Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Olen laiminlyönyt pikkuisen Alvar Aallon suunnitteleman keittiöni siivouksen...nyt kun aloin hinkatsa liettä siihen jää pinttynyttä likaa.

Miten te saatte sen valkoisen emalin esiin perinteisestä sähköliedestä ?

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Sivut

Kommentit (19)

salai
Seuraa 
Viestejä7369
Liittynyt17.3.2005

Kun ei ole aikaa kehitellä omia konsteja, käytän vanhaa (jostain kai lukemaani) ideaa:

Aurinkokennolla ladattavat akut pyörittävät lieden päällä sähkömoottorin avulla komposiittivanerisiipiä, jotka puhaltavat rasvat pois. Jos ei aurinko paista ja on vieraita kylässä, voin pistää heidät polkemaan generaattoria.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä1483
Liittynyt10.10.2011

salai kirjoitti:
Kun ei ole aikaa kehitellä omia konsteja, käytän vanhaa (jostain kai lukemaani) ideaa:

Aurinkokennolla ladattavat akut pyörittävät lieden päällä sähkömoottorin avulla komposiittivanerisiipiä, jotka puhaltavat rasvat pois. Jos ei aurinko paista ja on vieraita kylässä, voin pistää heidät polkemaan generaattoria.

Hah.

Sokerinpalalla lähtee. Se iso ja kova, hieman epämuotoinen pala (oisko pulmu) on hyvä. Joissain kahviloissa näkynyt isoja tuplapaloja, mutta vaikuttavat nhieman liian haurailta. Ilmaisia ne ainakin ovat jos ei kahviin tuhlaa sitä pyydettyä viittä euroa vaan surutta sieppaa matkaansa.

Ah, this is obviously some strange usage of the word 'safe' that I wasn't previously aware of.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Minijehova kirjoitti:
salai kirjoitti:

Hah.

Sokerinpalalla lähtee. Se iso ja kova, hieman epämuotoinen pala (oisko pulmu) on hyvä. Joissain kahviloissa näkynyt isoja tuplapaloja, mutta vaikuttavat nhieman liian haurailta. Ilmaisia ne ainakin ovat jos ei kahviin tuhlaa sitä pyydettyä viittä euroa vaan surutta sieppaa matkaansa.

Onko tosi, että sokeripalalla lähtee ? Täytyy hankkia sellaisia.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

salai kirjoitti:

Tässä on jotain tuttua. Tänään muuten USA:n johtava aerodynaamikko pyysi minua Facebook kaveriksi...en voinut kieltäytyä.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Veli H. kirjoitti:
En oo nähny telkarissa yhtään mainosta "Alvar Aalto suosittelee.. ", mut olisko näillä

https://fi.wikipedia.org/wiki/Alvar_Aalto_-museo

vinkkejä?

Alvarin koetalossa Muuratsalossa söin Elissa Aallon kanssa jäätelöä ja mansikoita kesällä 1992...silloin jo pisti silmään hyvin alkeellinen keittiö.

mdmx
Seuraa 
Viestejä4296
Liittynyt23.11.2009

Laitetaan tähänkin.

Keep your goals to yourself | Derek Sivers

https://www.youtube.com/watch?v=NHopJHSlVo4

Vaikka toi nyt ei tietenkään suoraan päde jossain nettifoorumilla, koska täälä sua dissataan, ei kehuta, niinkuin livenä on tapana. Mutta sama mekanismi voi haittaa fokusta myös siinä dissauksessakin. En tiijä, voi kai siitä voimaakin ammentaa.

Creativity Is Intelligence Having Fun

Domestiphobia
Seuraa 
Viestejä631
Liittynyt4.11.2015

Windspeed kirjoitti:
salai kirjoitti:

Tässä on jotain tuttua. Tänään muuten USA:n johtava aerodynaamikko pyysi minua Facebook kaveriksi...en voinut kieltäytyä.

Ettei olisi vaan ollut Nils Holgersson?

Diam
Seuraa 
Viestejä2359
Liittynyt14.9.2006

Putkireiskaan jättää muhimaan omalla vastuulla, mutta alumiinista lähtee kiilto. Laimentaa sitten, niin ei ole liian haitallista, voi vaihtua pigmentti, jos laittaa raakaa lipeää.

Mies kysyi kaiulta: Ostanko Nuhvin vai Majorin? ja kaiku vastasi: VAI MAJORIN!

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Domestiphobia kirjoitti:
Windspeed kirjoitti:
salai kirjoitti:

Ettei olisi vaan ollut Nils Holgersson?

Ei vaan eläkkeelle jääneen Burt Rutanin oikea käsi... John on etunimi.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Diam kirjoitti:
Putkireiskaan jättää muhimaan omalla vastuulla, mutta alumiinista lähtee kiilto. Laimentaa sitten, niin ei ole liian haitallista, voi vaihtua pigmentti, jos laittaa raakaa lipeää.

Putkireiska ?

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

mdmx kirjoitti:
Ootsä joku julkkis kun sulla on oma haters clubi?

En ole julkimo, mutta olen tätä kotimaista lentokoneporukkaa yrittänyt sparrata 2007 lähtien myös NASA ja homebuilt aviation saiteilla ulkomailla. Ikävä kyllä olen ollut hyvin äänekäs koska olen halunnut tuoda muutamia epäkohtia esiin. Myös puujohdannaisten todellisen arvon esiintuomiseen olen pyrkinyt, mutta ilmeisesti olin hieman puolituntinen joten sisältö jäi ontuvaksi. Nyt voin kyllä vakuuttaa, että asiat on zeniitissä...sen vaan tuntee luissaan jotenkin. On totta, että vaikeneminen on usein se oikea tapa edetä...kiitos vinkistä.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Tässä professori Alvar Aallon suunnittelema keittiöni. Oikealla ylhäällä hyllyt oma lisäykseni. Jääkaappi vasemmalla pitää hyvin yöt hereillä.

mdmx
Seuraa 
Viestejä4296
Liittynyt23.11.2009

Windspeed kirjoitti:

Nyt voin kyllä vakuuttaa, että asiat on zeniitissä...sen vaan tuntee luissaan jotenkin.

Ei sun mua tarvi vakuuttaa, se on sun elämä.

“Don’t pursue something that someone said you should want instead of what you really want”

https://player.vimeo.com/video/134968996

Admit:

"Nobody knows"

- Ask instead of answer.

- Learn instead of preach.

Creativity Is Intelligence Having Fun

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat