Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Tässä pari vuotta tullut tehtyä solkenaan uusia innovaatioita tuulivoimaloita kulkupelehin ja kaikkea siltä väliltä paikallisessa yrityshautomossa. Yksi pieni nyanssi on ollut useiden kommentoijien huulilla...kunpa ton vois tehdä printtaamalla 3D tulostimella. Se alkaa mun korvissa jo kuulostaa pahalta unelta. Miksi kaikk pitäisi pystyä tekemään aina helposti ja äkkiä ? Varsinkin 3-pyöräinen ajoneuvo. Jos työ on monivaiheinen mutta melko yksinkertaista eikö sille kuitenkin aina tekijä löydy jopa huokealla.

Suhteeni rehellisen työhön on seuraava
Tykkään tehdä asioita käsillä siinä aika kuluu kivasti kun joku vielä maksaa siitä
Tykkään tehdä asioita käsillä siinä aika kuluu kivasti kun joku vielä maksaa siitä
54.0%
Ennemmin olen työtön kuin tekisin autoja käsilläni 24/7
Ennemmin olen työtön kuin tekisin autoja käsilläni 24/7
17.1%
Mulla on peukalo keskellä kämmentä siksi olen insinööri enkä duunari
Mulla on peukalo keskellä kämmentä siksi olen insinööri enkä duunari
14.4%
Käsityö on niin kallista, että ne hommat pitää viedä Kiinaan ja Malesiaan.
Käsityö on niin kallista, että ne hommat pitää viedä Kiinaan ja Malesiaan.
10.8%
Nykyään vain kaikki pitää tehdä koneilla ja roboteilla heti
Nykyään vain kaikki pitää tehdä koneilla ja roboteilla heti
3.6%
Ääniä yhteensä: 111

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Sivut

Kommentit (138)

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Onko Nokialla kännyköitä tehneillä ihmisillä joku neuroottinen sisäänrakennettu tarve viedä kaikki työnteko pois maasta ? Opetetasako se siellä ja mihin se perustuu ?

mdmx
Seuraa 
Viestejä4289
Liittynyt23.11.2009

Käsillä tekeminen on mukava harrastus, ja kun tekee itselle ei verottaja saa senttiäkään.

Sen sijaan ihmisten työllistäminen Suomessa on kaikkea muuta kuin mukava harrastus.

Creativity Is Intelligence Having Fun

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

mdmx kirjoitti: