Nyt kolahti

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Tälläisia tapahtuu ehkä kerran vuosikymmenessä. Tapasin naisen. Riideltiin siinä pöydässä. Niin kuin tavallisestikkin istui neljä naista ja minä ja kerroin heille Abdul Hassanin opetuksia, kunnes eräs sai raivarin: "Painu vittuun siitä." En lähtenyt vaan kerroin etten oikeasti ole tätä mieltä, vaan teen sosiologista tutkimusta miten nainen reagoi, hyviä koekaniineja olette olleet. Suuttui koko naarassakki. "Nyt kyllä Ivy lähet helevettiin tästä." Mistäköhän ne ovat tuollaisenkin nimen keksineet?

Mutta asiaan. Saapui hän , ei ehtinyt edes käklättään paljon, mutta feromonit teki meidän välillämme teki heti tehtävänsä. Kännykkä on kuumentunut tekstareista koko aamun ajan. Minun mailiosoite ei jostain syystä näytä toimivan.

Edit: Ihan viatonta.

Lierikki Riikonen

Sivut

Kommentit (62)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
lierik
Tälläisia tapahtuu ehkä kerran vuosikymmenessä. Tapasin naisen. Riideltiin siinä pöydässä. Niin kuin tavallisestikkin istui neljä naista ja minä ja kerroin heille Abdul Hassanin opetuksia, kunnes eräs sai raivarin: "Painu vittuun siitä." En lähtenyt vaan kerroin etten oikeasti ole tätä mieltä, vaan teen sosiologista tutkimusta miten nainen reagoi, hyviä koekaniineja olette olleet. Suuttui koko naarassakki. "Nyt kyllä Ivy lähet helevettiin tästä." Mistäköhän ne ovat tuollaisenkin nimen keksineet?

Mutta asiaan. Saapui NAINEN, ei ehtinyt edes käklättään paljon, mutta feromonit teki meidän välillämme teki heti tehtävänsä. Tartuin hiuksiin ja suutelin, meillä molemmilla pehmeni jalat. Tukkansa oli mennyt sekaisin, mutta oli kaunis ilman huulipunaakin. Vitut me sormuksista, kännykkä on kuumentunut tekstareista koko aamun ajan. Minun mailiosoite ei jostain syystä näytä toimivan. Hänjotaeisaamainita kerkesi huorittelemaan, josta loukkaantui kovin ja alkoi rääkymään, kun kuulemma kuuli.

Vielä ei olla menty sänkyyn, mutta se lienee vain ajan ja paikan kysymys. Saatana, että olen rakastunut. Kirjoitti myös: " Älä vielä kirjoita meistä sinne tiedepalstalle." Mutta ymmärsi kuitenkin. Johonkin pitää saada purkautua. Hänellä on pää ihan sekaisin ja itkee. Humanisti. Insinööri ajattelee rationaalisesti ja Boolen algebralla.

Voi vi**u, olen ihan lääpällään.

Ota Tiäremiäs vaikka tuosta oppia, kun naisen saaminen tuntuu sinulle olevan vaikeaa. Kerää huulipunat oikeaan paikkaan. Jollei saa syötyä kaikkea ne voi leviittää pitkin omaa naamaa.

Jep jep Liekku.

Vierailija
lierik

Mutta asiaan. Saapui NAINEN, ei ehtinyt edes käklättään paljon, mutta feromonit teki meidän välillämme teki heti tehtävänsä. Tartuin hiuksiin ja suutelin, meillä molemmilla pehmeni jalat. Tukkansa oli mennyt sekaisin, mutta oli kaunis ilman huulipunaakin. Vitut me sormuksista, kännykkä on kuumentunut tekstareista koko aamun ajan. Minun mailiosoite ei jostain syystä näytä toimivan. Hänjotaeisaamainita kerkesi huorittelemaan, josta loukkaantui kovin ja alkoi rääkymään, kun kuulemma kuuli.

Vielä ei olla menty sänkyyn, mutta se lienee vain ajan ja paikan kysymys. Saatana, että olen rakastunut. Kirjoitti myös: " Älä vielä kirjoita meistä sinne tiedepalstalle." Mutta ymmärsi kuitenkin. Johonkin pitää saada purkautua. Hänellä on pää ihan sekaisin ja itkee. Humanisti. Insinööri ajattelee rationaalisesti ja Boolen algebralla.

Voi vi**u, olen ihan lääpällään.

Ota Tiäremiäs vaikka tuosta oppia, kun naisen saaminen tuntuu sinulle olevan vaikeaa. Kerää huulipunat oikeaan paikkaan. Jollei saa syötyä kaikkea ne voi leviittää pitkin omaa naamaa.

Ethän vain Lierik sentään provoile?
Toivottavasti, muuten jää pian palstalla olo
aikasi paaaaaaljon lyhyemmäksi kun tuo
nainen kietoo sinut "otteeseensa"

No ei vaiskaan. Onneksi olkoon vaan.
Toivottavasti tässä ei nyt joku muu
nainen jää kärsijäksi?

"Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen..."

Vierailija

Näyttää siltä, että teihin kumpaankin on tarttunut Arlan muistinmenetys.
Se oli joskus 40 vuotta tai enemmänkin sitten, kun lierikille kävi noin.

Etkö muista, että sinulla on akka, jonka tekemät lapsesikin ovat jo lähteneet maailmaan? Mutta enne tuota pitkäaikaista varmaan sattui nuoruuden elämäsi suurin draama, tai oliko useampikin myrsky. Kuitenkin selvisit avioliiton rauhaisaan sataman. Nyt et enää muista, mitä oli elämä nuoruuden jälkeen. Nyt muistat vain nuoruutesi.

Vierailija
lierik
...Riideltiin siinä pöydässä. Niin kuin tavallisestikkin istui neljä naista ja minä ja kerroin heille Abdul Hassanin opetuksia, kunnes eräs sai raivarin: "Painu vittuun siitä." En lähtenyt vaan kerroin etten oikeasti ole tätä mieltä, vaan teen sosiologista tutkimusta miten nainen reagoi, hyviä koekaniineja olette olleet. Suuttui koko naarassakki. "Nyt kyllä Ivy lähet helevettiin tästä." Mistäköhän ne ovat tuollaisenkin nimen keksineet?

Vaikuttaa kyllä otteelta meikäläisen ravintolaillasta, silloin kun on vähän enempi vauhti päällä. Hyviä iltoja ovat olleet ne. Parhaita.

Vierailija
lierik
Nyt tuli tekstari: "Ukko heräsi, no call, en ole kertonut sinusta vielä."

Toivottavasti tiedät mihin kiisseliin lusikkasi laitat, hän myös. Vaikka niinhän se Tabermanni sanoo että ei se onni kysele.

Vierailija

Lierik valmistelee uutispommia 3000. (kolmannentuhannen) viestinsä kunniaksi. Selvää propagandaa - vapun alla

Vierailija
Leuka
Lierik valmistelee uutispommia 3000. (kolmannentuhannen) viestinsä kunniaksi. Selvää propagandaa - vapun alla

Voinkin jo arvata.

Lierikin 3000:s viesti:

"Tartuin tuohon huumaavaan naiseen rajusti ja otin hänet keittiön
pöydällä....

......kun vihdoin pystyin jälleen havainnoimaan ympäristöäni, näin
vain kaksipiippuisen haulikon osoittavan kohti ja kaksi raivon
sokaisemaa silmää, joita kannatteli valtaisa 150 kiloinen ruho"

Vierailija
lierik
Nyt tuli tekstari: "Ukko heräsi, no call, en ole kertonut sinusta vielä."

Se tavallinen tarina. Menee kohta ohi.

Vierailija

Oma arvaukseni ilierikn 3tuhanneksi viestiksi on.

Nainen kutsui minut kotiinsa. Ukko on kuulemma matkoilla. Kerron seuraavassa viestissä miten kävi

Ja sitten koskaan ei enää tule viestiä numero 3001.

Vierailija

Hyvä Iierik

Olet ajautumassa vaarallisille vesille, joissa itsekin soutelen.
Voin kertoa, että tällä reitillä ei ole harvinaista sellainenkaan, että saat puukosta tai pistoolista, kuten minä olen saanut.

Mutta mitäpä sitä ei rakkauden takia kestäisi. Onnea matkaan.

Mariako oli neidon nimi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat