Sivut

Kommentit (37)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31626

Ab Surd Oy kirjoitti:
Siitä huolimatta valitsisin jakarin, koska rätti ei käy tekniikan korjaamiseen, ainoastaan jälkien siivoamiseen, joka on aina toissijainen toimenpide, kun jotain kriittistä särkyy.

Kuin myös. Jos hätä iskee, niin sotkut voi pyyhiä hihaan, mutta sormilla tai normivaatetuksen kuuluvilla komponenteilla on vaikea pyöristää mutteria, jonka terävät särmät aiheuttavat ongelmia.

MooM
Seuraa 
Viestejä8324

Ab Surd Oy kirjoitti:

Siitä huolimatta valitsisin jakarin, koska rätti ei käy tekniikan korjaamiseen, ainoastaan jälkien siivoamiseen, joka on aina toissijainen toimenpide, kun jotain kriittistä särkyy.

Tietysti. Lisäksi jakari on paljon vaikeampi korvata tyypillisesti saatavilla olevilla tavaroilla, eli on siinäkin mielessä arvokkaampi käyttöesineenä.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
tammukka
Seuraa 
Viestejä4587

Ab Surd Oy kirjoitti:
tammukka kirjoitti:
SamBody kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Piti lisätä äänestys, mutta unohdin.

Ei se mitään, olethan idiootti.

Inhoan teitä molempia

Miksi inhoat?

Olette esteenä maailmanvalloitukselleni.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11682

tammukka kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
tammukka kirjoitti:
SamBody kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:

Inhoan teitä molempia

Miksi inhoat?

Lupaan sinulle täyden tukeni pyrkimyksissäsi. Helpottiko?

syytinki
Seuraa 
Viestejä9538

JPI kirjoitti:
En ainakaan ole koskaan ainuttakaan eläintä vihannut tai niiden vihan kohteena ollut.
Tässä jokin päivä sitten katselin alueellisia uutisia joissa kerrottiin liikennekuolemien lisääntyneen itäsuomessa (?) oliko 58 vai 68:aan vuodessa ja heti perään että joku persu poliitikko olisi valmis maksamaan venäläisille suden tapporahaa 50€ rajan takana ammutuista susista. Ainakin pidän paljon enemmän niistä susista kuin tuosta kusipäästä.

Mjaa'ah, taidat olla parempi immeinen kuin minä. Olen esim. usein tuntenut suurta vihaa ja nautintoa kun paarman litistys on onnistunut. Löytyy muitakin esimerkkejä. kakarana täit kutitti joskus niin perkeleesti.

Olen myös ollut eläinten vihan kohteena mukaan lukien sonnit, koirat ja pässit. En kylläkään noita vihaa, mutta  nuo suden ja kissan tappajat, niitä kyllä vihaan.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä47441

MooM kirjoitti:
Neutroni kirjoitti:
kohe kirjoitti:
No kysytään sitten että "Pidätkö enemmän silkkiliinasta vai jakoavaimesta".

Itse pidän enemmän silkkiliinasta esim. silloin kun kahvikuppi kaatuu pöydälle.

Silkkiliina kuulostaa aika tyyriiltä keittiörätiltä. Silkkiliinaa voi varmaan käyttää monenlaiseen paremman puutteessa, jos hätätilanne yllättää, mutta äkkiseltään minulle ei tule mieleen mitään tilannetta, jossa haluaisin, että minulla on silkkiliina.

Minä olen sellainen porvari, että mulla on silkkiliina keittiössä. Sillä kuivataan lieden taso pesun jälkeen, on ihan paras rätti siihen ja kuivuu saman tien.

Liina ja sen kaverit on vanhasta yöpaidasta, joka alkoi vanhuuttaan reikiintymään kuluvista kohdista.

Fiksua kierrätystä. Onko myös niin ettei haise rätti/liina?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä47441

tammukka kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
tammukka kirjoitti:
SamBody kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:

Inhoan teitä molempia

Miksi inhoat?

Teet kuten kunnon kapitalistin kuuluu, eliminoit esteet.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat