Vaikeuksia viestissä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

-olen nyt kirjoitellut tietysti kaikkien mielestä typerän jutun Noakin Arkista Wordille; huh jo monenenko kerran?
-Voisiko joku täällä oleva minua älykkäämpi henkilö kertoa askel kerrallaan, miten saan siirrettyä tekstin tähän ruutuun?
-Kiitos etukäteen!!!

Kommentit (2)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Avaa se Word-tiedosto ja määrittele siellä se osa tekstiä, jonka haluat tänne viestiisi. Sitten Cotrol-C (tai valikosta kopioi). Nyt on teksti leikepöydällä.

Tänne viestiin saat sen sitten Control-V (tai valikosta liitä).

Kirjoitin tämän viestin juuri noin.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
Mietiskelijä
-olen nyt kirjoitellut tietysti kaikkien mielestä typerän jutun Noakin Arkista Wordille; huh jo monenenko kerran?
-Voisiko joku täällä oleva minua älykkäämpi henkilö kertoa askel kerrallaan, miten saan siirrettyä tekstin tähän ruutuun?
-Kiitos etukäteen!!!

Aloita uusi viesti selaimella oikeassa aihealueessa. Mene sitten Wordiin ja lataa teksti. Valitse kaikki Control-A -yhdistelmällä ja kopioi se muistiin Control-C:llä. Sitten valitset selaimen ja aktivoit tekstinkirjoitusikkunan. Kopioi teksti ikkunaan paste-toiminnolla, joka on tietääkseni kaikissa selaimissa Control-V.

Jos teksti on pelkkää tekstiä ilman ihmeellisiä kikkailuja, se kopioituu hyvin. Käy kuitenkin teksti läpi selainikkunassa ennen lähettämisä ja korjaa mahdolliset virheet. Kaikki erikoisuudet, alaindeksit, erikoismerkit ja niin edellen pitää korjata.

Uusimmat

Suosituimmat