Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Hidalgo don Quijote oli lukenut mies jonka apulaisen nimi oli Pancho.

Ihmiskuntaa on kohdannut odottamaton tulevaisuutta varjostava luonnonmullistus nimeltä ihmisen aiheuttama ilmastomuutos. Tätä ilmiötä kaikki eivät halua tunnustaa vaan ovat denialismissa. Olisi kuitenkin aika nähdä tämä todellinen vihollinen ja aloittaa ripeät toimet kohti puhtaampaa ja parempaa tulevaisuutta.

Ilmastomuutosasiassa olen välinpitämätön koska
Mitä ihmettä...joku ei ymmärrä että saastutamme ja hiilijalanjälki on karsea !
Mitä ihmettä...joku ei ymmärrä että saastutamme ja hiilijalanjälki on karsea !
42.8%
Sähköautot ja tuulivoimalat ovat vitsi tai paha uni
Sähköautot ja tuulivoimalat ovat vitsi tai paha uni
19.0%
En usko koko hömppää sen keksi Nasan Hansen joka sai kenkää !
En usko koko hömppää sen keksi Nasan Hansen joka sai kenkää !
19.0%
Kavereiden painostuksen takia en halua esiintyä vihertävänä
Kavereiden painostuksen takia en halua esiintyä vihertävänä
4.7%
Syön vain pihvejä ilmastomuutosuskovaiset syövät salaattia
Syön vain pihvejä ilmastomuutosuskovaiset syövät salaattia
4.7%
Olen tehnyt elämäntyönsä saastuttavien tekniikoiden kehittämisessä en voi perääntyä
Olen tehnyt elämäntyönsä saastuttavien tekniikoiden kehittämisessä en voi perääntyä
4.7%
Minun jälkeeni voi tulla vedenpaisumus en paha tikkua ristiin muiden puolesta
Minun jälkeeni voi tulla vedenpaisumus en paha tikkua ristiin muiden puolesta
4.7%
Ajan isolla amerikanraudalla joten imagoon ei sovi maailmanparannus
Ajan isolla amerikanraudalla joten imagoon ei sovi maailmanparannus
0%
Ääniä yhteensä: 21

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Sivut

Kommentit (35)

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Mahtavaa, että edes yksi oli samaa mieltä kanssani muuten olisinkin vaihtanut nickiä tai kaasuttanut Corvettella pari jääkarhua kehän kolmosen kommunistien saastuttamalla sukurutsaisella pohjoispuolella.

mdmx
Seuraa 
Viestejä5208
Liittynyt23.11.2009

On olemassa ilmastohörhöjä, jotka ovat valmiit ajamaan yhteiskuntamme konkurssiin sen vuoksi että saadaan karsittua promille pois hiilijalanjäljestä.

Sitten on olemassa hörhöjä, jotka noista edellämainituista hörhöistä johtuen provosoituvat ja kannattavat hiilijalanjäljen maksimointia.

Koitan pysyä jossain tossa välissä.

mdmx
Seuraa 
Viestejä5208
Liittynyt23.11.2009

Jos pitäis joku noista sun vaihtoehdoista valita niin...

Ei pysty. Pistit turhan mustavalkoisesti.

Pihvi ja salaatti kuuluu yhteen, ja parsakaalia / tankoparsaa. Ruusukaalit on myös pirun hyvää verisen pihvin ja punaviinikastikkeen seurana.

Tuulimyllyt on rumia ja epäkäytännöllisiä.

Sähköautotkaan eivät kata mun liikkumisen tarpeita tällä hetkellä. Jos tulevaisuudessa kattavat, ja hinnat tulee alas, niin toki.

Autoksi olen harkinnut kaasu/bensa tai etanoli/bensa hybridiä, tankkauspisteitä on mun reittien varrella tarpeeksi, ja kun lähtee pohjoseen voi ajella bensalla. Ajaminen on noilla halvempaa. Tai sit diesel, kun noista "multi-fueleista" on niin huonosti tarjontaa.

mdmx
Seuraa 
Viestejä5208
Liittynyt23.11.2009

Siis tärkeintä tässä mun mielestä olis tajuta, että ilmaston muuttumista vastaan taisteleminen todellakin on tuulimyllyjä vastaan taistelua.

Seuraava jääkausi tulee, ihan sama millä me ajetaan ja mitä me poltetaan.

Aikaa pitää tottakai koittaa pelata. Mut ei tässä tarvi alkaa paniikissa hörhöileen, koska aikaa kuitenkin on.

mdmx
Seuraa 
Viestejä5208
Liittynyt23.11.2009

Vai onko olemassa jotain uskottavaa teoriaa, jonka mukaan me voidaan stabiloida tän pallon lämpötila niin, että seuraavaa jääkautta ei tulekaan?

Jos ei ole, niin sitten pitää pelata aikaa, ja miettiä miten me eletään jäänalla.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

mdmx kirjoitti:
Siis tärkeintä tässä mun mielestä olis tajuta, että ilmaston muuttumista vastaan taisteleminen todellakin on tuulimyllyjä vastaan taistelua.

Seuraava jääkausi tulee, ihan sama millä me ajetaan ja mitä me poltetaan.

Aikaa pitää tottakai koittaa pelata. Mut ei tässä tarvi alkaa paniikissa hörhöileen, koska aikaa kuitenkin on.

Mitään ei tapahdu jos aletaan ajattelemaan näin...Sitäpaitsi myös öljy on jo loppunut mm Yhdysvaltojen lähteistä...frackingilla korvataan tähteet talteen.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

mdmx kirjoitti:
Jos pitäis joku noista sun vaihtoehdoista valita niin...

Ei pysty. Pistit turhan mustavalkoisesti.

Pihvi ja salaatti kuuluu yhteen, ja parsakaalia / tankoparsaa. Ruusukaalit on myös pirun hyvää verisen pihvin ja punaviinikastikkeen seurana.

Tuulimyllyt on rumia ja epäkäytännöllisiä.

Sähköautotkaan eivät kata mun liikkumisen tarpeita tällä hetkellä. Jos tulevaisuudessa kattavat, ja hinnat tulee alas, niin toki.

Autoksi olen harkinnut kaasu/bensa tai etanoli/bensa hybridiä, tankkauspisteitä on mun reittien varrella tarpeeksi, ja kun lähtee pohjoseen voi ajella bensalla. Ajaminen on noilla halvempaa. Tai sit diesel, kun noista "multi-fueleista" on niin huonosti tarjontaa.

Etanolit ja biopoltteet ei riitä mihinkään.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

mdmx kirjoitti:
On olemassa ilmastohörhöjä, jotka ovat valmiit ajamaan yhteiskuntamme konkurssiin sen vuoksi että saadaan karsittua promille pois hiilijalanjäljestä.

Sitten on olemassa hörhöjä, jotka noista edellämainituista hörhöistä johtuen provosoituvat ja kannattavat hiilijalanjäljen maksimointia.

Koitan pysyä jossain tossa välissä.

Se on totta siksi avoin keskustelu olisi tarpeellista.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

mdmx kirjoitti:
Vai onko olemassa jotain uskottavaa teoriaa, jonka mukaan me voidaan stabiloida tän pallon lämpötila niin, että seuraavaa jääkautta ei tulekaan?

Jos ei ole, niin sitten pitää pelata aikaa, ja miettiä miten me eletään jäänalla.

Kannattaa katsoa koko graaffia.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40495
Liittynyt6.12.2009

Windspeed kirjoitti:
mdmx kirjoitti:

Sitten kun paska on kunnolla lentänyt tuulettimeen niin syyllinen löytyy kyllä, se on se naapuri ja syy on siinä kun se ei tehnyt asialle mitään.

Me osaamme nämä sutkeilut ja kiemurtelut kyllä.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40495
Liittynyt6.12.2009

Windspeed kirjoitti:
mdmx kirjoitti:

Tuohan näyttää Hattrick Laineen lätkämailalta.

mdmx
Seuraa 
Viestejä5208
Liittynyt23.11.2009

Windspeed kirjoitti:
mdmx kirjoitti:

Eli ero tuossa on se, että skaala kasvatetaan ensin 500kertaiseksi, ja sitten skaalataan aina vaan lisää ja lisää. Sitten on piirretty tulevaisuuteen ylöspäin johtava käyrä, joka on ihmisen aiheuttama.

Mitäs tapahtuu sen jälkeen, rikotaanko 500M vuoden takainen lämpöennätys? Jossain vaiheessa varmaan tulee kylmempää kun pitkään aikaan, kun pallo adaptoituu?

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

jussipussi kirjoitti:
Windspeed kirjoitti:
mdmx kirjoitti:

Tuohan näyttää Hattrick Laineen lätkämailalta.

IPCC on ollut tätä mieltä alusta asti.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat