Seuraa 
Viestejä1
Liittynyt16.11.2016

Luotettava lähde, MV-lehti kirjoittaa seuraavaa:
http://mvlehti.net/2016/11/05/kvanttitiedemiehet-tietoisuus-jatkaa-olema...

Sivut

Kommentit (37)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40617
Liittynyt6.12.2009

Iacocca kirjoitti:

Sinnehän on MV lehti upottanut alkuun noin puolen sekunnin kuvan jossa nainen näyttää keskisormiaan. Mielenkiintoinen taktiikka. Muistaakseni 1950 luvulla upottivat vastaavia elokuvien alkuun. Sittemmin kiellettiin. Oletus on/oli että menee viesti/mainos alitajuntaan tietoisen mielen ohi sensuroimatta.

Kaikki mielen manipulaation keinot MV lehdellä käytössä.

kuva näkyy vain kerran kun ensi kerran klikkaa linkkiä, Saa nykyviin uudestaan kun putsaa selaimen muistin, kokeilin.

Voisi tarkistaa onko tälläinen laillista.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40617
Liittynyt6.12.2009

Tässä hieman historiaa,

"1957 – The birth of the term, ‘Subliminal Advertising’. Market researcher James Vicary was the first to conduct a study on subliminal stimuli, embedding the words “Eat Popcorn” and “Drink Coca-Cola” into a movie in order to experiment on the impact subconscious messages had on concession sales at a New Jersey movie theater. 

The words appeared for a single frame of the movie, only flashing for one three-thousandths of a second, long enough for the subconscious to receive it but not long enough for the viewer to be aware of it.

James V. McConnell et. al in an article for the American Psychologist, 1958 explained, “Despite the likelihood of serious methodological and technical defects (exposure time was reported as 1/3,000 sec.,  far faster than any previously reported stimulation), this demonstration has been the one which has caused the most stir in both the fields of advertising and psychology” (p 230)."

http://www.umich.edu/~onebook/pages/tablepages/history.html 

Tässä Gif.

https://subliminalmedia.files.wordpress.com/2015/04/sub.gif

MV lehti näyttää käyttävän samaa metodia saadakseen/yrittääkseen agressiivisia viestejään läpi lukijan tajuntaan.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40617
Liittynyt6.12.2009

Linjaus vuodelta 1974

"1974 – The Federal Communications Commission (FCC) “issued a public notice stating their official position on subliminals: “We believe that the use of subliminal perception is inconsistent with the obligations of a [broadcast] licensee, and therefore we take this occasion to make clear that broadcasts employing such techniques are contrary to the public interest. Whether effective of not, such broadcasts clearly are intended to be deceptive.” “(www.badabingrecords.com)."

https://subliminalmedia.wordpress.com/2015/04/28/history-of-subliminal-m...

Voidaan lähtökohtaisesti olettaa että MV lehdellä ei ole puhtaat jauhot pussissa tämän nopean viestin tarkoitusperien suhteen.

JPI
Seuraa 
Viestejä25981
Liittynyt5.12.2012

Iacocca kirjoitti:

Minä olen aina uskonut johonkin tuollaiseen ja uskon edelleenkin. Sen lisäksi uskon tieteeseen ja myös siihen, että ihminen tieteineen on korkeintaan samalla tasolla verrattuna kaikkeen todellisuuteen kuin konttaava lapsi verrattuna Usain Boltiin.

Tuo ei kuitenkaan tarkoita esim. sitä, että hitausvoimat voisivat sielukkaammallakaan vänkäyksellä pumpsahtaa todellisiksi tai että suhtis ei pelaa. :-)

3³+4³+5³=6³

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40617
Liittynyt6.12.2009

mdmx kirjoitti:
Siis tää vai? :)

Mulla näkyy kokoajan jos otan adblockerin pois päältä, sen kanssa ei näkyny ollenkaan.

Minulla näkyi vain väläyksen ja vain ensimmäisellä kerralla. Selaimen muistin putsaus ja näkyi uudelleen, kerran.  OK asia selvinnyt, olin väärässä sen suhteen miten viesti on laitettu siihen alkuun. Vedän täten pois väärän oletukseni ja indikaationi MV lehden suuntaan.

mdmx
Seuraa 
Viestejä5251
Liittynyt23.11.2009

jussipussi kirjoitti:
mdmx kirjoitti:
Siis tää vai? :)

Mulla näkyy kokoajan jos otan adblockerin pois päältä, sen kanssa ei näkyny ollenkaan.

Minulla näkyi vain väläyksen ja vain ensimmäisellä kerralla. Selaimen muistin putsaus ja näkyi uudelleen, kerran.  OK asia selvinnyt, olin väärässä sen suhteen miten viesti on laitettu siihen alkuun. Vedän täten pois väärän oletukseni ja indikaationi MV lehden suuntaan.

Kyllä se voi olla selainkohtaistakin yms, ei sinänsä mikään ihme jos MV lehti ei oikein toimisi kaikilla selaimilla.

Eli voi se olla tarkoitettu niin että välähtää. Vai löysitkö jotain muutakin näyttöä teoriaasi vastaan?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40617
Liittynyt6.12.2009

mdmx kirjoitti:
Sillä vaan että MV lehti ansaitsee kyllä kaikki mädät tomaatit mitä löytyy. :)
Ei, kyllä minä tein virheen ja analysoin sen oletettavan syynkin myös, minun rasistinen ja stereotyyppinen suhtautuminen MV lehteen haittasi arviointikykyäni. 

Häpeän ja juon rangaistukseksi nyt lasillisen alkoholia.

QS
Seuraa 
Viestejä4587
Liittynyt26.7.2015

Mihin dekoherenssi on unohtunut? Vai eikö dekoherenssi ole muodissa ihmisen kallon sisällä... ;)

Meitsi kun on elänyt käsityksessä, että edes joten kuten järjestyksessä pysyvä kvantti-informaatio katoaa noin ziljoonasosasekunnissa, jos kubitteja ei eristetä ympäristöstään. Vai ovatko mikroputket kehittyneitä eristyskoppeja....

heh.

Keijona
Seuraa 
Viestejä9864
Liittynyt13.3.2015

Eihan se voi  olla totta tai edes mahdollista millään tavoin, nimittäin sellaiselle henkilölle  jonka arvomaailman perusta hajoaisi. Vielä kun Internetin aikana ei ole merkitystä onko asialle tieteellisiä tai muitakaan todisteita todistea, Arvomaailmaans shokkitilassa puolustava yrittää vain kaikinkeinoin väheksyä tietoa ,haukkumalla ja halveksumalla joko lahdett'ä tai viestin kertojaa. Peruskauraa "tiedepalstalla"

Omasta puolestani on mahdollista, Fyysiä todisteita puolesta vain niukasti, mutta vastaan taas ei yhtään. Filosofisesti ja kultturillisesti taas mainio ajatus ihmiskunnan kehitystä ajatellen. Historiallisesta perspektiivistä katsottuna, ainoa totuus, koska se että sielunvellusta ei olisi, on varsin uusi idea. 

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Keijona
Seuraa 
Viestejä9864
Liittynyt13.3.2015

Tosiaan internetin ja massatiedotuksen aikana, kun tietoa ja tutkimustuloksia on joka lähtöön, niin tiedon perillesamikseksi siis ymmärryksen luomiseksi on ehkä järkevämpää analysoida informaation vastaanottajan motiiveita enemmän kuin information lähteitä. Mutta kun itsenäisen individualistin itsetunto on informaatioähkystä  niin arka, että piilottelu on priorisoitu ymmärtämisen edelle, niin voi voi.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat