Seuraa 
Viestejä8879
Liittynyt13.3.2015

Nyt se on varmaa! Bottaksen Mercedes-pestille sinetti

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Sivut

Kommentit (44)

Keijona
Seuraa 
Viestejä8879
Liittynyt13.3.2015

F1 on autourheilun kuninkuuslaji, Ferrari ja Mercedes ovat parhaimmat tallit, molemmilla talleilla toinen kuljettaja on suomalainen, mahtavaa kun voi  olla  kansalaisuudestaan ylpeä hyvästä syystä..

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13828
Liittynyt27.11.2006

On kyllä suomalaisittain tulossa aivan huippumielenkiintoinen kausi. Vanhakin tässä jo vähän alkoi innostua... :) 

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

Keijona
Seuraa 
Viestejä8879
Liittynyt13.3.2015

"On kyllä suomalaisittain tulossa aivan huippumielenkiintoinen kausi. Vanhakin tässä jo vähän alkoi innostua"

Niin on, Jätkien kanssa suunnitellaan jo paikan päälle menemistä, Keijona tekis mieli liittyä sirkukseen. Kiertue 2017:

1Australian Grand Prix Melbourne Grand Prix Circuit, Melbourne26 March

2Chinese Grand Prix Shanghai International Circuit, Shanghai9 April

3Bahrain Grand Prix Bahrain International Circuit, Sakhir16 April

4Russian Grand Prix Sochi Autodrom, Sochi30 April

5Spanish Grand Prix Circuit de Barcelona-Catalunya, Barcelona14 May

6Monaco Grand Prix  Circuit de Monaco, Monte Carlo28 May

7Canadian Grand Prix Circuit Gilles Villeneuve, Montreal11 June

8Azerbaijan Grand Prix Baku City Circuit, Baku25 June

9Austrian Grand Prix Red Bull Ring, Spielberg9 July

10British Grand Prix Silverstone Circuit, Silverstone16 July

11Hungarian Grand Prix Hungaroring, Budapest30 July

12Belgian Grand Prix Circuit de Spa-Francorchamps, Stavelot27 August

13Italian Grand Prix Autodromo Nazionale Monza, Monza3 September

14Singapore Grand Prix Marina Bay Street Circuit, Singapore17 September

15Malaysian Grand Prix Sepang International Circuit, Kuala Lumpur1 October

16Japanese Grand Prix Suzuka International Race Course, Suzuka8 October

17United States Grand Prix Circuit of the Americas, Austin, Texas22 October

18Mexican Grand Prix Autódromo Hermanos Rodríguez, Mexico City29 October

19Brazilian Grand Prix Autódromo José Carlos Pace, São Paulo12 November

20Abu Dhabi Grand Prix Yas Marina Circuit, Abu Dhabi26 November

Source:[30]

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9035
Liittynyt13.7.2015

Varmaan sääntömuutosten ansiosta Red Bull dominoi alkavalla kaudella, McLaren ja Williams nousevat kantaan tappelemaan palkintopallisijoista ja Mercedes sekä Ferrari taantuvat keskikastin jälkipuolikkaaseen, Toro Rosson ja Force indian taakse. Siinä saa taas selostaja hehkuttaa "SM-sarjan osakilpailusta", kun suomalaiskuskien viimeisen jämäpistesijan metsästyksen suurin jännitys liittyy siihen, laukeaako Mersun vai Ferrarin kone ensin ja missä järjestyksessä tallien jäsenten kesken. NIin ja tallimääräyksillä toki se vimppo piste annetaan aina Vettelille tai Hamiltonille, jos mahdollista. Onpa taas jännä kausi edessä näillä speksein. Kisaviikonlopun suurin viihdearvo syntyy siitä, kun koettaa bongailla suomalaiskuskien näyttäviä emäntiä varikon TV-kuvista.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13828
Liittynyt27.11.2006

Ab Surd Oy kirjoitti:
Varmaan sääntömuutosten ansiosta Red Bull dominoi alkavalla kaudella, McLaren ja Williams nousevat kantaan tappelemaan palkintopallisijoista ja Mercedes sekä Ferrari taantuvat keskikastin jälkipuolikkaaseen, Toro Rosson ja Force indian taakse. Siinä saa taas selostaja hehkuttaa "SM-sarjan osakilpailusta", kun suomalaiskuskien viimeisen jämäpistesijan metsästyksen suurin jännitys liittyy siihen, laukeaako Mersun vai Ferrarin kone ensin ja missä järjestyksessä tallien jäsenten kesken. NIin ja tallimääräyksillä toki se vimppo piste annetaan aina Vettelille tai Hamiltonille, jos mahdollista. Onpa taas jännä kausi edessä näillä speksein. Kisaviikonlopun suurin viihdearvo syntyy siitä, kun koettaa bongailla suomalaiskuskien näyttäviä emäntiä varikon TV-kuvista.

Joo. Ja kaljatkin on jäässä.

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

Keijona
Seuraa 
Viestejä8879
Liittynyt13.3.2015

"Varmaan sääntömuutosten ansiosta Red Bull dominoi alkavalla kaudella"

Spekulaation asteella on vielä dominoinnit, Redbullin kuumaperunoilla kun on täysi tekeminen, että kauden kunnialla pääsisivät läpi. Tehoja on kaikilla käytettävissä enemmän, mutta ei aerodynamiikka silti kaikkea ratkaise, FRIC-järjestelmä  tai brake-by-wire tasoittaa kilpailua kaikkien tallien osalta, joten enemmän jännää odotettavissa.

Ferrarin ovela kirje kuohuttaa F1-maailmaa: Kärkitallit menettämässä valtavan edun

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9035
Liittynyt13.7.2015

Pseudohippi kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:

Joo. Ja kaljatkin on jäässä.

Niin, kylmä kesä taitaa tulla. Onneksi vastaavasti myös sateinen.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12777
Liittynyt12.7.2010

Tää on mulle outo tieteenala.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi joidenkin ihmisten kansallistunto nousee tai laskee sen mukaan kuinka hyvin Suomi tai suomalaiset pärjää jossain lajissa. Hieno tietysti olla ylpeä suomalaisuudestaan, mutta en minä kyllä kykenisi siihen että oma suomalisuuden tuntoni tai itsetuntoni muuttuisi sen mukaan kuka ajaa formuloita, kuinka suomi pärjää lätkässä tai jossain laulukilpailuissa.

En siis ymmärrä tätä, koska itsessäni ei herää juuri mitään tuntoja. Nuo ihmiset ei ole minä.
Ehkä olen jossain määrin "vajaa" ja en vain "ymmärrä".
Jos joku kykenee selittämään niin pleace...

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

SamikoKu kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi joidenkin ihmisten kansallistunto nousee tai laskee sen mukaan kuinka hyvin Suomi tai suomalaiset pärjää jossain lajissa. Hieno tietysti olla ylpeä suomalaisuudestaan, mutta en minä kyllä kykenisi siihen että oma suomalisuuden tuntoni tai itsetuntoni muuttuisi sen mukaan kuka ajaa formuloita, kuinka suomi pärjää lätkässä tai jossain laulukilpailuissa.

En siis ymmärrä tätä, koska itsessäni ei herää juuri mitään tuntoja. Nuo ihmiset ei ole minä.

Oletko koskaan kannattanut jotain urheilujoukkuetta?
Vaikkapa oman koulun tai kylän pallonpotkijoita?

Raspu
Seuraa 
Viestejä12777
Liittynyt12.7.2010

CE-hyväksytty kirjoitti:
SamikoKu kirjoitti:

En oikeastaan.

Keijona
Seuraa 
Viestejä8879
Liittynyt13.3.2015

Vapaa-ajan harrastus , koneet ja autot on kiinostanut aina ja formuloita on tullut seurattua vuosikausia. Vauhdissa ja hevosvoimien hallinnassa joku kiehtoo, ja jotta saataisiin tähänkin sovinistinen  sävy, niin maskuliininen laji. Tai sitten vaan siinä ajamisessa ja ajatelussa on jotain samaa.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

SamikoKu kirjoitti:
CE-hyväksytty kirjoitti:
SamikoKu kirjoitti:

En oikeastaan.

Entä oletko koskaan itse harrastanut jotain kilpaurheilua? Siis ihan niin vakavasti että olisit ollut oikeissa kisoissa kisaamassa yleisön edessä?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat