Aku Ankka sarjakuvan hahmoja.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli teinpä tämänlaisen aiheen kuin , että yrittäkääpä keksiä mahdollisimman monta Aku Ankka sarjakuvan hahmoa. Eli toista kertaa jonkun toisen kirjoittamaa nimeä ei saa käyttää. En rupea tässä tuomaroimaan , mutta pyydän , että jokainen laittaa tänne oikean nimen joka on tosiaan Aku Ankassa. Nyt kun tässä alussa joku saattaa keksiä aika montakin nimeä peräkkäin , eli pitää aika varmasti rajoittaa jollakin tavalla sitä. Eli jokainen saa tässä alussa sitten kirjoittaa vain rajoitetusti eli esimerkiksi emme laita viittä viestiä peräkkäin kiitos! Kun etenemme (Jos etenemme ) 4 sivulle , niin sitten jokainen voi pistää oman tahtinsa mukaan nimiä.
Eli aloitan itse päähenkilöllä.

-Aku Ankka.

PS. Voit kirjoittaa joka toinen kerta.

Sivut

Kommentit (71)

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Fourdder
lierik
Heli-keiju on seksikäs lyhyessä mekossaan.

Eikä!

Enemmän kuitenkin kuin Matami Mimmi, jollei hän taio itselleen uutta olemusta. Kaikkein seksikkäin ja naisena kiinnostavin on Milla Magilla. Kultu Kimallus on natku ja näyttääkin huoralta. Ihmettelen miksi Roopekin on häneen vielä retkussa.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Yksi suosikeistani

"Hyvä, kun tulit ankan rahjus, niin saan purkaa äkääni sinuun.
Siitäs saat, ja siitä!" Milla Magia Sarjassa Onnenraha vaarassa
Helmi!

Ja se toinen

Tuijottava katse

Heippa, Hessu! Haluatko tulla auttamaan?

Tattis, mutta taidan painua kotiin ja pykätä oman lumiukkelin.

Tämä näetsen kysyy taitoa ja tarkkuutta. Mun ukostani pitää ehdottomasti tulla uljaampi kuin Mikin ja poikien viritelmästä.

Vautsi! Oikea mestariteos!

..tuli talvihalla…

Upsis! En mä kyllä ihan tuommoista siitä meinannut.

Täytynee vain hujauttaa se tohjoksi, ja..
Ööh – anteeksi, herra Kyrmy. Leikkiähän mä vain…

Hessu Hopo soittaa ja pyytää poliisivartiota. Joku halju tyyppi kuulemma kyttää herkeämättä hänen taloaan.

Hessu Hopo

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat