Seuraa 
Viestejä3618
Liittynyt3.1.2016

Minulle on tuottanut nautintoa monta aikaa se kun olen työntynyt ovolon viestien ohi lukematta niitä.

Rakkautta
1038
:)

Ikuista kierrätystä. Mr. Nice Pressure

Sivut

Kommentit (198)

Principia
Seuraa 
Viestejä1787
Liittynyt16.4.2016

Kun työnnyin töistä kotiin.

Voisitko muuten ystävällisesti vähentää merkittävästi tuota työntymisteoriasi spammaamista joka ketjussa? Se olisi todella mukavasti tehty kanssaihmisiäsi kohtaan.

Tee vaikka ketju tai pari missä käsittelet sitä ja spämmäät niin paljon kun näppis kestää, sitä sitten kiinnostuneet lukevat ja kommentoivat.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6121
Liittynyt7.7.2007

WSolsticeHOu kirjoitti:
Minulle on tuottanut nautintoa monta aikaa se kun olen työntynyt ovolon viestien ohi lukematta niitä.

Rakkautta
1038
:)

Hohhoijaa, hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset (Suomalainen sananlasku).

1011

🚑

TeeSi
Seuraa 
Viestejä303
Liittynyt27.5.2015

Mulle rupee tuottaan nautintoa ainoastaan OIVALLUS!
Ihan kaikessa eli työssä, seksissä, korjauspuuhissa jne.
Toisaalta se on tunneköyhyyttä - vaatimus jostain extr?

Keijona
Seuraa 
Viestejä9868
Liittynyt13.3.2015

Kasvukauden tulokset  turvassa, toisinsanoen jyvät jemmassa. Kyllä olisi kuukausipalkalla tai kvarttaalitaloudessa lyhytjänteisen helpompaa. 

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

asdf
Seuraa 
Viestejä11665
Liittynyt16.3.2005

TeeSi kirjoitti:
Mulle rupee tuottaan nautintoa ainoastaan OIVALLUS!
Ihan kaikessa eli työssä, seksissä, korjauspuuhissa jne.
Toisaalta se on tunneköyhyyttä - vaatimus jostain extr?

Toi on kyllä totta, varsinkin seksissä. Ensin ihan tylsää puuhaa, mutta sitten kun hokaa oivalluksen, niin on ihan eri meininki. Tuossa on tietysti se huono puoli, että jos on puurtanut velvollisuudesta seksiä vuosikymmeniä, kunnes tulee oivallus, että hitto, tämähän on oikeastaan aika kivaa puuhaa ja sitten kuolee seuraavalla viikolla.

Vomies
Seuraa 
Viestejä2840
Liittynyt4.9.2010

Kimppakivaa odotellessa. Tai oksentaa päälle. Jos oot kiinnoistunut ja synnytysikäinen, niin tuun panee kovalla kyrvällä.

Vaka vanha Väinämöinen, tietäjä iänikuinen.

Vomies
Seuraa 
Viestejä2840
Liittynyt4.9.2010

Parita mulle joku täydellinen nainen. Jos
pysttyt tekemän sen, niin qaina nussin sinua kulta peni,'

Vaka vanha Väinämöinen, tietäjä iänikuinen.

asdf
Seuraa 
Viestejä11665
Liittynyt16.3.2005

Tuotti nautintoa mielensäpahoittajan vitutus. Katsoin työpaikan ikkunasta, kun eräs mies mateli autollaan talon reunustaa parkkipaikkaa etsien. Parkkiruutuja ei ole merkitty, vaan autot on vaan parkkeerattu talon seinää vasten. Eräässä kohtaa oli kahden auton välissä leveähkö tila, jossa oli mopoauto. Mopoauton molemmilla puolilla oli tilaa, mutta vaikka mopautoa ei olisi siinä ollut, tilaan ei olisi mahtunut kahta autoa. Mielensäpahoittaja pysähtyi katsomaan sitä kohtaa ja pystyin lukemaan huuliltaan "voi vittu". Sitten hän jatkoi matkaa ja joutui parkkeeraamaan autonsa noin kuusi metriä kauempana olevaan paikkaan. Siinä kului bensaa ja monta turhaa askelta.

Mutta ei tämä tähän jää. Mielensäpahoittaja lähti kävelemään kohti talomme pääovea melkein ohittaen mopoauton, mutta jäikin seisomaan epäkenossa sen eteen. Heilautti pari kertaa päätään puolelta toiselle siten, kuin sanotaan ilman sanoja pään liikkeillä, että ei perkele. Palasi autolleen ja tuli kynän ja lehtiön kanssa takaisin. Kirjoitti lehtiöön jotain ja repäisi lehden irti ja pani sen mopoauton yksinäsen ikkunanpyyhkimen alle. Sitten jatkoi matkaansa katse kohti asfalttia ja päätään heilutellen siten kuin päätä heilutellen hoteaan vittusaatana,...

Itse repesin tässä kohtaa ja ajattelin, että on odotan pari minuuttia ja sitten on pakko mennä tarkistamaan, mitä päiväni pelastaja on lappuunsa kirjoittanut. Harmistuksekseni mopoautoilija, nuori tyttö jonkun kaverinsa kanssa ehti ensin ja otti ihmetellen lapun käteensä. Lukivat sen ja repeilivät. Sitten ottivat itsestään pari selfietä lappu kädessä. Valitettavasti lapun sisältö jäi ikuiseksi arvoitukseksi.

MooM
Seuraa 
Viestejä6940
Liittynyt29.6.2012

Oli hyvä lounas. Rinkelisämpylä (jotain bagelin ja sämpylän väliltä), jossa vihreää pestoa (Pirkka, voin suositella!), graavilohta, kurkkua ja rapeaa salaattia. Lisäksi vettä ja kahvia. Nam.

Sain tehtyä rästihommat pois. Aina jää nuo paperityöt viimeiseen tippaan ja joskus ylikin. 

Lisäksi aurinkoinen ilma tuottaa nautintoa. Eilen tuli tehtyä pihahommia monta tuntia ja nähtyä pitkästä aikaa tiettyjä ystäviä. Hyvä fiilis.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat