Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Olen kolme viikkoa käynyt läpi mahdollisuutta tehdä kolmipyöräistä 2-3 paikkaista ajoneuvoa. Olen huomannut paljon etuja tässä; vie vähän parkkitilaa ja on hyvin taloudellinen. Ajoneuvon voi rekisteröidä moottoripyöräksi ja jos kevyt ja moottori alle 4 kW niin myös mopoksi.
Englannissa näillä on oma käyttäjäkaarti. Etu on myös se, että jos kolmipyörästä tekisi lämmöneristetyn sillä voisi ajaa katettuna ympärivuotinen sähköautona.

Minun kolmipyöräni olisi mielellään
2-paikkainen ja hidas, mutta supertaloudellinen
2-paikkainen ja hidas, mutta supertaloudellinen
33.3%
2-paikkainen ja nopea (150 + km/t )
2-paikkainen ja nopea (150 + km/t )
25.0%
3-paikkainen ja nopea moottoripyörää turvallisempi
3-paikkainen ja nopea moottoripyörää turvallisempi
20.8%
3-paikkainen hidas ja taloudellinen
3-paikkainen hidas ja taloudellinen
20.8%
Ääniä yhteensä: 48

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Sivut

Kommentit (112)

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Ok..kiitos jo näistä kommenteista. Olen siis oikeilla jäljillä.

Tossa on muuten Morgan Aero 1935 electric !!!!

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

jussipussi kirjoitti:
Hieman kehityskuluista. 

"It's taken Corbin about half a million dollars to get this prototype Sparrow to the point it's at now, but this process has allowed the team to get ready for production at the same time. Meanwhile, Mike Corbin's testing and refining this prototype as a daily driver."

http://newatlas.com/corbin-sparrow-2-electric-three-wheeler-dimples/46775/ .


Corbin on vanha ukko joka teki ikänsä polttomoottorivehkeitä. Toki muilla teetettynä proto maksaa maltaita. Pasi Pennanen mukaan oikea tieliikenteeseeseen hyväksytyn auton kehitys maksaa 300 miljoonaa. Siihen nähden tuo on ilmainen.

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat