Prostituutio pitää hyväksyä, mutta verot on maksettava!!

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mehän tiedämme sen tosiasian että irtosuhteet on monen mielestä huoraamista. esimerkiksi minun mielestä se on huoraamista. Eikä siis ole kovin suotavaa.

Myös prostituutio on huoraamista eikä sekään ole kovin suotavaa, Prostituutio on maksullista huoraamista ja irtosuhteet eivät ole maksullisia. Siinä asiassa ei ole mitään eroa tai ei ainakaan paljon.

Nyt valtio ajattelee että huoraaminen saadaan kuriin sen takia, koska aijotaan kieltää prostituutio. Mutta silti jää tämä irtosuhde huoraaminen lailliseksi.

Kaikki tapahtuu siis sen jälkeen ilmaiseksi, kuin prostituutio kielletään.

Eikö hyvä konsti olisi tämä nykyinen, missä kaikki tyylisuunnat ovat laillisia. Valtion pitäisi vain prostioituja valistaa siitä että veroa pitää maksaa, tai muuten syyllistyy veropetokseen josta voidaan tuomita vankilaan.

Minä en siis kannata prostituution kieltämistä, koska sitä ei saada lopetettua, millään.

Parittaminen pitää kieltää, niin kuin se on kielletty.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Olipahan taas älyn jättiläinen tiäremiäs asialla.
90% sinun otsikoistasi arvaa jo suoraan keskustelu-palkista.

Niin kauan kun on huoraamista, on parittamista
ja parittajaneekerit eivät varmasti maksa verojaan,
oli parittaminen sitten laitonta tai ei.

Vierailija
tiäremiäs
Mehän tiedämme sen tosiasian että irtosuhteet on monen mielestä huoraamista. esimerkiksi minun mielestä se on huoraamista. Eikä siis ole kovin suotavaa.

Olen samaa mieltä asiasta. Mutta kerro mistä löytyy sellanen nainen joka ei ole harrastanut irtosuhteita, koska ei huvittaisi olla huorien kanssa.

Vierailija
naama
tiäremiäs

Olen samaa mieltä asiasta. Mutta kerro mistä löytyy sellanen nainen joka ei ole harrastanut irtosuhteita, koska ei huvittaisi olla huorien kanssa.

Nohnoh pojat! Eikait nyt sentään ihan huoraamista. Ja mitenkä se nyt yht'äkkiä naiseksi meni? Kyllä miehetkin harrastavat irtosuhteita, vai keskenäänkö pelkästään luulette naisten niitä harrastavan?

Mutta aiheesta senverran, että huoraamista on maailmassa aina ollut ja sitä ei koskaan missään yhteiskunnassa täysin saada kitkettyä. Pitäisi laittaa terveydenhuollon ja verotuksen piiriin näinollen. Ongelma tosin olisi se, että ei kaikkia pystyttäisi valvomaan ja huolehtimaan sittenkään. Aina riittää myös parittajia ja hyväksikäyttäjiä.

Mutta kertokaa mistä löytyisi mukava nainen, joka jaksaisi katsella tällaista renttua ja silitellä päätä sillointällöin. Ei haittaa vaikka olisi harrastanut irtosuhteita, olen minäkin, mutta uskollinen olen suhteessa myös.

Vierailija

Joo, tuo on tekstiä ihmiseltä,
jolla ei ole aavistustakaan oikeasta
elämästä.

Kielletään, kielletään, tehdään direktiivi

Mutta "maailman vanhin" ammatti on ja
säilyy maailman loppuun eikä maksa veroa,
se nyt hurskastelun huippu vasta...
Onnistuu kai Ruotsissa, tekopyhyyden mal-
limaassa

Aivan sama se on kun yrittäjältä otetaan pois
koko omaisuus ja tulot ja sitten vielä pannaan
päälle liiketoimintakielto. Ihmisellä on kui-
tenkin vahva taipumus yrittää pysyä hengissä
ja siksi business jatkuu, Virossa jos ei täällä.

Tällaiset virkamiehet ja tuomarit pitäisi myllyn-
kivi kaulassa upottaa syvimpään meren
hautaan. Sitten vielä kaiken päälle hurskastel-
laan, että kas kummaa kun harmaa talous lisääntyy....
lisää poliiseja, lisää stasi-ilmiantajia, lisää
vankiloita ....

Hyvät Huorat, kaikkea hyvää ja menestystä
liiketoiminnallenne, olette harvoja vapaita
yrittäjiä, älkää nyt p...e sentään veroa menkö
tarjoamaan virkamiehille, nostakaa koipea
ja syyttäkää sitten raiskauksesta

"Mitä on viisisataa juristia meren pohjassa ?"

"Hyvä alku !"

Vierailija
tiäremiäs
"Parittaminen pitää kieltää, niin kuin se on kielletty."

Keskittyisit kirjoittamiseen edes hiukan, niin olisit heti paljon uskottavampi.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
BUSHMAN
Joo, tuo on tekstiä ihmiseltä,
jolla ei ole aavistustakaan oikeasta
elämästä.

Kielletään, kielletään, tehdään direktiivi

Mutta "maailman vanhin" ammatti on ja
säilyy maailman loppuun eikä maksa veroa,
se nyt hurskastelun huippu vasta...
Onnistuu kai Ruotsissa, tekopyhyyden mal-
limaassa

Aivan sama se on kun yrittäjältä otetaan pois
koko omaisuus ja tulot ja sitten vielä pannaan
päälle liiketoimintakielto. Ihmisellä on kui-
tenkin vahva taipumus yrittää pysyä hengissä
ja siksi business jatkuu, Virossa jos ei täällä.

Tällaiset virkamiehet ja tuomarit pitäisi myllyn-
kivi kaulassa upottaa syvimpään meren
hautaan. Sitten vielä kaiken päälle hurskastel-
laan, että kas kummaa kun harmaa talous lisääntyy....
lisää poliiseja, lisää stasi-ilmiantajia, lisää
vankiloita ....

Hyvät Huorat, kaikkea hyvää ja menestystä
liiketoiminnallenne, olette harvoja vapaita
yrittäjiä, älkää nyt p...e sentään veroa menkö
tarjoamaan virkamiehille, nostakaa koipea
ja syyttäkää sitten raiskauksesta

"Mitä on viisisataa juristia meren pohjassa ?"

"Hyvä alku !"

Mää tulin siihen tulokseen että ei kannata kieltää, koska se tapahtuu ilmaiseksi sitten.

L

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Peksu
naama
tiäremiäs

Nohnoh pojat! Eikait nyt sentään ihan huoraamista. Ja mitenkä se nyt yht'äkkiä naiseksi meni? Kyllä miehetkin harrastavat irtosuhteita, vai keskenäänkö pelkästään luulette naisten niitä harrastavan?

Mutta aiheesta senverran, että huoraamista on maailmassa aina ollut ja sitä ei koskaan missään yhteiskunnassa täysin saada kitkettyä. Pitäisi laittaa terveydenhuollon ja verotuksen piiriin näinollen. Ongelma tosin olisi se, että ei kaikkia pystyttäisi valvomaan ja huolehtimaan sittenkään. Aina riittää myös parittajia ja hyväksikäyttäjiä.

Mutta kertokaa mistä löytyisi mukava nainen, joka jaksaisi katsella tällaista renttua ja silitellä päätä sillointällöin. Ei haittaa vaikka olisi harrastanut irtosuhteita, olen minäkin, mutta uskollinen olen suhteessa myös.

Minä itse näen huoraamisena molemmat asiat. Siksi en oikein ymmärrä prostituution kieltämistä. Kuin toinen siltikin laillista.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
naama
tiäremiäs

Kannattaa kysyä, ennen kuin rupee seurustelemaan. Sitten karsia pois muut, jotka eivät vastaa omia arvoja.

Vierailija

Hyvä hyvä hyvä tiäremiäs!
Kohta kolme tuhatta viestiä täynnä. kiri kiri.

Se tulee olemaan tärkein saavutuksesi elämässäsi.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Peksu
naama
tiäremiäs

Kyllä prostituutiosta voidaan suomessa nykyäänkin veroja maksaa, koska sitä ei ole kieletty, joutuvathan yrittäjäkin ilmoittelemaan tienestejään virastoon. On tehty ihan virallista tutkimustakin, jossa on todettu että jotkut prostituidut jopa maksavat veroja. Mutta on kuitenkin aika harvinaisia jotka maksaa.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005
tiäremiäs
Kannattaa kysyä, ennen kuin rupee seurustelemaan. Sitten karsia pois muut, jotka eivät vastaa omia arvoja.

Kuinka moni oikeasti kysyy tuollaista ennen suhdetta, suhteen aikana tai suhteen jälkeen.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Neonomide
tiäremiäs
"Kannattaa kysyä, ennen kuin rupee seurustelemaan. Sitten karsia pois muut, jotka eivät vastaa omia arvoja."

Kuinka moni oikeasti kysyy tuollaista ennen suhdetta, suhteen aikana tai suhteen jälkeen.

tiäremiäs: "Anteeksi kun kysyn sinulta Liisa tämän näin ekoilla treffeillämme,
mutta oletko huora?"

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Neonomide
tiäremiäs

Kyllä sitä aina kaikelaista ihmiset kyselee. Ei kannata aristella mitä kysyy jos haluaa tutustua ihmisiin.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
tiäremiäs
"Kannattaa kysyä, ennen kuin rupee seurustelemaan. Sitten karsia pois muut, jotka eivät vastaa omia arvoja."

tiäremiäs: "Anteeksi kun kysyn sinulta Liisa tämän näin ekoilla treffeillämme,
mutta oletko huora?"

No mikäs siinä on kysyessä, se on erittäin järkevä kysymys. Niin pystyy kartottaa ihmisen terveyttää, jos nainen on huorannu tai mies. Niin tietää onko sukupuolitauteja. sitten saa vähän vihiä siittä että että mitä naisen päässä liikkuu.

Mitä mielenvikasta ei kannata ottaa jos ei järki kulje.

Vierailija
Neonomide
tiäremiäs

Miksi pitäisi kysyäkkään? Tai kysyy, jos sattuu kiinnostamaan. En ymmärrä kauheaa pelkoa jostakin entisistä hoidoista ja seurusteluista. Eiköhän suurin väli ole sillä, mitä kukainenkin sattuu suhteen aikana tekemään ja toimiiko sovittujen ja hyväksyttyjen sääntöjen mukaan parisuhteessa. Minkä sille enää mahtaa, jos joskus on jotakin tehnyt. Aikakonetta ei käsittääkseni ole keksitty ainakaan vielä. Kyllä vanhoista tekemisistään ja tekemättä jättämisistään voi jotakin oppiakin.

Jotenkin tuntuu, että ainakin osalla ihmisistä "kyselyikä" yhdistyy huonoon itsetuntoon. Toisen osapuolen tekemisiä ei osata eikä haluta ajatella, jos siellä vaan sattuu olemaan kovinkin monta "parempaa" kuin minä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat