ketutti. Kävelin  kirjastoon ja luin yhden uutuuskirjan Julie Kagawa: Lohikäärmeet , melkein kokonaan. Tavoitin lopulta miehen, oli naapurikaupungista ostanut ovenkokoisen aurinkopaneelin  199 eurolla. Pääsin kotiin eikä kissatkaan olleet hermostuneet. 

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat