Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Ihmettelin kun pää tuli kipeäksi 80 km fillarilenkillä jossa pelasin kierroksen frisbee golfia puolivälissä. Edellisen päivän olin viettänyt sisätiloissa.

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Sivut

Kommentit (17)

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

No eikö tule mitään terveitä kommentteja..taidan lähteä Novosibirskin yliopistoon kahville Sebringillä tai lainatulla Corvetella.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Haluaisiko joku yrittää vastata tiedekysymykseen vai nostanut Porschen kytkintä ( mulla on kyllä Nikko Ferrari) ?

tammukka
Seuraa 
Viestejä3341
Liittynyt9.5.2010

Windspeed kirjoitti:
Haluaisiko joku yrittää vastata tiedekysymykseen vai nostanut Porschen kytkintä ( mulla on kyllä Nikko Ferrari) ?

Tuliko reitin loppupuolella kenties pubi vastaan ?

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3199
Liittynyt30.5.2010

Pää tulee kipeäksi matalasta verensokerista. Se taas aiheutuu fyysisistä ponnistuksista, kun ei voi syödä tarpeeksi, Ja vaikka söisikin, ei se ravinto oikein imeydy, kun veri kiertää lihaksissa.

Pää tulee pipiksi myös, jos keho kuivuu, eli hikoilee ylenpalttisesti.

Raittiilla ilmalla sinänsä ei ole näissä asioissa mitään tekemistä. Raittiissa ilmassa vain liikutaan, ja oireet johtuvat liikunnasta.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Reifengas kirjoitti:
Pää tulee kipeäksi matalasta verensokerista. Se taas aiheutuu fyysisistä ponnistuksista, kun ei voi syödä tarpeeksi, Ja vaikka söisikin, ei se ravinto oikein imeydy, kun veri kiertää lihaksissa.

Pää tulee pipiksi myös, jos keho kuivuu, eli hikoilee ylenpalttisesti.

Raittiilla ilmalla sinänsä ei ole näissä asioissa mitään tekemistä. Raittiissa ilmassa vain liikutaan, ja oireet johtuvat liikunnasta.

Oletko aivan varma nimittäin heikommassa happipitoisuudessa voi olla joku vaikutus myös, jos hyppääbyhtäkkiä suurempaan happi pitoisuuteen?

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

tammukka kirjoitti:
Windspeed kirjoitti:

Tuliko reitin loppupuolella kenties pubi vastaan ?

Ei tullut.

Haahuilija
Seuraa 
Viestejä278
Liittynyt9.2.2011

Vaihteleeko happipitoisuus paljonkin sisällä, eikös todennäköisempi versio olisi ylimääräinen hiilidioksidi sisätiloissa ja "raitis" vähemmän hiilidioksidia  sisältävä ilma ulkona.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat