Seuraa 
Viestejä107
Liittynyt10.12.2016

Olisi mukava lukea seksuaalisia vähän erikoisempia fetissejänne ja pohdintaa siitä, mistä ne ovat mahdollisesti lähtöisin. Niin biologiselta, kuin opitultakin kantilta.

Heitänpä nyt muutaman oman fetissini alkuun. Saa arvailla vapaasti, mistä ne ovat lähtöisin, kerron sitten omat arveluni, varmuudellahan tuskin kukaan voi tietää.

-Kutitusfetissi. Kutitus on sekä tuskallista, että nautinnollista, jopa orgasmeihin asti. Keskustelua kutituksesta yleisemminkin. Onko esim. tutkittu kutittamisen terveyshyötyjä? Oman arveluni mukaan tuntuu olevan hyväksi ainakin sydänterveydelle, vatsalihaksille, vapauttaa, herkistää jne. Nautin sekä kutittamisesta, kutitettavana olemisesta, että kutitusvideoiden katselusta ja kaikissa toimissa saan parhaimmillaan myös orgasmeja kun vapaudun hyvin.

-Jalka -ja käsifetissi. Varpaat ovat yksi herkimmistä kehonosista ja tulee tosi ihania, erikoisia tuntemuksia niiden imemisestä, silittelystä ja nuolemisesta ym. stimulaatiosta. Kannattaa kokeilla esim. vibraa varpaisiin! Saan varpaiden ja jalkojen hyväilystä orgasmeja jopa helpoiten/nopeiten, tuntuu joskus intiimimmältä kuin vaginan hyväily.

-Julkisella paikalla nauttiminen "salaa"

-Orgasmien salaaminen

-Äärimmäisen hellä koko kehon hyväily ja huomioiminen

-Kitalaen kutitus ja esim. syväkurkku

-Ilman fyysistä stimulointia orgasmin saaminen

-Ryhmäseksi

-Miehen anaalilla leikkiminen

-Fistaus antavana osapuolena

-Pakotetut orgasmit

Tuossa nyt mitä ensimmäisenä mieleen tulee :)

Sivut

Kommentit (338)

Raspu
Seuraa 
Viestejä12760
Liittynyt12.7.2010

Omasta mielestä ja kokemuksesta ns. "pervommat" fantasiat tai jopa toteutukseen asti päätyvät jutut syntyy siitä kun tavanomainen ei enää kiihota siinä määrin kuin ennen. Tarvitsee jotain uutta ja stimuloivampaa.
Tämä voi vaihdella paljonkin ihmisestä toiseen. En tiedä onko joku oikeasti "syntynyt" tietyn fetissin kanssa vai onko se kehittynyt pikkuhiljaa. Uskoisin että valtaosalla se on kehitymisen tulos.

Kutittaminen tai jalkojen ja käsien hyväily, mhh...
Luulisin että myös tiettyjen asioiden kokeileminen avaa niitä ovia.
Nainenkin voi mm. "oppia" nauttimaan analliseksistä vaikka se alussa olisikin epämielyttävää.
Eli kokeileminen ja oppiminen ruokkii erilaisia fettissejä.

Kukkanen
Seuraa 
Viestejä107
Liittynyt10.12.2016

Hahah, tota, kiksejä voi saada väittelystä itsensä vuoksikin.

Olen fistannut, yhtä miestä anaaliin ja paria naista vaginaan, on hyvin kiihottavaa antavanakin osapuolena, mutta myös fistattavat itse ovat tykänneet.

Olen samaa mieltä, kokeileminen ja kokeminen ja miellyttävät assosiaatiot ruokkivat fetissejä. Toisaalta monilla tuntuu myös entisestä fobiasta kehittyvän helposti fetissi -liekö mielen keino "korjata" fobiaa lievemmäksi -kiihotus saati orgasmit nostaa niin fyysistä kuin psyykkistäkin kipukynnystä korkeammaksi, jollon voi käsitellä vaikeampia tunteita ja muistoja.

Siitä taas olen hieman eri mieltä, että fetissien syntyminen välttämättä kielisi kyllästymisestä tavanomaiseen. Ite oon aina tykännyt niin perusseksistä, kuin ollut myös utelias ja kokeilunhaluinen. Edelleen, monenlaista kokeneena, yksinkertainen on kaunista. Ja jännissäkin uusissa jutuissa läsnäolo on tärkeintä -jos se on vajaata, myös nautinto jää vajaaksi. Kun taas hyvin virittyneessä, kiihottuneessa, vapautuneessa läsnäolevassa tilassa melkein mikä tahansa tuntuu ihanalta ja kiihottavalta. Lievä kipu, hento kosketus, suutelu, naiminen, toisen ääni, näkymät jne.. Nauttii kaikin aistein :)

Herkässä tilassa saan orgasmeja jopa ajatuksen voimalla ilman fyysistä stimulointia melko helposti, kun taas epäläsnäolevassa tilassa orgasmi voi jäädä saamatta tai olla laimea, vaikka minkä tekisi. Mielentila siis oleellisin, ainakin minulla, aivot on merkittävin seksuaalielin.

Kutitusfetissiäni tulkitsen niin, että siinä saa kokea avuttomuuden tunnetta hallitusti ja siten käsitellä sitä. Lisäksi hyvin stimuloivaa. Kiihottava yhdistelmä on: olla sidottuna kutitettuna, vielä jos julkisella paikalla ja mua videoitaisiin silmät sidottuna ja nöyryytettäisiin leikkimielisesti, rakas ihminen vahtimassa, mutta kutsuisi ohikulkijoitakin kutittamaan. Tietäisin olevani turvassa, mutta tilanne olisi hämmentävä ja kiusallinen. Rakkaani voisi vielä sanoa muille, että tulevat katsomaan lähempää miten vaginani sykkii orgasmeissa -joutuisin olemaan täysin katseille paljaana, avuttomana, näyttämään intiimeimmät hetkeni ja kohtani ja silti vain piru vie nauttisin siitä :D Yksi suurin fantasioistani. Onhan tuossa aika selvästi "juoni" saada käsiteltyä: häpeää, avuttomuutta, pelkoa, muutoksenpelkoa, vieraanpelkoa..  Mutta taustalla on kuitenkin luottamus ja tieto siitä, että rakas ihminen vahtii, ettei mulle käy mitään liian ikävää.

Olis hauska lukea myös muiden analysointeja omista fetisseistään tai tarinoita siitä, miten ne ovat syntyneet.

MooM
Seuraa 
Viestejä6057
Liittynyt29.6.2012

Varmaan syntysyitä on monia, mutta ainakin minä leikin jo pienenä saman suuntaisia juttuja kuin mitkä nyt ovat niitä vaniljasta jotenkin erottuvia asioita, joita miettii ja harrasteleekin. Seksi niihin ei silloin liittynyt, mutta kutkuttavia teemoja ne oli.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12760
Liittynyt12.7.2010

Kukkanen kirjoitti:
Hahah, tota, kiksejä voi saada väittelystä itsensä vuoksikin.

Olen fistannut, yhtä miestä anaaliin ja paria naista vaginaan, on hyvin kiihottavaa antavanakin osapuolena, mutta myös fistattavat itse ovat tykänneet.

Olen samaa mieltä, kokeileminen ja kokeminen ja miellyttävät assosiaatiot ruokkivat fetissejä. Toisaalta monilla tuntuu myös entisestä fobiasta kehittyvän helposti fetissi -liekö mielen keino "korjata" fobiaa lievemmäksi -kiihotus saati orgasmit nostaa niin fyysistä kuin psyykkistäkin kipukynnystä korkeammaksi, jollon voi käsitellä vaikeampia tunteita ja muistoja.

Siitä taas olen hieman eri mieltä, että fetissien syntyminen välttämättä kielisi kyllästymisestä tavanomaiseen. Ite oon aina tykännyt niin perusseksistä, kuin ollut myös utelias ja kokeilunhaluinen. Edelleen, monenlaista kokeneena, yksinkertainen on kaunista. Ja jännissäkin uusissa jutuissa läsnäolo on tärkeintä -jos se on vajaata, myös nautinto jää vajaaksi. Kun taas hyvin virittyneessä, kiihottuneessa, vapautuneessa läsnäolevassa tilassa melkein mikä tahansa tuntuu ihanalta ja kiihottavalta. Lievä kipu, hento kosketus, suutelu, naiminen, toisen ääni, näkymät jne.. Nauttii kaikin aistein :)

Herkässä tilassa saan orgasmeja jopa ajatuksen voimalla ilman fyysistä stimulointia melko helposti, kun taas epäläsnäolevassa tilassa orgasmi voi jäädä saamatta tai olla laimea, vaikka minkä tekisi. Mielentila siis oleellisin, ainakin minulla, aivot on merkittävin seksuaalielin.

Kutitusfetissiäni tulkitsen niin, että siinä saa kokea avuttomuuden tunnetta hallitusti ja siten käsitellä sitä. Lisäksi hyvin stimuloivaa. Kiihottava yhdistelmä on: olla sidottuna kutitettuna, vielä jos julkisella paikalla ja mua videoitaisiin silmät sidottuna ja nöyryytettäisiin leikkimielisesti, rakas ihminen vahtimassa, mutta kutsuisi ohikulkijoitakin kutittamaan. Tietäisin olevani turvassa, mutta tilanne olisi hämmentävä ja kiusallinen. Rakkaani voisi vielä sanoa muille, että tulevat katsomaan lähempää miten vaginani sykkii orgasmeissa -joutuisin olemaan täysin katseille paljaana, avuttomana, näyttämään intiimeimmät hetkeni ja kohtani ja silti vain piru vie nauttisin siitä :D Yksi suurin fantasioistani. Onhan tuossa aika selvästi "juoni" saada käsiteltyä: häpeää, avuttomuutta, pelkoa, muutoksenpelkoa, vieraanpelkoa..  Mutta taustalla on kuitenkin luottamus ja tieto siitä, että rakas ihminen vahtii, ettei mulle käy mitään liian ikävää.

Olis hauska lukea myös muiden analysointeja omista fetisseistään tai tarinoita siitä, miten ne ovat syntyneet.

Täytyy paneutua näihin jossain vaiheessa paremmalla ajalla. Mielenkiintoista ja avaraa pohdintaa. Hieno tuulahdus palstalla. Taidan kovin pitää tästä "uudesta" kirjoittajasta tai "vanhasta avautujasta".

molaine
Seuraa 
Viestejä1938
Liittynyt3.8.2011

Ei *****tti. Joku karvanen rölli alkanut kirjoittaa tänne kuitenkin. 

Panterarosa: On selvää, että "Partitava kisaa kurupati-kuvaa" ei oikein aukene kehitysmaalaisille N1c- kalmukinperseille.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12760
Liittynyt12.7.2010

molaine kirjoitti:
Ei *****tti. Joku karvanen rölli alkanut kirjoittaa tänne kuitenkin. 

Siinä tapauksessa oikein hyvä rölli. Onnistuu hyvin luomaan nuorehkon naisen mielikuvan. Teksti on huolellista ja hyvin jäsenneltyä. Itselle tuli ensin mieleen, että nyt "Moomi" avautuu...

asdf
Seuraa 
Viestejä11382
Liittynyt16.3.2005

Tämä menee vähän aiheesta sivuun, mutta olen huomannut itsessäni sellaisen, että mitä tyytyväisempi on nykyiseen seksielämäänsä, sitä vähemmän huvittaa sitä analysoida tai pohtia. Ihan kuin sen voisi jotenkin selittää pilalle. Ei ehkä paras vertaus, mutta vähän niinkuin taikatemppukaan ei ole lainkaan yhtä vaikuttava, jos tietää miten se tehdään. En tiedä, onko tässä kenenkään mielestä mitään tolkkua, kun ei oikein itsenikään mielestä ole.

Tuo on tietysti ihan eri asia kuin mieltymyksistä ja fantasioista keskustelu ja pohdinta.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9112
Liittynyt18.8.2008

asdf kirjoitti:
Tämä menee vähän aiheesta sivuun, mutta olen huomannut itsessäni sellaisen, että mitä tyytyväisempi on nykyiseen seksielämäänsä, sitä vähemmän huvittaa sitä analysoida tai pohtia. Ihan kuin sen voisi jotenkin selittää pilalle. Ei ehkä paras vertaus, mutta vähän niinkuin taikatemppukaan ei ole lainkaan yhtä vaikuttava, jos tietää miten se tehdään. En tiedä, onko tässä kenenkään mielestä mitään tolkkua, kun ei oikein itsenikään mielestä ole.

Tuo on tietysti ihan eri asia kuin mieltymyksistä ja fantasioista keskustelu ja pohdinta.

Lohdutukseksi (huom. viisi viimeistä kirjainta) kerron, että et ole yksin. On myös myös tullut huomattua vanhan sanonnan paikkansapitävyys eli "siitä puhe, mistä puute".

Raspu
Seuraa 
Viestejä12760
Liittynyt12.7.2010

asdf kirjoitti:

Ei sitä "perussettiä" juuri tulekkaan pohdittua vaan niitä juttuja jotka ei ole joka päiväisiä. Perusjyystö kunniaan, se on selvä, mutta joskus tekee mieli "syödä vähän erikoisempaa ruokaa" niin kuin simpukoita raakana.
Aloittaja on oikeassa sen suhteen, että perverssio voi muodostua jostain entisestä pelosta tai ahdistuksesta.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12760
Liittynyt12.7.2010

jepajee kirjoitti:
Tänään opin että pervo pervon tekee.

Tää on niin totta jos toinen on vastaanottavainen. Jos toinen haraa jatkuvasti vastaan niin homma todennäköisesti katuu. Sopivassa suhteessa pervoutta ja sovinaisuutta voi olla pitkässä juoksussa jännä retki jossa molemmat löytää jotain. Toinen vaan on viettelijän roolissa ja toinen saa tuntea itsensä niin "syntiseksi" rajojen ylittämisestä.

Kukkanen
Seuraa 
Viestejä107
Liittynyt10.12.2016

Ihan mielenkiintoinen huomio. Ite oon huomannut, ettei jaksais kirjoittaa esim. päiväkirjaa silloin, kun on onnellinen, mut jossain vaiheessa halusin tietoisesti muuttaa asianlaitaa, koska haluan joskus kiikkustuolissa lueskella muistojani ja muistella niitä, ja ois sääli, jos olisi sitten vain synkät hetket taltioituna. Joten nykyään haluan taltioida niin todella synkät, kuin todella hienotkin hetket.

Ehkä kyseessä on menettämisenpelko? Itseänikin joskus hirvittää, et "häviääkö taika" kun jostain asiasta kertoo, mut en ole kokenut käyvän niin. Varmasti tosin asenteestakin kiinni: jos vakaasti uskoo, että "taika häviää", alkaa toimia sen mukaan, siitä tulee itsensä toteuttava ennuste.

Mä joskus erittäin tietoisessa tilassa havaitsen ja tiedostan pienetkin reaktioni ja syyt niihin, mutta silti se ei lievennä kiihotusta :) Esim. kun masturboin ajatuksen voimalla ilman fyysistä stimulointia, se on nimenomaan sitä, että keskityn itseeni, olemaan vuorovaikutuksessa ja havainnoimaan kehoni pieniäkin reaktioita. Tuntee, miten syke alkaa nousta, miten hyvältä ja energisoivalta tuntuu hengittää syvään, vatsassa ja lantionpohjassa alkaa kihelmöidä, lantionpohjanlihakset jännittyy hitaasti -tietää että nyt on ihan rajalla, enää muutama syvähengitys ja pääsee rajan yli, ellei tule häiriötä (häiritseviä ajatuksia tai ulkoisia ärsykkeitä). Mutta nautintoa ja orgasmeja on toki hyvin monenlaisia. Musta onkin ihanaa juuri vaihtelu. Joskus havainnoi kehoa, joskus mieltä, joskus molempia, joskus sulkee pois koko havainnoinnin tai ainakin tulkinnat siitä ja nauttii vain..

Mua on auttanut, kun tiedostan mikä mistäkin johtuu. Ja vaikka esim. nykyään  tiedostan kutitusfetissin syyt hyvin, ei se ole vähentänyt kutiamista tai siitä saatavaa nautintoa yhtään :D Melkeinpä päinvastoin, koska on ymmärrys ja myötätunto itseään kohtaan; ei tarvitse tuomita et "olenpa outo", vaan hyväksyy itsensä ja nauttii vain. Tosin, joskus saan kiksejä juuri siitä "olenpa outo" -fiiliksestä, jolloin fiilistä voisi syödä se, jos tiedostaa miten se outous on kehittynyt. Mut toisaalta, mulle ainakin loogisuus, selkeys, ymmärrettävyys tuovat itsessään iloa ja niistä saa kiksejä, joten kun toinen ovi avautuu, toinen sulkeutuu..

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat