Seuraa 
Viestejä5
Liittynyt26.11.2016

Maapallo on syntynyt 8 muotosesta kierteestä avaruudessa, jonka tuuli toi korkeemmalta avaruudesta, 8(kahdeksan)mutoinen tuuli kävi,josta on syntynyt kova paine kun 8 on yhdistynyt yhdeksi (8=0) ja nekuin kohtasivat yhteen, siten syntyi kovapaine eli alkuräjähdys.josta on syntyi tuli,maa ja vesi.. (Tämä on mun teoria vaan)..

Kommentit (9)

Vierailija

Voi se olla noinkin. Mutta koska Occamin Partaveitsi, emme voi tehdä mitään ylimääräisiä oletuksia, jotka eivät selitä asiaa sen paremmin kuitenkaan. Siksi toistaiseksi "se vain räjähti" on loogisin selitysmalli, koska se on yksinkertaisin toimiva selitys. Jos saamme uutta tietoa alkuräjähdystä edeltävistä vallitsevista lainalaisuuksista, tuo selitys ei välttämättä enää toimi ja pitää keksiä uusi.

Mista
Seuraa 
Viestejä5
Liittynyt26.11.2016

[quote=Mista]Maapallo on syntynyt 8 muotosesta kierteestä avaruudessa, jonka tuuli toi korkeemmalta avaruudesta, 8(kahdeksan)mutoinen tuuli kävi,josta on syntynyt kova paine kun 8 on yhdistynyt yhdeksi (8=0) ja nekuin kohtasivat yhteen, siten syntyi kovapaine eli alkuräjähdys.josta on syntyi tuli,maa ja vesi.. (Tämä on mun teoria vaan).. Tuuli jäi spinnaa 0 ympyrää ja se kuorimitti sitä ja sen jälkeen syntyi räjähdys..

tammukka
Seuraa 
Viestejä3813
Liittynyt9.5.2010

Mista][quote=Mista kirjoitti:
Maapallo on syntynyt 8 muotosesta kierteestä avaruudessa, jonka tuuli toi korkeemmalta avaruudesta, 8(kahdeksan)mutoinen tuuli kävi,josta on syntynyt kova paine kun 8 on yhdistynyt yhdeksi (8=0) ja nekuin kohtasivat yhteen, siten syntyi kovapaine eli alkuräjähdys.josta on syntyi tuli,maa ja vesi.. (Tämä on mun teoria vaan).. Tuuli jäi spinnaa 0 ympyrää ja se kuorimitti sitä ja sen jälkeen syntyi räjähdys..

Etkö löytänyt vessaan kun tänne piti tuotoksesi päästää...

kfa
Seuraa 
Viestejä2517
Liittynyt13.3.2008

Näyttääpi lauantai-illan ajanvietteeltä.

Ajatelman ja tieteellisen teorian välinen ero on siinä, että tieteellisen teorian pitää olla testattavissa. Nykyisellään muodissa olevan tieteenfilosofian mukaan teorian pitää olla falsifioitavissa tai muuten se ei ole tieteellisen menetelmän mukainen. Tieteen filosofiasta ja historiasta löytyy runsaasti laadukasta kirjallisuutta, mutta Wikipediassakin on lyhyt esitys tieteellisestä menetelmästä: https://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_method

Ajatelmille ei testattavuuden vaatimusta ole vaan niitä voi kuka tahansa kehitellä vapaasti ajankulukseen. Tällä palstalla muutama kirjoitteija on suorastaan erikoistunut ajatelmien laatimiseen. Ei kannata hämmästyä sitä, että harva vaivautuu keskustelemaan ajatelmien sisällöistä. Sellaista keskustelua on käyty niin monta kertaa tuloksetta, että todella harva enää viitsii lähteä mukaan. Niissä keskusteluissa kun ei ole yhteistä kieltä ja samat sanat voivat tarkoittaa keskustelijoille eri asiaa. 

Kim Fallström kfa+news@iki.fi

Mista
Seuraa 
Viestejä5
Liittynyt26.11.2016

Alkurähäjähdys sattui oman käsitykseni mukaan kosminen tuuli kävi jostain äärettömästä?,Sen jälkeen tuli Einsteinin käsittimät Gvanttiaaallot?, joka loi kitkan ylös alas pyöreessä edestakasin menevässä tilassa(8, joka on siis kitkaa).. Jossa lenteli meteoriitteja edes takasin (aurinko oli ensinmäinen?) Johon osui meteoriitteja auringosta on siis varmaan syntynyt kaikki planeetat, jotka on kimpoillut eripuolile avaruutta.. Mutta mistä tuli meteoriitit? (Olin väsynyt aikasemmin kun kirjotin ton)

Mista
Seuraa 
Viestejä5
Liittynyt26.11.2016

Auringosta saattoi kaikki lähteä koska siihen osui isoja meteoriitteja jotka kimposi kauaksi toisistaan avaruuteen ja siitä taas kauemmaksi avaruuteen jne..

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä5645
Liittynyt26.3.2005

Mista kirjoitti:
Alkurähäjähdys sattui oman käsitykseni mukaan kosminen tuuli kävi jostain äärettömästä?,Sen jälkeen tuli Einsteinin käsittimät Gvanttiaaallot?, joka loi kitkan ylös alas pyöreessä edestakasin menevässä tilassa(8, joka on siis kitkaa).. Jossa lenteli meteoriitteja edes takasin (aurinko oli ensinmäinen?) Johon osui meteoriitteja auringosta on siis varmaan syntynyt kaikki planeetat, jotka on kimpoillut eripuolile avaruutta.. Mutta mistä tuli meteoriitit? (Olin väsynyt aikasemmin kun kirjotin ton)

Eikuse kävi nimen omaan sen viereisestä siittä ikivetoisuudesta, ikäänkuin itsekkin pystyvinottain liipautuen, vähäisen myös melkein (tai no) pelkällä lonkalta viipattaen, ettei olis hädissään edes meinannut osunut. Tai oikeastikin erään mukaan osuikin.  Tai oikeastan taisipi mennä suoraan samomattomasti jopa läpäisten (siis läpi, auku tuli). Sen jälkeen se ja sen sisään tuppautui väen vänkällä (onkohan tästä teoriaa?) sitten ikäänkuin ulkoisista avaruukseista jotain. Hyvin hämärästi (näin sen selvästi). Ja gvanttilaineiset edestakaiset mehevässä tilanteessa (mun mielestä se oli kuitenkin kuutonen) joka siis oli kravidaatio....oli se aika menoa. Tuloa ei ollenkaan. Auringoja ja muuta mutaa lenteli ylläsympyräisesti. Ei oleis uskonut. Pakko oli. Johon osui Einsteinin velikin kylään. Se kimpoili kännissä kuin ruosteinen avaruusmopo. Mutta mistä tuli se ja sen selitys? Jostain yläkerran viemäröintiputkistako? En usko. Ei mun tartte uskoa. Älkääkään yrittäkö vedätellä. Mun päässä on selvväkin selvempää sitä. Tuuli kävi. Govanlaisesti. Ja räjähteli. Vieläkin tunnustan sen. Minägin olin väsinud.Eikuse kävi nimen omaan sen viereisestä siittä ikivetoisuudesta, ikäänkuin itsekkin pystyvinottain liipautuen, vähäisen myös melkein (tai no) pelkällä lonkalta viipattaen, ettei olis hädissään edes meinannut osunut. Tai oikeastikin erään mukaan osuikin.  Tai oikeastan taisipi mennä suoraan samomattomasti jopa läpäisten (siis läpi, auku tuli). Sen jälkeen se ja sen sisään tuppautui väen vänkällä (onkohan tästä teoriaa?) sitten ikäänkuin ulkoisista avaruukseista jotain. Hyvin hämärästi (näin sen selvästi). Ja gvanttilaineiset edestakaiset mehevässä tilanteessa (mun mielestä se oli kuitenkin kuutonen) joka siis oli kravidaatio....oli se aika menoa. Tuloa ei ollenkaan. Auringoja ja muuta mutaa lenteli ylläsympyräisesti. Ei oleis uskonut. Pakko oli. Johon osui Einsteinin velikin kylään. Se kimpoili kännissä kuin ruosteinen avaruusmopo. Mutta mistä tuli se ja sen selitys? Jostain yläkerran viemäröintiputkistako? En usko. Ei mun tartte uskoa. Älkääkään yrittäkö vedätellä. Mun päässä on selvväkin selvempää sitä. Tuuli kävi. Govanlaisesti. Ja räjähteli. Vieläkin tunnustan sen. Minägin olin väsinud.

Eusa
Seuraa 
Viestejä15168
Liittynyt16.2.2011

Tajunnanvirta-Lentis! Eipä voinut repeilemättä lukea.  Xo)

Hienorakennevakio suoraan vapausasteista: 1 / (1^0+2^1+3^2+5^3+1^0/2^1*3^2/5^3) = 1 / 137,036

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat