Seuraa 
Viestejä94
Liittynyt16.1.2016

Onko mitään jippoa millä pääsee katsomaan suoraan elokuvaa ilman ennakkomainosten katsomista tai niitä ohittelemalla.
Ärsyttää koko homma niin vitusti.

Joka kauvan elää, se paljon näkee.

Kommentit (2)

Käyttäjä3456
Seuraa 
Viestejä389
Liittynyt20.12.2016

16LA kirjoitti:
Onko mitään jippoa millä pääsee katsomaan suoraan elokuvaa ilman ennakkomainosten katsomista tai niitä ohittelemalla.

Rippaat levyn koneellesi esimerkiksi DVDFabilla siivoten siitä samalla pois mainokset. Sitten katselet koneelta. Itse en blurayta viitsi käyttää muistakaan syistä johtuen, kun niissä soittimissa on estoja ripattujen ja kopioitujen dvd - levyjen soitolle. Maksakoon kuluttajaa haittaavasta drm - teknologiasta joku muu kuin minä.

Parempia neuvoja löytyy MuroBBS:n puolelta.

Kingisghan
Seuraa 
Viestejä94
Liittynyt16.1.2016

Käyttäjä3456 kirjoitti:
16LA kirjoitti:

Rippaat levyn koneellesi esimerkiksi DVDFabilla siivoten siitä samalla pois mainokset. Sitten katselet koneelta. Itse en blurayta viitsi käyttää muistakaan syistä johtuen, kun niissä soittimissa on estoja ripattujen ja kopioitujen dvd - levyjen soitolle. Maksakoon kuluttajaa haittaavasta drm - teknologiasta joku muu kuin minä.

Parempia neuvoja löytyy MuroBBS:n puolelta.

Eli periaatteessa asialle ei voi mitään!

Helpompi on ohittaa alkupaska soittimella itsellään!

Joka kauvan elää, se paljon näkee.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat