Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

On sitten kokeiltu, kuinka pitkälle rekka lentää tukialuksen katapultilla:

https://m.reddit.com/r/funny/comments/3a9314/aircraft_carrier_testing_ca...

Tuli mieleen, että kuinkahan pitkälle vaikkapa jussipussi lentäisi tuolla?

Sivut

Kommentit (38)

mdmx
Seuraa 
Viestejä5247
Liittynyt23.11.2009

Dr Strangelove kirjoitti:
On sitten kokeiltu, kuinka pitkälle rekka lentää tukialuksen katapultilla:

https://m.reddit.com/r/funny/comments/3a9314/aircraft_carrier_testing_ca...

Tuli mieleen, että kuinkahan pitkälle vaikkapa jussipussi lentäisi tuolla?

No olisit kertonut rekan painon ja nopeuden kun irtoaa katapultista, tai vaihtoehtoisesti katapultin työntövoiman. Ja etäisyyden aluksen kannelta vedenpintaan.

Sitten vielä jussipussin painon ja ballistisen kertoimen.

Lisäksi tämä on väärällä osastolla, matematiikka/fysiikka olisi oikea osasto.

mdmx
Seuraa 
Viestejä5247
Liittynyt23.11.2009

Mut veikkaan et lentäisi aika lähelle samaa kohtaa mihin Dr. Strangelove lentäisi.

Luultavasti vähän pidemmälle, koska on vähän tiheämpää ainesta. Dr. Strangelove on vähän haperoitunut.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Just joo. Ihan sama mitä esität, ivaa ja herjaa sataa.

Mutta, eihän tän roskasaitin tarkoituksenakaan ole keskustella tieteestä vaan ivata minua.

Miksipä siis tuhlaisin kykyjäni tieteen keskusteluun moronien kanssa?

Pakinoitisijana olin tavattoman suosittu kahdeksan vuotta, miksipä siis en heittäisi vapaalle täälläkin? Tosin verbaalivammaiset hermostuvat siitäkin ...

JPI
Seuraa 
Viestejä25969
Liittynyt5.12.2012

Mutta, eihän tän roskasaitin tarkoituksenakaan ole keskustella tieteestä vaan ivata minua.

Idioottimaisesti käyttäyviä on aina välistä kiva ja helppo ivata, riittää kun ei usko höpinöitäsi. Sitäpaitsi, myönnä pois, että tiedät jo etukäteen että tulet saamaan "mielipiteillesi" kritiikkiä ja osin ivaakin joten miksi suotta pusket ns. päätäsi Karjalan mäntyyn?

Lainaus:

Pakinoitisijana olin tavattoman suosittu kahdeksan vuotta, miksipä siis en heittäisi vapaalle täälläkin? Tosin verbaalivammaiset hermostuvat siitäkin ...

No oisit jatkanut pakinoitasi sen sijaan että aloit julistamaan pseudotiedettäsi.

3³+4³+5³=6³

mdmx
Seuraa 
Viestejä5247
Liittynyt23.11.2009

Pakinoitisijana olin tavattoman suosittu kahdeksan vuotta, miksipä siis en heittäisi vapaalle täälläkin?

Niin, no sitähän sinä olet tehnyt kokoajan? Tyylis ei vaan aina oikein uppoa kohdeyleisöön.

Mutta jos et ole heittänyt vielä vapaalle, niin heitäppä ihmeessä.

Ja jos tyyli ei uppoa yleisöön, onko oikea ratkaisu haukkua yleisö? :) 

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Ja millähän lihaksilla te peruskoulun helmet tuomitsette minun puheeni pseudotieteeksi?
Oletteko saaneet kutsuja maailman johtavilta yliopistoilta tai NASA:lta tulla kertomaan ideoistanne?

Minäpä voin.

Mutta, " ei helmiä vihreille sioille".

tammukka
Seuraa 
Viestejä3819
Liittynyt9.5.2010

Patikoitsija paremminkin kun kenkää tulee joka paikassa. Tuo kielenkäyttösi on niin alkeellista että pakko ihmetellä miten joku olisi sinulta pakinoita halunnut ostaa. Ihminen joka on omasta mielestään hauska on yksi surkeimmista ihmistyypeistä mitä tiedän. Toinen surkimusporukka on nöyrät.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40617
Liittynyt6.12.2009

Sinun vahvuutesihan on rönsyilevässä ja viihdytttävässä tarinankerronnassa. Varsinkin kun se tuodaan Eemelimäisesti vakavalla naamalta kirjoittajan ymmärtämättä juttuihin sisältyvää itseironiaa. Politiikka ja tiede kannatta pitää vain Paroni von Münchhausen typpisesti värittämässä juttuja ja sitomassaa osittain todellisuuteen. 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Paroni_von_M%C3%BCnchhausen

"Karl Friedrich Hieronymus von Münchhausen (11. toukokuuta 1720 – 22. helmikuuta 1797) oli saksalainen, Hannoverissa syntynyt vapaaherra, joka sepitti mielellään liioiteltuja kertomuksia sotamuistoistaan."

tammukka
Seuraa 
Viestejä3819
Liittynyt9.5.2010

Ja millähän lihaksilla te peruskoulun helmet tuomitsette minun puheeni pseudotieteeksi?
Oletteko saaneet kutsuja maailman johtavilta yliopistoilta tai NASA:lta tulla kertomaan ideoistanne?

Minäpä voin.

Ja päädyit sitten kunnanvaravaltuutetuksi Vihtiin. Tuo oli parasta huumoria mitä olet täällä esittänyt.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40617
Liittynyt6.12.2009

JPI kirjoitti:

Idioottimaisesti käyttäyviä on aina välistä kiva ja helppo ivata, riittää kun ei usko höpinöitäsi. Sitäpaitsi, myönnä pois, että tiedät jo etukäteen että tulet saamaan "mielipiteillesi" kritiikkiä ja osin ivaakin joten miksi suotta pusket ns. päätäsi Karjalan mäntyyn?

Huomion saaminen.

MooM
Seuraa 
Viestejä6930
Liittynyt29.6.2012

Minäpä voin.

Täällä merkkaa viestin sisältö, ei kirjoittajan meriitit. Nobelistikin voi kirjoittaa provosoivaa hölynpölyä. Tietysti imago syntyy aktiivisuuden ja tyylin perusteella ja se vaikuttaa vastaanottoon.

Kuvitelmasi siitä, että täällä on lähinnä teinejä on surkuhupainen. Samoin arvelusi poliittisesta ja ekologisesta kannasta.

Herjaamisesta: luonnollisesti aloituksesi veikeä viittaus erään kanssasi kinanneen kirjoittajan linkoamiseen katapultilla mereen oli humoristinen eikä lainkaan herjaava tai ad hominem?

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat