Sivut

Kommentit (103)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11582

Deimos kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Ajatelkaa mitä ansaitsisitte jos jättäisitte pelaamiset ja tekisitte sen sijaan töitä!

Röyh, mä pelaan ja teen töitä. Ajattele jos ammatikseni pelaisin ---> 10000 € tunti. Vielä on ööliä.

Minä teen töitä 20 - 30 eur tuntitaksalla, maksan työtilojen vuokrat, sähköt, vakuutukset ja pakollisimmat verot, niin ja se perhanan perhe, eikä meinaa riittää ööliin...

.. mutta en haluaisi kuitenkaan sinun tohveleihisi, let me put it this way...

Eipä käy kateeks. Mun palkka tosta mun hommasta on 10 € tunti ja kuussa 432 €. Juu sulla on vähän eri meininki.

Enpä tiiä, kumman tohvelit on paremmat. Mulla elämä on ehkä kuitenkin vapaampaa. Mutta sairaus...

Juuri sitä tarkoitin, että vaikka sinulla on näennäisesti paljon nk. vapaa-aikaa, niin et pysty täysivaltaisesti nauttimaan siitä, koska sairaus.
Minulle työnteko on terapiaa, ihan sama mitä touhuan kunhan ajatukset ovat keskittyneet johonkin ja syntyy jälkeä, muuten turhaudun, adhd ja asperger, ne ovat minun ristini.
Toivottavasti pääsit unten maille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä5469

Tässä siis peliketju.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä5469

Nyt menossa Black Mirror. Outo peli. Kuvakulma on kolmannen persoonan ja Resident Evilin (1 ja 2) sekoitus. Siis sekava. Pulmanratkontaa ja hyvä tähän saakka. Lovecraftin ja Poen tunnelmissa seikkaillaan 1920-luvun Skotlannissa.

Layers Of Fear menee yhä myös. Nyt vain enää saavutusten metsästämistä. Kaikki kuusi eri loppua löydetty, josta tuli 200 gamescorea. Saavutuksen on napannut 0,43 % pelaajista. Muutama saavutus todella lähellä, 90 % löydetty jo.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä3480

TM:ssa joskus vuonna nolla kysymyspalstalla C-64:n hankkinut kysäisi:

"Hankin mikron lähinnä hyötykäyttöön, mikä olisi hyvä hyötyohjelma?"

Nyt kateellisena Deimosille ostin heräteostoksena 1660Ti:n, mitä tällä tehdään?

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä3480

NytRiitti kirjoitti:

Miksi se käteen tarttui, oli se kun siinnä luki (savoksi käännettynä) "Pelloo kovvoo,ou iäneti." ja kaupan päälle tarra jossa "Play->eat->sleep->repeat".

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3756

NytRiitti kirjoitti:

Kokeile Witcher 3.

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3756

Tai jos strategia nappaa enemmän niin Total war mikä tahansa.
Ilmaiseksi voi pelata vaikka World of tanks/warships tai simumpaa War thunderia. Nykyaikainen Armored warfare taitaa olla aika kuollu.

Company of heroesia voi suositella jos jaksaa pelata sen tuhat tuntia ennen kuin peli alkaa sujua.

Eve online on ihan homojen hommaa, joten siihen ei kannata koskea.

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

Deimos
Seuraa 
Viestejä5469

NytRiitti kirjoitti:

Jaa-a? Fraktaaleja? Jos pelaat niin Steam koneeseen ja valitsemaan pelejä. 1660Ti pyörittää jo jotakin. Riippuu prossusta ja muisteista.

-Civilization? (joku niistä)

-Doom (uusin jos tykkää räiskinnästä)?

-Wasteland 2 ? (Roolipeli)

-Joku Shakki? (Näyttävän näkösiä uudella näyttiksellä)

-Far Cry 4 (voi olla takkuinen)

-Hellblade: Senua's Sacrifice (Suosittelen)

-Life Is Stranget (kaikki pyörii varmasti ja suosittelen. Varaa nenäliinoja, jos olet herkän sorttinen).

-Kummatkin Portal pelit (1&2)

-Legend Of Grimrock (Suomalaisia Dungeon Master perillisiä)

-Unreal Engine (tee itse pelejä)

-Unity (sama juttu)

-Demoja (DirectX12 , OpenGL ja Vulkan. Jos olet parempi ohjelmoija kuin minä)

-Katsot hienoja demoja :-)

-Ohjelmoit Fraktaaleja, kuten alussa arvuuttelin :-)

Eppur si muove !!!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat