JA KAIKKI NÖRTINPERKELEET NUKKUU VIELÄ..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

KUMMAA YÖKYÖPELISAKKIA NÄMÄ NÖRTIT....

VIELÄ KAHDEKSALTA SUNNUNTAIAAMUNA EI LÖYDY
KETÄÄN.....

OTTAKAA IHMEESSÄ AJOISSA TERVEET ELÄMÄNTAVAT,
BUSHMAN NAUTTII IHANTEENSA BUSHIN TAPAAN
LASIN MAITOA YHDEKSÄLTÄ ILLALLA JA KÄY NUKKUMAAN.
SITTEN ON NIIN VIRKEÄ AAMUVIIDELTÄ.

SAATTAA OSIN JOHTUA SIITÄKIN, ETTÄ PITÄÄ LÄHTEÄ
TÖIHIN SAIRAALAAN LÄHTEVÄN MUIJAN KUSKIKSI ..

HERÄTYS...HERÄTYS...HERÄTYS... UNIKEOT !!!

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

tartteeko sitä nyt tällänenkin threadi tehdä?

mä en pysty nukkumaan kun ostin moottoripyörän jonka saan tänään ja jännittää niin perkeleesti että pääsee taas ajamaan

Vierailija
Kyrsa
tartteeko sitä nyt tällänenkin threadi tehdä?

mä en pysty nukkumaan kun ostin moottoripyörän jonka saan tänään ja jännittää niin perkeleesti että pääsee taas ajamaan

VIRHEEN TEIT POIKASENI ! MOPO ON TÄYSIN TARPEETON
TAPPOVEHJE. KURNUTTAAHAN SE MUKAVASTI JALKOVÄLISSÄ
JA ON LÄMMIN, AKKAA EI TARTTE, MUTTA AJA AJA VARO-
VAROVASTI .... MUUTOIN ON SUKUJUHLA TIEDOSSA

Vierailija

mutta täytyy myös muistaa, että jos kaikki velka minkä kuollessaan jättää on puhdasta voittoa niin eikös helvetin hätäsen moottoripyörän ostaminen velaksi ole hyvinkin järkevää?

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005

Kuudelta jo herätty luovaan työhön. Terveellisyyteen en ota kantaa, mutta juustoiset paahtoleivät kyllä kuuluvat hyvään aamuun silloin tällöin. Hieno ilmakin näyttäisi olevan. Tällainen tärkeä, ei niin vakavahenkinen "olen olemassa" -viesti; ehkä aiheen mukainenkin.

Vierailija

voi jeesus se einstein oli mulkku kun meni keksimään suhteellisuusteorian
sekunnit kun tuntuu taas tunneilta tässä odottaessa.

keksikääs mulle jotain tekemistä kuudeksi tunniksi.

Vierailija

Tulipas syötyä tuhti aamiainen: kolmen munan kinkkumunakas, appelsiinituoremehua ja kahvia. Tällä pärjääkin pitkälle iltapäivään.

Vierailija

Tulin just ulkoa, valokuvia kun lähdin ottelemaan kuuden maissa. Kahvi oli termospullosta nautittuna hyvää, ruisleipä maistui rannalla. Ei aurinkoista sunnuntaiaamua sovi nukkumalla tai tietokoneen äärellä viettää!

49

jonka kyllä herätti yläkerran kiljuva pentu, kiitos hänelle

Vierailija

Huomenta, hymynaamat

Ja onnittelut Kyrsalle. Rupea siivoamaan jotain, aika kuluu nopeammin ja odottamisen levottomuussenergia pääsee purkautumaan.

Kahvi on juotu ja parvekekalusteista ensimmäinen erä pesty talven pölyistä.

Pyörryttävä linnunlaulu rapsakanraikkaassa aamussa.

On hyvä elää

Vierailija

No, onhan täällä väkeä, voi
madaltaa jo ÄÄNTÄKIN

Joo, Kyrpa...Kyrsa... kuusi tuntia.... siinä
odottaessasi voisit nostaa henivakuutuksesi
summaa. Voisit myös soittaa kylän
papille, että varaa sakastin sukujuhlaa
varten, jossa sinä olet kunniavieras.

Tosín et voi nauttia pitopöydän antimista
kahden lankun välissä loikoessasi...
Mitäs jos kuitenkin peruisit tuon mopokaupan ?

Jaha, Itse Jumalatkin ovat nauttineet munakkaan...
Tässä vasta rasvaan pannua herkullista musli-
miateriaa varten ( paketti Amerikan pekonia
ja kuusi munaa ) , piti käydä huoltoasemalle, kun
muija unohti ostaa....

Vierailija

Ihan tavanmukaisesti olen noussut aamun toimiin ja luovaan tieteiseen työhön. Niiden järjestys kyllä tosinaan voi olla luovaan työhön tarttumien ensiksi. Aamiaiseksi kahvia, tai toinaan vain läämintä vettä voileivän ja makkaran kera, tänään myös pari hillomunkkia, toisinaan jugurttia.

Keskiolutta juodaan, jos juodaan, päivällä tai iltapäivällä. Tänään ei ollut tarkoituskaan, ja on kauppakin tänään kiinni. Illallakin, joskus yölläkin, ollaan siis monesti uudelleen pirteitä luovaan työhön.

Kun en ole aikoihin ollut vieraan töissä, ja virallisestikin olen jo vanhan eläkkeellä, ei viikonlopun päivillä ja muilla pävillä ole juuri mitään eroa.
Paitsi postin Hesari, ilmaisjakelu ja laskut tulevat vain työpäivinä.
Eikä kalenterin juhlapäivätkään juuri poikea tavallisessta. Pääsiäinen pitkäperjantaista asti oli raitis, kun oluet oli siltä erää juotu jo siihen mennessä. Ehkä Vapun kaljatkin juodaan ennakkoon. Kelpaisin kunnoltani siis vaikka puhujaksi vappujuhliin, vaan eipä kukaan ole pyytänyt.

Vierailija

Muistan kuinka joskus Arkos mainitsi lempiruokanaan ruisleivän, laatunakit ja oluen.

Eilisen saunaillan perusteella voin tunnustaa että resepti on suorastaan erinomainen.

Vierailija
Jaha, Itse Jumalatkin ovat nauttineet munakkaan...
Tässä vasta rasvaan pannua herkullista musli-
miateriaa varten ( paketti Amerikan pekonia
ja kuusi munaa ) , piti käydä huoltoasemalle, kun
muija unohti ostaa....

Bushman ei tingi amerikkalaisuudesta edes aamiaisessa Eikös englantilainen aamiainen olis monipuolisempi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat