Kommentit (5)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä1064
Liittynyt10.10.2011

Ei mitenkään voi pärjätä täydessä pöydässä. Vielä.

Ah, this is obviously some strange usage of the word 'safe' that I wasn't previously aware of.

Hal9000
Seuraa 
Viestejä921
Liittynyt7.11.2014

Punde kirjoitti:
Korttipeleistä paljoo en perusta, mutta eikö pokeri kuitenkin ole sattuman ja muistipelin sekoitus?

No tavallaan. Olen monesti toivonut riverille Ulamog, the Ceaseless Hungeria, mutta sitten muistanut ettei sitä taida pakasta löytyä.

Ei vaisiskaan, ei ole. Tai ainakaan itselleni ei tule mieleen mitään pokerivariaatiota , mistä muistista olisi hyötyä. 

Minijehova
Seuraa 
Viestejä1064
Liittynyt10.10.2011

Hal9000 kirjoitti:
Punde kirjoitti:
Korttipeleistä paljoo en perusta, mutta eikö pokeri kuitenkin ole sattuman ja muistipelin sekoitus?

No tavallaan. Olen monesti toivonut riverille Ulamog, the Ceaseless Hungeria, mutta sitten muistanut ettei sitä taida pakasta löytyä.

Ei vaisiskaan, ei ole. Tai ainakaan itselleni ei tule mieleen mitään pokerivariaatiota , mistä muistista olisi hyötyä. 

Pelaajien muistamisesta on toki isoissa turnauksissa suuri hyöty. Eikä siitä haittaa luulisi olevan jos vielä muistaa, miten kukakin kätensä pelasi aiemmin  :)

Ah, this is obviously some strange usage of the word 'safe' that I wasn't previously aware of.

Hal9000
Seuraa 
Viestejä921
Liittynyt7.11.2014

Minijehova kirjoitti:
Hal9000 kirjoitti:
Punde kirjoitti:

Pelaajien muistamisesta on toki isoissa turnauksissa suuri hyöty. Eikä siitä haittaa luulisi olevan jos vielä muistaa, miten kukakin kätensä pelasi aiemmin  :)

No juu, tarkoitin lähinnä korttimuistia. Vaikka toisaalta kyllähän se muisti saattaa lisätä tuskaakin. Siinähän kärvistelet, josko pöydän nitiksi mieltämäsi jamppa yrittää vain levelöidä sua pakkaan jollain hämärällä manööverillä.

Uusimmat

Suosituimmat