Seuraa 
Viestejä1134
Liittynyt12.7.2016

Ennen sitä jaksoi käärmeiden kanssa painia,ympärillä pörräsi hiiriä ja rottia jne. Nyt on enään yksi viljakäärme hoidokkina.

Sivut

Kommentit (16)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36449
Liittynyt6.12.2009

jarppah kirjoitti:
Ennen sitä jaksoi käärmeiden kanssa painia,ympärillä pörräsi hiiriä ja rottia jne. Nyt on enään yksi viljakäärme hoidokkina.
Hiiret ja rotat ruokana, käärmeillä?

jarppah
Seuraa 
Viestejä1134
Liittynyt12.7.2016

jussipussi kirjoitti:
jarppah kirjoitti:
Hiiret ja rotat ruokana, käärmeillä?

Ruokana juu..

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36449
Liittynyt6.12.2009

jarppah kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
jarppah kirjoitti:
Tällainenkin temppu onnistui😊
Millä prosentilla kuoriutui?

N. 93%
Katohan, luulin että joku puolet...

jarppah
Seuraa 
Viestejä1134
Liittynyt12.7.2016

jussipussi kirjoitti:
jarppah kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
jarppah kirjoitti:
Tällainenkin temppu onnistui😊
Millä prosentilla kuoriutui?

N. 93%
Katohan, luulin että joku puolet...

Munia kahdelta naaraalta yhteensä 48kpl ja 3 jäi kuoriutumatta

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36449
Liittynyt6.12.2009

jarppah kirjoitti:
Ja jos oikein muistan ni kuoriintuneista 3 ei ikinä oppinnu syömään...
Ja jos arvioi eteenpäin niin luonnossa kaikkineen ehkä maksimissaan 10% kuoriutuneista selviää suvunjatkamisikään?

jarppah
Seuraa 
Viestejä1134
Liittynyt12.7.2016

jussipussi kirjoitti:
jarppah kirjoitti:
Ja jos oikein muistan ni kuoriintuneista 3 ei ikinä oppinnu syömään...
Ja jos arvioi eteenpäin niin luonnossa kaikkineen ehkä maksimissaan 10% kuoriutuneista selviää suvunjatkamisikään?

Luonnossa ongelma nro1 on ruoka ja sen löytäminen. Terraariossa ja ihmisen hoidossa ei.

jarppah
Seuraa 
Viestejä1134
Liittynyt12.7.2016

Dr Strangelove kirjoitti:
Katos, mun aloitukseni ja tekstini poistettiin kokonaan? Ai niin, todellakin, sehän kertoi ja kuvasi heteromiehen seikkailuja ihmemaassa, kävi homomoden sieluun. Tai sitten femakon.

Kun nyt puheeksi tuli, minua on aina askarruttanut, miten te lesbot sen teette? Sauvahommia vai lipasetteko vain toistenne hanurit? Jospa tammukka vastaisi ensinnä?

Avaahan reippaasti omia ketjuja näille aiheille

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36449
Liittynyt6.12.2009

Dr Strangelove kirjoitti:
Katos, mun aloitukseni ja tekstini poistettiin kokonaan? Ai niin, todellakin, sehän kertoi ja kuvasi heteromiehen seikkailuja ihmemaassa, kävi homomoden sieluun. Tai sitten femakon.

Kun nyt puheeksi tuli, minua on aina askarruttanut, miten te lesbot sen teette? Sauvahommia vai lipasetteko vain toistenne hanurit? Jospa tammukka vastaisi ensinnä?

Pääsithän sinä tässä ketjussa asiasi sanomaan ja se on hyvä että vierailet muissakin ketjuissa kuin itse aloitetuissa. 

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat