Sivut

Kommentit (95)

Vierailija

jarppah kirjoitti:
Keskustelua on hyvä olla sekä mielipiteitä. Toivon vain että kommentointi kohdistetaan laittamiini kuviin ja niiden tekniikoihin jne.

Tähän mä oon pyrkiny.
On vaan vaikee pitää pää kiinni jos joku aloittaa. Mä en alottanu.
Mode varmaan sivoo, mut ketju voi mennä lukkoon jos sontaa on liikaa.

On sulla kykyjä. Jos ei olis niin en pistäis tikkua ristiin tässä ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä4484

jarppah kirjoitti:
Toinen kuva

Loistava !!! Ehkä hankin joskus myös kynäruiskun. Uusi maailma.

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.
Sakarjan aivopieru: Ateistin elämää hallitsee koko ajan Jumalfobia.

Deimos
Seuraa 
Viestejä4484

Minulla oli myös "lasinkuva". Lyijykynätyö. Taisi päätyä uuniin.

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10270

jarppah kirjoitti:
Punamuurahainen

https://fi.wikipedia.org/wiki/Punakekomuurahainen

Vai punakekomuurahainen?

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

deep purpose
Seuraa 
Viestejä1184

Hyvät on tairot. Hienoa kun sulla mielekästä wöörkkii. Toi perhonen on tuttu Saarenmaan kesiltä, ainakin näyttää olevan samanlainen lajiltaan.

If you want to understand me, you need to be universal, if you don't understand me, you suck at it.

Deimos
Seuraa 
Viestejä4484

jarppah kirjoitti:
Ikuista opettelua tämä touhu on, onneksi..😀

K.kaikkiaan hienoa työtä. Jatka ihmeessä ja postaa tänne. T: Deimos :)

Eppur si muove !!!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat