Seuraa 
Viestejä3618
Liittynyt3.1.2016

Goswell, työnny tuonne.

https://aeon.co/ideas/what-i-learned-as-a-hired-consultant-for-autodidac...

Minä en tarvitse apuja. En ainakaan sellaista josta pitää maksaa.

Oikeastaan kukaan omia malleja kehittelevä ei tarvitse ulkopuolisten apuja.

Riittää että ennustaa jotakin oleellista jonka ei pitäisi nykyfysiikan mukaan olla mahdollista ja odottaa että saadaan havainto joka todistaa nykyteoriat täysin virheellisiksi.

Minä esim. väitän että galaksit syntyvät sisältä ulos päin.

Kun tämä havaitaan James Webb teleskoopilla, kaikki vetävään voimaan ja / tai kaareutuvaan avaruuteen perustuvat mallit hylätään ja jäljelle jää ilmeisesti vain minun malli joka jo selittääkin miten maailmankaikkeus oikeasti toimii.

Siitä alkaa matemaatikkojen kilpailu siitä kuka ehtii ensimmäisenä kehittämään toimivaa matematiikkaa malliin joka ennustaa oikein sen miten galaksit, tähdet, kvarkit, elektronit ja fotonit oikeasti syntyvät.

Rakkautta
1038

Ikuista kierrätystä. Mr. Nice Pressure

Kommentit (3)

ovolo
Seuraa 
Viestejä5683
Liittynyt7.7.2007

Hohhoijaa, ei Savorisen poikaa voi ainakaan vaatimattomaksi ja kunnianhimottomaksi luonnehtia. Naiiveilla höpöteorioilla fysiikan ja ja avaruustieteiden huipulle. Tietysti jotkut voisi olla sitä mieltä, että todellisuudentaju on hämärtynyt ja faktat ja fiktiot heittävät häränpyllyä. (͡° ͜ʖ ͡°)

Tähän ei voi oikeastaan enää muuta todeta , kuin laitetaan kehiin pari kuperkeikkaa. (◕‿◕)

Jäädään nyt vain odottamaan galaksin keskustan tsiljoonien massiivisten laajenevien tihentymien työntymistä!  Toivottavasti James Webb teleskooppi on oikeassa suunnassa, kun tämä tapahtuu. Veikkaan, että tuo Kuopiossa kauan odotettu tapahtuma on keskiyöllä 21.12.2016. (⌐■_■)

JPI
Seuraa 
Viestejä24806
Liittynyt5.12.2012

WSolsticeHOu kirjoitti:
Goswell, työnny tuonne.

https://aeon.co/ideas/what-i-learned-as-a-hired-consultant-for-autodidac...

Minä en tarvitse apuja. En ainakaan sellaista josta pitää maksaa.

Oikeastaan kukaan omia malleja kehittelevä ei tarvitse ulkopuolisten apuja.

Riittää että ennustaa jotakin oleellista jonka ei pitäisi nykyfysiikan mukaan olla mahdollista ja odottaa että saadaan havainto joka todistaa nykyteoriat täysin virheellisiksi.

Minä esim. väitän että galaksit syntyvät sisältä ulos päin.

Kun tämä havaitaan James Webb teleskoopilla, kaikki vetävään voimaan ja / tai kaareutuvaan avaruuteen perustuvat mallit hylätään ja jäljelle jää ilmeisesti vain minun malli joka jo selittääkin miten maailmankaikkeus oikeasti toimii.

Siitä alkaa matemaatikkojen kilpailu siitä kuka ehtii ensimmäisenä kehittämään toimivaa matematiikkaa malliin joka ennustaa oikein sen miten galaksit, tähdet, kvarkit, elektronit ja fotonit oikeasti syntyvät.

Rakkautta
1038

Taitaapa sitten ikihöpötys ikityöntyvästä pupusta tuittaa sinulle pahan mielen koko loppuelämäksesi. No omapaha on vikasi, mitäs ikihöpötät.

3³+4³+5³=6³

ovolo
Seuraa 
Viestejä5683
Liittynyt7.7.2007

WSolsticeHOu kirjoitti:

Tuossa taas on sellainen ongelma, että pitäisi ensin kehittää osp_höpömatematiikka, jopa sopisi ja työntyisi laajenevasti höpö_oph:en kuin nenä päähän. Tavallisella matematiikalla ei voi ratkoa tai todistaa höpö_osp:tä. Tavallisella matematiikalla ei ole niinsanotusti tarttumapintaa höpö_osp:hen.

Tästä taas päästään siihen, että matematiikan höpö_osp:lle joutuu keksimään mestari itse. Eli, eikun vaan pyörittämään kuulakärkikynää suttupaperilla ja tuotokset sitten YouTubeen!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat