Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Se piti niitä sisäisiä kanoja kiinni vasemman polven päältä yksitellen. Se kun istu niiden sillä puolen. Jännä ettei kurottanu oikeeseen. Formaatti tietty. Ja valittu viikinkilahna oli tietty oikeekätisiä lahnoja.

Ne kutsuttiin jutteleen sen sisäsen viikingin kanssa. Räpsytyksiä. Se sano jotain, ja että ihan oikeesti oli tärkeetä, jokin. Jokaselle yksitellen. Kana siihen, että juu - että mäkin olin ihan, että - en oikeesti pysty tähän ....

Räpsytys. Ja miten vaikee tää valinta on sisäselle viikinkille, joka näyttää ihan lahnalta. Komeelta lahnalta. Kalat varmaan on. Mutta Lahna!

Seuraavassa leikkauksessa on kaikki koolla. Parchelor Suomi. Monta räpsytystä. Tarjotin on peitetty liinalla. Mun olis pitänyt tietää, että sen alla on ruusuja. Jokin perusteltu, mutta sisäsen viikingin käsikirjoitettu käänne oli pantu se sanomaan, ettei ruusuja tällä kertaa kenellekään. Ruusuja!. Hajusuolaa! Oliko joku klänninki samalla melko syvään uuttettu kaulan alta?

Kaikkien sisästen kanojen ulkoset kasvot käytiin läpi. Poikkeuksellinen määrä räpsytyksiä. Dumdum, ja jänskä tunnelma - ja se jätkä sanoo sitten ettei tee valintaa.

Se loppu siihen. Parchelor Suomi. Hitto että mä katon kaikki jaksot edestä ja takaa. On se sastana Lahna.

Katottekste tota!

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (2)

syytinki
Seuraa 
Viestejä9118
Liittynyt18.8.2008

E, ja kuvauksen perusteella mun sisäinen viikinki ei olis kestäny.

Eikä muija pakottanu. Riittää iha hyvin ku ohimennen näkee tai kuulee pätkän "vain emäntää vai oliko se elämää". Ohipätkästäkin jo sisäinen viikinkinkini nyyhkii vuolaasti ja voi huanosti.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat