Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Mistä lienee saanut alkunsa tämä työyhteisöjemme homofiilien harmiton kannustuslause ? Haluan puhtaasti tieteellisen vastauksen tähän...ei mitään rasismikeskustelua.

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Kommentit (6)

mdmx
Seuraa 
Viestejä4305
Liittynyt23.11.2009

Meilläpäin se oli "Heitä homo voltti".

https://www.urbaanisanakirja.com/word/heita-homo-voltti/

Lainaus:

Alunperin lähtöisin Chuck Norris- elokuvasta The hitman (1991). Ja seuraavanlaisesta kohtuaksesta: Chuck tussauttaa haulikolla roiston ikkunan läpi ja toteaa siihen: Heitä homo voltti. Engl: Drop dead.

Henkilökohtaisesti epäilen kyllä vahvasti että suomentaja olisi itse tota keksinyt, mutta onkai se mahdollista.

Creativity Is Intelligence Having Fun

mdmx
Seuraa 
Viestejä4305
Liittynyt23.11.2009

Homofiileihin tuo ei kyllä taida liittyä millään tavalla.

Kuten ei esim. "Vitun homo." lausahduskaan. Välillä nää isänmaamme tulevat toivot käyttää myös esim "Vitun läski" lausahdusta, vaikka kohde olis lähes anorektinen. Tähän vastataan sit esim. "Vittu ite oot vitun lehmä."

Itsehän en ole ollut tuollainen. Mä oon pienestä pitäen ollu hyvätapanen ja käyttänyt vaan "Vitun mulkku.", "Vitun urpo revin sulta pään irti." yms.

Creativity Is Intelligence Having Fun

ekavekara
Seuraa 
Viestejä3559
Liittynyt7.8.2016

mdmx kirjoitti:
Homofiileihin tuo ei kyllä taida liittyä millään tavalla.

Kuten ei esim. "Vitun homo." lausahduskaan. Välillä nää isänmaamme tulevat toivot käyttää myös esim "Vitun läski" lausahdusta, vaikka kohde olis lähes anorektinen. Tähän vastataan sit esim. "Vittu ite oot vitun lehmä."

Itsehän en ole ollut tuollainen. Mä oon pienestä pitäen ollu hyvätapanen ja käyttänyt vaan "Vitun mulkku.", "Vitun urpo revin sulta pään irti." yms.

Facebookissa pyöri joskus tällainen: :)

”Substantiivi on se sana, jonka jälkeen voi lisätä ”perkele”, kuten äijänperkele, autonperkele. Adjektiivi on sana, jonka eteen lisätään ”paskan”, kuten paskantärkee, paskanhailee. Verbi on sana, jonka jälkeen lisätään sanat ”ihan sikana”. Nyt voi pennunperkeleet päntätä ihan sikana paskanhaileeta kieliopinperkelettä. Yhdyssana on sellainen jonka väliin EI voi laittaa vittu. Niinku yhdysvittusana. Ei käy. Kuormavittuauto. Ei käy. Aivan vitun ihana. Käy.”

asdf
Seuraa 
Viestejä11383
Liittynyt16.3.2005

mdmx ehti ensin, mutta olin itsekin korjaamassa, että vittuhan on yhdyssanan tai tavallisen sanan keskellä ihan parhaimmillaan. Esim. yllävituntys.

Dodgeballia ei minusta voi sanoa norrispätkäksi, kun mies on ruudussa pari sekuntia.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat