Seuraa 
Viestejä3618
Liittynyt3.1.2016

Seppo Heinonen kertoi Perttu Häkkisen radio-ohjelmassa kabbalasta ja siitä miten monet tiedemiehet ovat tutkineet kabbalaa ja kehoittaneet muitakin tutkimaan sitä.

Minä kehoitan Seppoa ja kaikkia muitakin kabbalaa tutkineita tutkimaan www.onesimpleprinciple.com sivuilla esitettyjä ajatuksia.

Olen syntynyt 21.12-66

2+1+1+2 = 6

1
mehän
1038
:)

Ikuista kierrätystä. Mr. Nice Pressure

Kommentit (8)

ovolo
Seuraa 
Viestejä6111
Liittynyt7.7.2007

Nythän tuo alkaa selvitä, millä olet saanut päänuppisi ihan sekaisin. Eli sulla on polla täynnä noita uskomuksia, kuten dhyana / chan / zen / seon/ kabbala, jne. Siihen kun sekoittaa vielä vanhaa scifi-kirjallisuutta, onkin laajenevien räjähtelevien tihentymien soppa valmis. Tuo sekametelisoppa on kierrättänyt aivoneuroonit niin sekaisin, ettei siitä ota selvää vanha Erkkikään, saati sitten Niuvanniemen kallonkutistajat. 

Kontra1
Seuraa 
Viestejä3832
Liittynyt15.9.2015

WSolsticeHOu kirjoitti:
Seppo Heinonen kertoi Perttu Häkkisen radio-ohjelmassa kabbalasta ja siitä miten monet tiedemiehet ovat tutkineet kabbalaa ja kehoittaneet muitakin tutkimaan sitä.

Minä kehoitan Seppoa ja kaikkia muitakin kabbalaa tutkineita tutkimaan www.onesimpleprinciple.com sivuilla esitettyjä ajatuksia.

Olen syntynyt 21.12-66

2+1+1+2 = 6

1
mehän
1038

Huhuhuh, kolme kuutosta - eikä pelota?

WSolsticeHOu
Seuraa 
Viestejä3618
Liittynyt3.1.2016

Kontra1 kirjoitti:
WSolsticeHOu kirjoitti:

Olen syntynyt 21.12-66

2+1+1+2 = 6

1
mehän
1038

Huhuhuh, kolme kuutosta - eikä pelota?

Ja talvipäivän seisaus.

Elämme jänniä aikoja.

mehän
1039

ovolo
Seuraa 
Viestejä6111
Liittynyt7.7.2007

Veikkaan, että 50 kpl kuperkeikkoja ja kärrynpyöriä Kuopion torilla. Ja tietysti jaetaan katsojille osp-lehtisiä.

Tuo syntymäaika kyllä paljastaa sen, että herra W on niin viisas ja itseriittoinen, jotta voi kiertokoulun tietopohjalla selvittää kädenkäänteessä sen, miten maailmankaikkeus oikeasti toimii. 

Jokohan Kuopijjon kaapunti on salassa puuhannut näköispatsasta Kuopijjjon torille. Pahoin pelkään, että paljastustilaisuus on nyt tulevana syntymäpäivänä. Ja patsaan jalustaan on tietysti kiinnitetty kullitettu latta, jossa lukee:

Savolaisen ajattelijan poika ja sen alla maininta : Selvitti miten maailmankaikkeus toimii.

WSolsticeHOu
Seuraa 
Viestejä3618
Liittynyt3.1.2016

MooM kirjoitti:
Onko isot juhlat tulossa?

Näillä näkymin ei, mutta jotta sinne asti piäsöö, on liikuttava vielä moneen suuntaan.

Rakkautta
mehän
1039

ovolo
Seuraa 
Viestejä6111
Liittynyt7.7.2007

WSolsticeHOu kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Onko isot juhlat tulossa?

Näillä näkymin ei, mutta jotta sinne asti piäsöö, on liikuttava vielä moneen suuntaan.

Rakkautta
mehän
1039

Hmmm.., ukko on jo 50v. Eli todenäköisyyden perusteella Mr W:llä on vähemmän, kuin 50 vuotta vakuuttaa tiedeyhteisö osp:n eli tsijoonien laajentuvien tihentymien oikeellisuudesta. Ja itsekin olen huomannut, että vanhemmiten aika kuluu nopeasti, suorastaan valuu käsistä. Joten kiirettä pitää. Keksi äkkiä jotain raflaavaa, jotta patsashanke Pietariin saadaan alulle. 

Todennäköisesti patsas paljastetaan Kuopijossa 21.12.2016. Mutta jos Kuopijon kaapungin päättäjiltä unohtunut, kannattaa lähettää sinne adressi. Ainakin minä laitan nimen adressiin. Varmasti monet muutkin. On tuo niin tärkeä asia maalimankaikkeuvelle!

ovolo
Seuraa 
Viestejä6111
Liittynyt7.7.2007

Mutta mitä sitten tapahtuu, kun Mr W on eläkkeellä. Veikkaan, että lukuisat palvelimet ovat tukossa tai kaatuneet, kun nettiin työntyy ziljoonittain laajentuvia osp-tihentymiä, jotka räjähtäen tukkivat palvelimet. Tai mistä minä tiedän, vaikka nytkin olis jo eläkkeellä nuppiongelmien takia, kun päivisinkin työntyy melkoisesti "galaksin keskustasta" näitä laajentuvia höpöviestejä lukuisiin ketjuihin? 

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat