Seuraa 
Viestejä131
Liittynyt13.8.2016

Osaako joku sanoa, millä nimikkeellä etsin netistä kestävästä teräksestä tehtyjä ruuveja (ruuvit+pultit)? Ne tulisivat talvikenkien pohjiin luikuestenastoiksi. Niiden siis pitäisi kestää lumettomissa paikoissa myös satunnaista asfaltillakin kävelyä. Normaalit metalliruuvit kuluvat nopeasti olemattomiin.

Sivut

Kommentit (17)

nova
Seuraa 
Viestejä131
Liittynyt13.8.2016

Noihin minun liukuesteisiin on liian hankala saada kiinnitettyä oikeita nastoja. Nastat pitäisi saada ruuvilla kiinni ja sellaisia nastoja en ole löytänyt.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä29585
Liittynyt16.3.2005

No hanki liukuesteet nastoilla. Tuollainen kikkailu ei maksa vaivaansa. Kovia ruuveja ei ole tietääkseni olemassakaan, koska se ei edesauta ruuviliitoksen kestävyyttä. Nastoissa on yhdistetty kovametalli- tai karkaistu kärki sitkeämpään ruuviin, jolla ne kiinnitetään.

Piikkari on lyhytaikaiseen käyttöön tehty urheiluväline. Ne piikit eivät kestä arkikäyttöä.

Punde
Seuraa 
Viestejä2041
Liittynyt13.12.2016

Kyllä A4 ruuvi ja mutteri kovia ovat tavalliseen "mustaan" ruuviin verrattuna. Ei tietenkään mitään kovametallipiikin luokkaa.
Mutta jos haluaa tehdä diy-liukuesteitä, niin kokeilemisen arvoisia ovat.
Itse luottanut kaupan liukuesteisiin.

nova
Seuraa 
Viestejä131
Liittynyt13.8.2016

Olen joutunut ostamaan aika monet Devisys-liukuesteet, koska niihin on tahallaan jätetty sellainen heikennetty kohta, minkä takia nastat irtoilee jo melko uutena. Näin on saatu varasto kiertämään ja kassakone kilisemään. Tämä on sitä suunniteltua vanhenemista.

Tannu Hanskanen
Seuraa 
Viestejä2134
Liittynyt3.6.2015

Ei mikään ihme, jos haluaa korjata vanhat liukuesteet. Nuo maksaa yli kympin kaupassa ja yhden kauden jälkeen jo puuttuu puolet niistä liimatuista nastoista. Joka vuosi pitäis uudet ostaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat