Jos vihreät ja Vasemmistoliitto rp. yhdistyisivät

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hurja Heidi Hautalalla on sitä motivaatiota avainihmisten tapaamiseen, jota Jaakko Laakso puolueeseensa kaipaa. Monet änkyrät ja kirveskantaisetkin ovat niitä, joiden lujaa linjaa Heidi Hautala puolueeseensa kaipaa. Heidi Hautala puolustusministeri ja Jaakko Laakso
eduskunna puolustusvaliokunnan puheenjohtaja.

Vasenvihreä tai vihreävasen liitto olisihan suuri puolue siinä missä
sosdemit, kokoomuskypäräpapit ja kepukin. Sikäli kuin kannattajat seuraisivat naarasemoja ja jukuripäitä pässejä.

Kommentit (3)

Vierailija

Vasemmistoliiton kansanedustaja Kari Uotila, joka joskus ennen seurasi minunkin viestejäni täällä, on nyttemmin hiljattain käynyt Taiwanissa
Kansallsien Kiinan kustantamalla matkalla. Vihreiden Tuija Brax puolestaan vaatii edustajien yksityismatkoille rekisteriä. Matkustaminen ilmaiseksi edellyttää keskustelua, väittelyä, että Suomen lobbaamista kantaa lobataan. - Miten se on Suomen kannan lobbaamista, jos kohdemaa jo menomatkan maksaa etukäteen. Onhan kyllä ymmärrettävä, jos sieltä maksetaan paluulippu Suomesta tuileeln saamisesi. Tai voihan varaton kansanedustajakin pyytää konsulinkyytiä.

Kypäräpappipuoleen ylin wizard Jyrki Katainen tänä vuonna on käynyt
Yhdysvalloissa kohdemaansa kustantamana. Edellisenä vuonna hän kävi Ranskassa.

Viime aikoina edsutajille erityisesti on järjestynyt NATOn toimipisteisiin ja joukkpoihin tutustumiseen.

Tuo väittely ja keskustelu ja poliittinen lobbaaminen, sehän ei aikoihin ole kuulunut vaselistien toimintatapoihin. Jo ajat sitten enemmistö sai tarpeekseen väittelyistä, keskusteluista ja politiikasta. Ei noin, vaan hiljaa hyssytellen, sujuvasti sujutellen. Tänä vaalivalmistelujen vuonna on tärkeintä tuo vuokratyövoiman kysymys. Varmaan sitä Kari Uotila kävikin sujuvasti ilman turhia väittelyitä ihan epäpoliittisesti hoitamassa Taiwanissa.

Kuin Colorado-joen kuulu kanjoni, syvyyttä ainakin 1500 m, onkin vihreiden ja vaselistien välillä tuio keskustelujen ja asioiden hoitamisen kulttuuri. Vihreät ovat valikoidun etujoukon eli eliitin puolue, vähän niinkuin bolsevikkien piti olla joskus. Vaselistit ovat laajaperäinen
pikkuporvarityöläisten massapuolue. Joskin laidat ovat laveat, erona sodmeihin, että katto ei ole korkella. Vaselistine kunnonm työväki on kyllästynyt korkealentoisiin ajattelijoihin. Viimeinenkin heistä Claes
Andersson on sivussa.

Miksi en näe saunaa, oli Jukolan Eeron kysymys. Miksi en näe enää lierikki Riikosta, kysynpä muuten vain minä nyt. Jukolan veljesten sauna oli kai palanut.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
ArKos itse

Miksi en näe saunaa, oli Jukolan Eeron kysymys. Miksi en näe enää lierikki Riikosta, kysynpä muuten vain minä nyt. Jukolan veljesten sauna oli kai palanut.

Olen lomalla, kun alkoi ahdistaan, en tiedä kuinka kauan.

Lierikki Riikonen

Vierailija
lierik
ArKos itse

Olen lomalla, kun alkoi ahdistaan, en tiedä kuinka kauan.

Koettu työstressi osoittaa jälkensä sen jälkeisessä eläke-elämässä.

Uusimmat

Suosituimmat