Seuraa 
Viestejä644
Liittynyt11.12.2016

Onko Tiedeläiset tehneet älykkyystestejä? Lähinnä tarkoitan Mensaa enkä internetin hyvänmielensaamis-testejä. Olisi mielenkiintoista nähdä miten nämä korreloivat henkilön käyttäytymisen kanssa. Saadaankohan tästäkin verbaalinen sota aikaiseksi?

Sivut

Kommentit (447)

Makipz
Seuraa 
Viestejä644
Liittynyt11.12.2016

jepajee kirjoitti:
Mitäs jos vaikka aloittaisit itse kertomalla oman tuloksesi, niin katsotaan korreloiko kertomasi totuuden kanssa?

Virallisessa testissä en ole voinut käydä vielä, tänä kesänä aion koska päästiin ikärajan paremmalle puolen. Maltatko odottaa sinne asti?

wisti
Seuraa 
Viestejä12241
Liittynyt12.2.2013

Makipz kirjoitti:
Onko Tiedeläiset tehneet älykkyystestejä? Lähinnä tarkoitan Mensaa enkä internetin hyvänmielensaamis-testejä. Olisi mielenkiintoista nähdä miten nämä korreloivat henkilön käyttäytymisen kanssa. Saadaankohan tästäkin verbaalinen sota aikaiseksi?

Tämä on älykkyystesti. Älykästä käyttäytymistä on, ettei reagoi tällaiseen ja ala kehua retostella täällä.
Minä en testiä läpäissyt, kun kirjoitin.

Vomies
Seuraa 
Viestejä2497
Liittynyt4.9.2010

Minusta ei saisi harjoitella ollenkaa tai tehdä testejä etukäteen. Yksi kerta, korkeintaan kaksi, ja se on siinä.

Vaka vanha Väinämöinen, tietäjä iänikuinen.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Makipz kirjoitti:
jepajee kirjoitti:
Mitäs jos vaikka aloittaisit itse kertomalla oman tuloksesi, niin katsotaan korreloiko kertomasi totuuden kanssa?

Virallisessa testissä en ole voinut käydä vielä, tänä kesänä aion koska päästiin ikärajan paremmalle puolen. Maltatko odottaa sinne asti?

Arvasin sun iän ihan oikein. Ehkä sun olis hedelmällisempää päteä luokan tytöille.

Jakob
Seuraa 
Viestejä900
Liittynyt11.7.2015

Amerikassa tutkijoilla oli tarinan mukaan käytössä älykkyystesti jossa testattava pantiin keskustelemaan Amos Tverskyn kanssa. Mitä nopeammin testattava tajusi että Amos on älykkäämpi kuin hän, sitä parempi tulos.

Tämä taitaa toimia vain tiedemiestason älykkyyksillä, olen ollut huomaavinani että typerykset eivät oikein havaitse älyä muissakaan ihmisissä.

Makipz
Seuraa 
Viestejä644
Liittynyt11.12.2016

jepajee kirjoitti:
Makipz kirjoitti:
jepajee kirjoitti:

Arvasin sun iän ihan oikein. Ehkä sun olis hedelmällisempää päteä luokan tytöille.

Kliseinen maailmankuva sinulla. Kaikkien ihmisten pitää mahtua samaan muottiin? Miksi et itse ole juopottelemassa työläisen raskaan elämän aiheuttamaa masennusta pois?

Makipz
Seuraa 
Viestejä644
Liittynyt11.12.2016

Ab Surd Oy kirjoitti:
Makipz kirjoitti:
Onko Tiedeläiset tehneet älykkyystestejä?

Tiedeläiset kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, siis näin: tiedeläiset.

Pahoittelut.
Mikäs muuten minussa niin ärsyttää? Vai satutko olemaan jepan kaveri?

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9041
Liittynyt13.7.2015

Makipz kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Makipz kirjoitti:
Onko Tiedeläiset tehneet älykkyystestejä?

Tiedeläiset kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, siis näin: tiedeläiset.

Pahoittelut.
Mikäs muuten minussa niin ärsyttää? Vai satutko olemaan jepan kaveri?

Miten niin? Ei minua mikään ärsytä.

Principia
Seuraa 
Viestejä1787
Liittynyt16.4.2016

Vomies kirjoitti:
Minusta ei saisi harjoitella ollenkaa tai tehdä testejä etukäteen. Yksi kerta, korkeintaan kaksi, ja se on siinä.

Joo ei tietenkään. Vain yksi kerta per testi!

SamBody
Seuraa 
Viestejä5934
Liittynyt3.5.2008

Kaverini takavuosina pettyi kun sai työnhaun yhteydessä tehdyssä palikkatestissä vain hippasen reippaasti kolminumeroisen ÄO-lukeman. No, otti selvää testeistä ja treenasi niitä. Tulos: kuukauden päästä testi uusiksi ja ÄO oli noussutkin 18 pointsia. Älykkyyttä voi siis kehittää!

http://www.vapaakielivalinta.fi/
http://www.sananvapaudenpuolesta.fi/
Tunnustan poikkeavuuteni: perustan näkemykseni enemmän omaan ajatteluun kuin auktoriteetteihin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat