Seuraa 
Viestejä232
Liittynyt3.1.2011

Ylikypsä sielu sanoo: EI persoonamme luonut kukaan, persoonamme loi maailmallinen prosessi, jossa kaikki maailmankaikkeuden pisteet tulivat ihan ominen nokkinen tietoisaksi persoonallisuudestaan. Ja järjestyivät maailmankaikeuden ulottuvuuksiin kohtisuoruutta palvoen, kun äärettömyyttään ei jaksettu kasvattaa?

Vauva sanoo, MINÄ SEN KONEEN SILTI LOIN ja LAPSET TAPUTTAVAT sille käsiään, koska pystyivät itse parempaankin.
Kuitenkin Iso Kirja sanoo, että tuon ylikypsän lihakoneen väite oli syntisempi.
Varhaiskypsän? Väärällä persoonallisuudella passivoituna, hän siirtyy objektiiviseksi tarkkailijaksi subjekteille, tai itse asiassa pronomineille, ja valitsee NIISTÄ ne esineellistyneemmät, TÄMÄ => MINÄ, TUO=>SINÄ; SE => HÄN, NIMI=> Itseys. Mutta mitä me tästä opimme, jatkakaa:"Show must GO ON!", älkää pistäkö vastaan totuudellekaan liikaa, sitä vastaan emme voi vieäkään mitään, mutta jos totuus oli vasta 95%:sesti tieteenkin tiedossa, edes 5% matseista oli mahdollista voittaa uudemmalla ja kaidemmalla käsityksellämme! Väärät totuudetkin saavat arvoisensa kohtelun, tiedätte kyllä missä. Oikeus on joku muu henkilö silti, näin väitetään, mutta Hän saattaa joutua kahteenkin inkarnaatioon, jos oli ensimmäisessä sai olla oikea? Oliko Jeesus joskus Lucifer?

Kommentit (2)

mdmx
Seuraa 
Viestejä5251
Liittynyt23.11.2009

Auqino kirjoitti:
Oliko Jeesus joskus Lucifer?

No ei, mutta siellä missä asuu Jeesus asuu myös Lucifer.

Mitä näitä nyt on, tertiäärinen rakenteellinen dissosiaatio tms.

mdmx
Seuraa 
Viestejä5251
Liittynyt23.11.2009

"Show must GO ON!"

Voisko tää sitten olla jo primääriä, eli askel kohti integraatioo. Mutta kaivossa pitää kattoo ylöspäin että näkee valoo.

Sitten kun Jeesus ja Lucifer puristaa kättä ja harrastaa kiihkeetä sovintoseksiä, ollaan jännän äärellä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat