Seuraa 
Viestejä107
Liittynyt10.12.2016

Haluaisin kuulla muiden eturauhasorgasmikokemuksia, utelias kun olen :) Olen itse saanut 2 kertaa annettua miehelle eturauhasorgasmin ja kumpikin kerta oli todella ihanaa myös itselleni. Pitkään oli ollut jo fantasiana antaa eturauhasorgasmi, mutta en ollut siinä onnistunut. Käytän salanimiä Naavaparta ja Aarni. Jo parikymppisenä hieroin exäni eturauhasta, nautti, mutta en saanut laukeamaan pelkästään sillä tavalla. Naavaparta on nauttinut myös, ja kuulemma eturauhasen hieronta on voimistanut orgasmia, mutta orgasmiin on tarvittu aina myös penisstimulaatiota.
Olin jo vähän kuin luopunut toivosta, etenkin, kun miehillä on usein estoja anaalin suhteen, homofobiaa lienee jopa silloin kun nainen hieroo. Lisäksi itselläni ollut epävarmuutta, kun en ole oikein löytänyt eturauhasta varmuudella ja tiennyt, mikä tuntuu parhaimmalta.

Aarnille sain annettua ekan eturauhasorgasmin. Oli muistaakseni vasta toinen seksikertamme :O Mulla on ollut pitkään viehtymys anaaleihin. Spontaanisti teki mieli hyväillä anaalia, joten liukkarin kanssa aloin varovasti sormettaa. Aarni näytti yllättyvän, mutta tykkäävän. Jälkeenpäin kertoi, ettei kukaan muu kuin hän itse ole laittanut anaaliin mitään, mutta oli haaveillut kyllä siitä. Ja ettei ollut saanut eturauhasorgasmia aiemmin. Jotenkin osasin intuitiivisesti miellyttää oikealla tavalla, tunsin liikettä anaalissa, pitkällisen kiihotuksen jälkeen kirkasta, melko mautonta nestettä purkautui suuhuni iso satsi, enemmän kuin spermaa ja eri koostumus, vetelämpää. Ihana, ensimmäinen eturauhasorgasmi, minkä sain annettua :) En siis stimuloinut penistä, mutta pidin sitä suussani paikoillaan.

Toisen eturauhasorgasmin ikinä sain annettua rakkaalle Naavaparralle uutenavuotena :D Tosi romanttinen sattumus.
Naavaparran kanssa toimin melko samoin, kärsivällisesti, hitaasti, pitkään stimuloiden hellästi. Pidin myös penistä suussani, se tuntui vapauttavan, mutta en stimuloinut paljoa, välillä hieman nuolin kielellä terskaa. Naavaparta laukesi voimakkaasti, ja todella pitkään, mutta ei tullut mitään nestettä. Naavaparta on joskus itsekseen saanut kuivan orgasmin eturauhasen kautta.

Mutta ilmeisesti miehen orgasmityyppejä on siis useita, sanokaa jos tulee muita mieleen, joita olette kokeneet?

Eturauhasorgasmi: kuiva tai eturauhasnesteellä, tai myös spermaa seassa eli yhdistelmäorkku
Penisstimulaatiolla saatu "tavallinen" orgasmi, joista tosin eri versioita; vahvoja, mietoja, pelkkä sperman tuleminen ilman orgasmia. Ilmeisesti terskaorkku ja varrenrunkkausorkku tuntuvat hieman erilaisilta.

Olen kuullut joidenkin miesten saavan lisäksi ilman fyysistä stimulointia (tiedän heitä, mutta en tunne), nännien hyväilystä, varpaiden imemisellä laukeamisesta olen nähnyt videon. Ilmeisesti miehen seksuaalisuus voi olla hyvin laaja ja monimuotoinen, kuten naisellakin voi olla. Haluaisin kuulla teidän kokemuksia.

Onko eturauhasorgasmi ollut parempi, eri tuntuinen, pidempi, minkälainen?
Naavaparta oli aivan äimänä pitkän eturauhasorkun jälkeen -kuten minäkin. Kumpikaan ei tiedetty miehen voivan orgasmoida niin pitkään ja vahvasti, opittiin uutta :) Odotan innolla, saisinko aiheutettua uudelleen saman. Tosin, tässä vaikutti se, ettei Naavaparta ollut ihan selvänä, päihdeaine vapautti varmaan myös.

Mä haluan löytää muitakin saman kokeneita, myös naiset saa kommentoida jos olette saaneet annettua miehelle eturauhasorkun :)

Oletko saanut orgasmin jollain muulla tavalla, kuin penistä stimuloimalla (miehet)?
En, mutta haluaisin
En, mutta haluaisin
45.0%
Olen, eturauhasstimuloinnista pelkästään
Olen, eturauhasstimuloinnista pelkästään
31.5%
En, eikä kiinnosta
En, eikä kiinnosta
12.6%
Olen, ilman mitään fyysistä stimulointia
Olen, ilman mitään fyysistä stimulointia
9.9%
Olen, jollain muulla tavalla (esim. nännejä hyväilemällä, kehon silittelystä, varpaiden imemisestä tmv, mikä tapa?)
Olen, jollain muulla tavalla (esim. nännejä hyväilemällä, kehon silittelystä, varpaiden imemisestä tmv, mikä tapa?)
0.9%
Ääniä yhteensä: 111

Sivut

Kommentit (48)

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

*sairauden tunteen kieltäminen.

Se mitä sä tarkoitat vakaudella, on todellisuudessa tunne-elämän latistumista. Se mitä sä kuvailet tahdonvoimalla saaduksi orkuksi, alkoikin jo ennen kuin tulit siitä tietoiseksi, eli havainnoit tilannetta. Se mitä sä kuvailet valokuvamuistiksi, on todellisuudessa korostunutta kiinnostusta ympäristöä kohtaan. Siihen päälle noi aurakokemukset, synestesia, ja hyperseksuaalisuus osoittaa kaikki samaan kohtaan pääkoppaa.

Joku epävakaa persoonallisuushäiriö on aika triviaalia noiden rinnalla.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12777
Liittynyt12.7.2010

Eturauhasen räplääminen vaatii naiselta asennetta. Kyllä siitä orkku tulee, ainakin muna suussa. Kuuma suukin jo pelkästään stimuloi. Sen nautittavuuteen vaikuttaa paljon mielentila ja alkoholin tai krapulan aste. Eli siihen aktivoituu helpommin krapulan testopiikissä.

Kukkanen
Seuraa 
Viestejä107
Liittynyt10.12.2016

jepajee kirjoitti:

Se mitä sä tarkoitat vakaudella, on todellisuudessa tunne-elämän latistumista. Se mitä sä kuvailet tahdonvoimalla saaduksi orkuksi, alkoikin jo ennen kuin tulit siitä tietoiseksi, eli havainnoit tilannetta. Se mitä sä kuvailet valokuvamuistiksi, on todellisuudessa korostunutta kiinnostusta ympäristöä kohtaan. Siihen päälle noi aurakokemukset, synestesia, ja hyperseksuaalisuus osoittaa kaikki samaan kohtaan pääkoppaa.

Niin sä haluat uskoa, ilmeisesti koska olet kateellinen, etkä voi myöntää, että joku nauttii (elämästään ja seksistä) enemmän kuin sinä. Tunne-elämän latistuminen ei osu kyllä lähellekään :D Nimenomaan olen oppinut tunnistamaan, ilmaisemaan rakentavasti ja hallitsemaan tunteitani ja samalla niiden syvyys ja kirjo on kasvanut. On tilaa enemmän ilolle ja onnelle, kun on saanut käsiteltyä traumaattisia kokemuksia (psykoterapiassa, kumppanin kanssa, kirjoittamalla, maalaamalla ym. keinoin eli monipuolisesti työstämällä ja lisäksi psykologisiin ilmiöihin perehtymällä, jo lukion psykassa kävin kaikki kurssit ja kirjoitin psykan). Veikkaan, että ilman noita toimia tilanne voisi hyvinkin olla aika huono, koska traumaattinen lapsuus on ollut. Moni ei selviä lähellekään näin hyvin. Hyvä huumorintaju muunmuassa on ollut suojaavana tekijänä, lapsesta asti, on nähnyt vaikeissa tilanteissa myös surkuhupaisuutta eikä oo vaipunut epätoivoon.

Tahdonvoimalla saatuja orgasmeja on monenlaisia. Paitsi kiihdytän kiihotusta tarkoituksella, myös havainnoin kehon reaktioita. Joskus kiihottuu (tai hermostuu, stressaantuu, on allapäin tmv.) tiedostamatta sitä heti. Mut tiedostan sentään huomattavan hyvin nykyään, toisin kuin suuri osa ihmisistä; ei tiedosta motiivejaan tai syitä käytökselleen, eivätkä kaikki tiedosta sitäkään, mikä tarkalleen kiihottaa ja milloin, miten pienestä kiihotus alkaa. 

Kaikki, ketkä mut tuntevat, ovat huomanneet, että olen kasvanut paljon ihmisenä, onnellisemmaksi. Tasapainoisuus on ihan sitä, että a) tunnistan tunteet paremmin ja osaan ennaltaehkäistä tilanteita, koska tunnen itseni ja omat reaktioni paremmin. Esim. osaan pyytää lohtua silloin, kun sitä tarvitsen, tai itkeä, jos on kurja mieli, ja se on yleensä sillä kuitattu ja olen taas hyvällä tuulella. Kun taas jos en tunnista ja hyväksy tunnetta, se jää muhimaan paljon pidemmäksi aikaa. b) Pääsen vaikeista hetkistä "ylös" yhä helpommin ja nopeammin ja on havaittu toimivia käytäntöjä. Kun havaitsee käytöksessään toistuvaa kaavaa esim. tietyssä tilanteessa, voi alkaa rikkomaan kaavaa tietoisesti ja muuttua. Muutama vuosi sitten oli kurja päivä n. joka toinen-kolmas päivä, näin painajaisia joka yö ja oli myös paniikkikohtauksia jopa kerran viikossa. Nykyään taas paniikkikohtauksia ei ole kuin n. kerran vuodessa ja silloinkin hallittavissa, saan usein ennaltaehkäistyä paniikkikohtauksen, näen painajaisia n. kerran parissa viikossa (toki jos ei herää niihin, ei välttämättä muista nähneensä), ja huono päivä on keskimäärin kerran puolessatoista viikossa, eikä silloinkaan kurja mieli kestä yleensä koko päivää, vaan pääsen yhä nopeammin takaisin normaaliolotilaan ja itse-empatiaan.

Et kyllä tässä aika huimasti edistystä on tullut, ja tulee koko ajan lisää. Tulis romaani, jos erittelisin yksityiskohtaisesti. Mut esim. aiemmin ollut vaikea luottaa ihmisiin ja en ole voinut uskoa kenenkään rakastavan mua, nykyään taas uskon kun ihmiset sanovat rakastavansa mua ja pitävänsä musta, on paljon hyviä ystäviä ja luotan helpommin jne. Mutta toki silti, jokaisella, tulee aina niitä ns. huonojakin päiviä, mut niitä ei ole enää häiritsevän paljon. Sekä Naavaparta, että minä ollaan sitä mieltä, että ollaan onnellisimpia ihmisiä jotka tiedetään. Myös lähipiirissä moni on sanonut mun vaikuttavan onnelliselta nykyään. Toivon, että muutkin vaikeiden asioiden kanssa kamppailevat saavat kokemuksistani toivoa -voi päästä yli, voi kasvaa melko onnettomasta kokonaisvaltaisesti onnelliseksi.

Sori OT, halusin vastata, kun en kerta kommenttiasi voinut poistaakaan ja OT linjalle tahallasi ajoit. Itsellekin mukava muistella edistymistä, välillä unohtaa miten vaikeaa joskus ollut :)

Kukkanen
Seuraa 
Viestejä107
Liittynyt10.12.2016

jepajee kirjoitti:

En ylipäätään lähtis tekemään kenestäkään diagnoosia nettikirjoitusten perusteella :D Ammattilaisillekin vaikeaa kasvotustenkin, mut toivottavasti saat edes jotain hupia elämääsi diagnoosien pohtimisesta.

Kukkanen
Seuraa 
Viestejä107
Liittynyt10.12.2016

SamikoKu kirjoitti:
Eturauhasen räplääminen vaatii naiselta asennetta. Kyllä siitä orkku tulee, ainakin muna suussa. Kuuma suukin jo pelkästään stimuloi. Sen nautittavuuteen vaikuttaa paljon mielentila ja alkoholin tai krapulan aste. Eli siihen aktivoituu helpommin krapulan testopiikissä.

Oot saanut eturauhasorgasmeja? Ite tosiaan stimuloinut eturauhasta säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta vasta ihan vastikään sain annettua ekat orgasmit sitä kautta. Monilla miehillä tuntuu olevan estoja anaalin hiplaamiseen :/

Voisikohan mies saada muuten orkun anaalin nuolemisesta sopivassa mielentilassa, tai tiedätkö jonkun joka on saanut? Miesystäväni kiihottuu ainakin kovin anaalin nuolemisesta, samoin minä, mul on varmaan anaalifetissi, koska meen aina ihan märäks anaalijutuista :D

Krapulaa voisi kokeillakin. Harmi vain, ettei juoda alkoholia kuin todella harvoin, enkä tiedä viitsisikö ihan tuon testaamisen takia ryypätä.

Makipz
Seuraa 
Viestejä644
Liittynyt11.12.2016

Tekisitkö vielä threadin sadomasokismille?
Ei, älä tee. Luulen että tuossa yhdessä threadissasi on tarpeeksi ihmisille jotka hakevat Tiede-foorumilta vastauksia hyvien hieromasauvojen valintaan. Arvostan kyllä sitä että luotat tietotaitoomme tämän kaltaisissa asioissa.

ovolo
Seuraa 
Viestejä5691
Liittynyt7.7.2007

CE-hyväksytty kirjoitti:
Eturauhanen on myytti. Ei sellaista ole.

Olisko se sitten takarauhanen, jos sitä pitää räplätä tuhkaluukun kautta? Olen varmaan vammanen, kun kakkareiän roplaus jotenkin inhottaa?

ovolo
Seuraa 
Viestejä5691
Liittynyt7.7.2007

ovolo kirjoitti:
CE-hyväksytty kirjoitti:
Eturauhanen on myytti. Ei sellaista ole.

Olisko se sitten takarauhanen, jos sitä pitää räplätä tuhkaluukun kautta? Olen varmaan vammanen, kun kakkareiän roplaus jotenkin inhottaa?

Pitää kyllä ottaa sanojaan hieman takaisin. Noin vuosi sitten nuori miespuolinen kunnanlääkäri terveystarkastuksessa tutki peräaukkoani kumihanska kädessä, tekosyynään tunnustella mahdollista eturauhasen liikakasvua. Ei kyllä siinä tilanteessa tuntunut miltään. Liekö sitten johtunut siitä, ettei hän samalla ottanut kikkeliäni suuhun, eikä edes nuollut hanskaansa käytön jälkeen. ⊙﹏⊙

Raspu
Seuraa 
Viestejä12777
Liittynyt12.7.2010

Kukkanen kirjoitti:
SamikoKu kirjoitti:

Oot saanut eturauhasorgasmeja? Ite tosiaan stimuloinut eturauhasta säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta vasta ihan vastikään sain annettua ekat orgasmit sitä kautta. Monilla miehillä tuntuu olevan estoja anaalin hiplaamiseen :/

Voisikohan mies saada muuten orkun anaalin nuolemisesta sopivassa mielentilassa, tai tiedätkö jonkun joka on saanut? Miesystäväni kiihottuu ainakin kovin anaalin nuolemisesta, samoin minä, mul on varmaan anaalifetissi, koska meen aina ihan märäks anaalijutuista :D

Krapulaa voisi kokeillakin. Harmi vain, ettei juoda alkoholia kuin todella harvoin, enkä tiedä viitsisikö ihan tuon testaamisen takia ryypätä.

Joo, en kyllä tiedä onko eturauhasorgasmi vaiko yhdistelmäorkku. Joskus vaimon kanssa puuhailtu. Anaalin nuoleminenkin on ookoo, mutta ei siitä orkku irtoo. Ite nuolen myös naisen anuksen ja koko helahoidon vienon sormileikin lomassa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat