Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Huikea peli launchattiin eilen ( ainakin mun puhelimeen ) !

http://fingersoft.net/games/hill-climb-racing-2/

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Sivut

Kommentit (101)

Principia
Seuraa 
Viestejä1787
Liittynyt16.4.2016

Mä pelasin aikanaan sitä ykkösosaa.

Kuussa jauhamalla sai rahaa nopeasti niin että parissa päivässä oli kaikki vehkeet upgreidattuina ostettu.

Kävi tylsäksi pian..

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Principia kirjoitti:

Kuussa jauhamalla sai rahaa nopeasti niin että parissa päivässä oli kaikki vehkeet upgreidattuina ostettu.

Kävi tylsäksi pian..

Nyt voit pelata onlinena kaikkien maapallon pelaajien kanssa.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Principia kirjoitti:

Kävi tylsäksi pian..

Vaikka olisit pelannut 48 tuntia putkeen, et olisi saanut kaikkia vehkeitä tappiin asti upgradetettuina.

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1684
Liittynyt10.4.2005

Keijona kirjoitti:
Orginal taitaa olla elasto mania, lisäkenttiä löytyy kun hakee.

Jep, tenavat ei tiedä. Sitä alkuperäistä tuli jauhettua joskus muinoin käsittämättömiä määriä, hieno kännipeli.
Tämä uusi hitti näyttää lähinnä grafiikkapäivitykseltä.

Ei silti, hemmetin hienoa että suomalaiset pelifirmat pärjää maailmalla👍🏿

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Mr Bauglir kirjoitti:
Keijona kirjoitti:

Jep, tenavat ei tiedä. Sitä alkuperäistä tuli jauhettua joskus muinoin käsittämättömiä määriä, hieno kännipeli.
Tämä uusi hitti näyttää lähinnä grafiikkapäivitykseltä.

Ei silti, hemmetin hienoa että suomalaiset pelifirmat pärjää maailmalla👍🏿

500 miljoonaa pelaajaa on käsittämätön luku...montako miestyövuotta se on jos jokainen pelaa 100 tuntia ?

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Mistä on kyse mun puhelin näyttää sijoitusta 15. ja tyttären padillä olin jopa 8. sijalla HCR 2 pelissä ?? 😎
Maailman ranking on 8000-9000 hoodeilla muutaman sadantuhannen joukossa !

Himuli
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt10.3.2016

Keijona kirjoitti:

Ei, ihan original oli nimeltään Action SuperCross. Elasto Mania on jatkoa tuolle. 

En pidä tästä Hillclimbin kakkososasta. Ne aina pilaa nuo mobiilipelit kaikella tuolla ihme tilpehööri karkkihässäkällä mistä ei tajua mitään. Jotain arkkuja pomppii joka fucking valikkokuittauksen takaa eikä niistä edes tajua mitä ne edustaa ja voiko ne avata nyt vai vasta joskus. Muutenkin koko päävalikko on tällaiselle papparaiselle sekavan oloinen jostain syystä. Ei edes tiedä pelaako tietokonetta vai muita ihmisiä vastaan ja mitä pitää tehdä, pitääkö voittaa yksi vai useamman kertaa ja miksi, pitääkö joskus hävitäkin saavuttaakseen jotain ja häh? Ykkösessä oli selkeää ja loogista, ei mitään ylimääräistä säätöä ja sekavuutta aiheuttavia arkkuleikkejä. 

Keijona
Seuraa 
Viestejä8879
Liittynyt13.3.2015

"Ei, ihan original oli nimeltään Action SuperCross. Elasto Mania on jatkoa tuolle. "

Niinpä tosiaan. Muistelin myös että elasto olisi ollut suomalainen,  mutta sukulaiskielestä olikin ohjelmoija kotoisin. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Elasto_Mania

hieno peli, jonka remix, tämä mainio hill climb selvästi  on. Onkohan peleissäkin kohta sama tilanne kuin musiikissakin, hyvät melodiat ja rytmit jo keksitty ja uudet ovat vain päivityksiä ja kombinaatioita.  

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat