Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Kumpi on vaikeampaa, muuttua itse vai onnistua muuttamaan maailman? Vastauksesi on luultavasti että muutu ite, mutta eihän skitso voi muuttua kun heiltä on poistettu vapaus. Joten silloin ainoa vaihtoehto on muuttaa maailma.

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Sivut

Kommentit (16)

HuuHaata
Seuraa 
Viestejä6280
Liittynyt8.11.2012

Totta. Pitää ottaa tila ja pakottaa vastustajat luikkimaan koloihinsa.

Suomen ongelma on, että esimerkiksi työttömien armeija hyväksyy äärielitistien kuten Juha Sipilä heittämät läpyskät. Pitäisi vaan nostaa koko ajan isosti pottia ja lyödä kovaa koko ajan vastaan. Kyllä tyrannit lopulta romahtaa, koska valheet häviävät kyllä lopulta totuudelle.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Niin... eihän työttömät heittosäkkejä ole. Yhteiskunta ei ole mitään ilman kotirouvia tai kotona lymyviä nuoria miesnörttejä. Melkein kaikki ovat hyödyllisiä jo nyt eikä muutoksia tarvita.

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13831
Liittynyt27.11.2006

deep purpose kirjoitti:
Kumpi on vaikeampaa, muuttua itse vai onnistua muuttamaan maailman? Vastauksesi on luultavasti että muutu ite, mutta eihän skitso voi muuttua kun heiltä on poistettu vapaus. Joten silloin ainoa vaihtoehto on muuttaa maailma.

“the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.”

- Steve jobs

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Pseudohippi kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:

“the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.”

- Steve jobs

Jep. Samalla on niitäkin joilla ei ole muutakaan vaihtoehtoa.

Who Killed Trump
Seuraa 
Viestejä41
Liittynyt11.11.2016

deep purpose kirjoitti:

Suosittelen että muututte itse. Alkakaa sovinistiseksi, rasistiti fasistiksi niin pääsette yhteiskunnan kermaan. Suvakkihomoperseys on jo out.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Who Killed Trump kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:

Suosittelen että muututte itse. Alkakaa sovinistiseksi, rasistiti fasistiksi niin pääsette yhteiskunnan kermaan. Suvakkihomoperseys on jo out.

Eli tuodaan kaikki ulkomaan roskasakki tänne teurastettavaksi? HEIL HITLER!

Keijona
Seuraa 
Viestejä9868
Liittynyt13.3.2015

Ainoa mikä on varmaa on muutos, suuntaa kannataan tarkistella ja varsinki sitä millä kartalla sitä oikein onkaan.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Kasvisruoka2
Seuraa 
Viestejä4400
Liittynyt29.8.2015

Riippuu varmaan mitä maailman muuttamisella tarkoitetaan?

Ihminen on kyennyt toiminnallaan muuttamaan maailmaansa mm siten, että ilmasto lämpenee tai on taivuttanut keksinnöillään metallia haluamaansa muotoon.

Mutta maailma asettaa väistämättä joitain reunaehtoja, joita tuskin ylitetään koskaan tai jotka ovat ainakin tällä hetkellä saavuttamattomissa. Siispä hyvin pieniä asioita voimme kontrolloida tarpeeksi hallitusti, suuremmissa asioissa muuttujien määrä kasvaa turhan isoksi. Voimme ja muutammekin maailmaa, mutta harvemmin hallitusti.

Ruhollah.

Vierailija

Haluaisinkin nähdä kuinka joku skitso muuttaa maailmaa millään tavalla. Jos on skitsofrenisen diagnoosin jo saanut niin peli on menetetty siltä osin. Voihan sitä aina yrittää vaikka mitä, mutta se mitä lopulta saa aikaiseksi, on ihan toinen juttu. Yksittäisen ihmisen, terveenkin, on mahdottoman vaikea muuttaa maailmaa. Asioille tarvitaan aina massiivista kannatusta ja prosessi on hidas siltikin. Edes Trump Amerikan uutena presidenttinä ei voi muuttaa asioita kovin dramaattisesti. Systeemimme perustuu jonkinlaiseen kollektiiviseen höpöön. Kollektiivisella höpöllä on suurin voimavaikutus. Se on virta joka vie. 

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Tuuba kirjoitti:
Haluaisinkin nähdä kuinka joku skitso muuttaa maailmaa millään tavalla. Jos on skitsofrenisen diagnoosin jo saanut niin peli on menetetty siltä osin. Voihan sitä aina yrittää vaikka mitä, mutta se mitä lopulta saa aikaiseksi, on ihan toinen juttu. Yksittäisen ihmisen, terveenkin, on mahdottoman vaikea muuttaa maailmaa. Asioille tarvitaan aina massiivista kannatusta ja prosessi on hidas siltikin. Edes Trump Amerikan uutena presidenttinä ei voi muuttaa asioita kovin dramaattisesti. Systeemimme perustuu jonkinlaiseen kollektiiviseen höpöön. Kollektiivisella höpöllä on suurin voimavaikutus. Se on virta joka vie. 

VÄÄRIN! Skitsojen joukossa on monia äkykköjä/vaikuttajia jotka on jo muuttanut maailmaa. Esim. John Nash.

Olen jopa kuullut monesti että skitofrenia on "älykkäiden ihmisten sairaus". Todennäköisemmin just se harmaa massa ei tuu koskaan muuttamaan maailmaa - ja yleisemmin just sen takia että ei edes näe vaivaa muuttaakseen maailmaa.

Titanic
Seuraa 
Viestejä1043
Liittynyt10.5.2014

Maailman muuttaminen vaatii vallankumouksen ja väkivaltaa. Kolme uskontoa lähettää inkarnaatioita muuttamaan maailmaa: Hindut 500 v välein, kristityt 300 v välein, islam 100 v välein (mujaddid). Vanha viisaus on, että miehen muuttaminen onnistuu vain naiselta tai uskonnolta. Mutta ihmiselämässä on 7 fysiologista vaihetta iän myötä, joissa tapahtuu muutoksia. Itse olen nyt kärttyisä ukko, joka ei siedä korkeita ääniä. Ennen siedin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat