Kommentit (11)

Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1370
Liittynyt26.3.2006

Tiede kirjoitti:

Silmiin katsominen parantaa oppimista ja käytöstä

Täällä tiede-fi:n keskustelussa tarvittaisiin silmiin katsomista etenkin käytöstä mutta myös oppimista parantamaan. Vai mitä mieltä olette?

TOIJALA. Katse josta huomaa toisen olevan aivan liian päissään, jotta hän ymmärtäisi mitään mitä hänelle on sanottu viimeisen 20 min. aikana. "Junassa yritin puhua hänelle, mutta hän oli jo toijalassa." — Antti Hyry (Kokkilan kakkakääpiö, Hömpönkeinaa, Hirvi Akuniemi, Artsiitti Höti Pörtsiitti)

BCK
Seuraa 
Viestejä6954
Liittynyt9.7.2010

jepajee kirjoitti:
Valehtelevat ihmiset katsovat yleensä silmiin.

Valehtelevat ihmiset katsovat liian kauan silmiin, suorastaan tapittavat. Tarkkailevat siinä samalla toisen reaktioista, upposiko valhe. Ja toisaalta valehtelevat ihmiset voivat myös pälyillä ja vaikuttaa luihuiltakin. 

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

BCK kirjoitti:
jepajee kirjoitti:

Valehtelevat ihmiset katsovat liian kauan silmiin, suorastaan tapittavat. Tarkkailevat siinä samalla toisen reaktioista, upposiko valhe. Ja toisaalta valehtelevat ihmiset voivat myös pälyillä ja vaikuttaa luihuiltakin. 

Ennen kuin lähdet syyttelemään ihmisiä valehtelijoiksi, niin mulla on tapana katsoa tapittaa kun puhun totta ja muuten saatan pitää silmiä jopa kiinni, kun ei ne naamat ehdi siinä välissä muuttua miksikään.

MooM
Seuraa 
Viestejä5082
Liittynyt29.6.2012

BCK kirjoitti:
jepajee kirjoitti:

Tuo on tosi yksilöllistä. Toise pälyilevät ihan luonnostaan ja toiset taas tapittavat niin, että käy kiusalliseksi. 

Sen olen minäkin kuullut, että jotaku yrittävät vakuuttaa valahtelun kohdetta omaa normaaliaan tiiviimmällä katsekontaktilla.

Kasvisruoka2
Seuraa 
Viestejä3568
Liittynyt29.8.2015

MooM kirjoitti:
BCK kirjoitti:
jepajee kirjoitti:

Tuo on tosi yksilöllistä. Toise pälyilevät ihan luonnostaan ja toiset taas tapittavat niin, että käy kiusalliseksi. 

Sen olen minäkin kuullut, että jotaku yrittävät vakuuttaa valahtelun kohdetta omaa normaaliaan tiiviimmällä katsekontaktilla.

Korjaisin tuota, että hyvät valehtelijat tapittavat monesti.

Kaipa ihmiset tiedostamattaan aavistavat jotain joskus, mutta eivät osaa oikein pukea sanoiksi sitä mikä ja miksi tuntui oudolta.

Ruhollah.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Njoo. Itse en ainakaan kykene poimimaan ympäristöstäni niin yksityiskohtaista tietoa kuin silmien käytös. No kyllä minä nyt sen silmä munien puutteen huomaan. Yksityiskohtaisen liikkeen seuraaminen on kyllä haastellista noin yleisestikin - jotkut sanovat, että olivat ajaa päältäni.

Minä en oikein edes tiedä, minne ne silmät laittaisi. Tuntuvat olevan tuskallisesti paikalla, kun niitä ei tarvittaisi eli kyseessä on tällöin tiedostamaton tuijottaminen.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Loistava palsta, kun ei omia kirjoitusvirheitään voi korjata.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Uusimmat

Suosituimmat