Foorumin ylläpito & siivous gallup

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä mieltä olette nykyisestä tiedefoorumin tasosta?

Onko foorumin valvonta nykyisellään kohdillaan?

Pitäisikö ylläpidon pyrkiä "siivoamaan" foorumia vielä kovemmin ottein vai rajoitetaanko vapauttamme jo nyt liikaa?

Sivut

Kommentit (19)

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Tarvitaanko tällaista threadia ollenkaan? Ei minun mielestäni pitäisi tarvita. Sanoista tekoihin eikä mitään kyräilyä nurkissa!

Nervus rerum

Vierailija
Euphemos
Tarvitaanko tällaista threadia ollenkaan? Ei minun mielestäni pitäisi tarvita. Sanoista tekoihin eikä mitään kyräilyä nurkissa!

Ei tätäkään threadia tarvita mutta kun kerran vapaa sana osastolla ollaan...

Äänestystulos voisi ehkä kiinnostaa foorumista vastaavia henkilöitä.

Ja itseänikin foorumin tulevaisuus kiinnostaa.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005
Cosmic-Fairy
Äänestystulos voisi ehkä kiinnostaa foorumista vastaavia henkilöitä.
Katinkontit ne vaivautuvat tämmöisiä katsomaan, ja vaikka vaivautuisivatkin, niin sisäistäminen todennäköisesti osoittautuu ylivoimaiseksi haasteeksi.

Nervus rerum

Vierailija

[size=92:ajiqhoaw]iisti kirjoitti:[/size:ajiqhoaw]

"Liittyneet ja hänän/heidän sivunikit voisi bannia, samoin tämän caps pohjassa kirjoittelevan henkilön."

Saisinko rauhan nimissä kysyä, miksi minut tulisi bannia?

ps. Joku oli vappupilana päästänyt pyörästäni ilmat pihalle ollessani yökerhossa juopottelemassa, joten vihapäissäni pistin pari teekkaria nippuun pakollisella kävelymatkallani.
Toki kaduin kovasti tekoani kun samaan suuntaan menossa olevan opiskelijan kanssa vaihdettiin ajatuksia ja kokemuksia.

Pyydän anteeksi teiltä lapsilta, joilla on vielä niin naiivi maailman katsomus.
Olette jotenkin niin kadehdittavan sinisilmäisiä ja onnellisia.

Minäkin haluaisin uskoa vielä joulupukkiin ja saunatonttuun.
Itse en ole koskaan saanut kokea moista olotilaa.

Vierailija
Kiihtynyt
Joku oli vappupilana päästänyt pyörästäni ilmat pihalle ollessani yökerhossa juopottelemassa, joten vihapäissäni pistin pari teekkaria nippuun pakollisella kävelymatkallani.

Olisit ottanut yökerhosta parit kinkut mukaan ja purkanut turhaumasi heihin. Meinaan noin niinkun sperman muodossa.

Vierailija

Tämä on turha ketju. Te olette turhia ihmisiä. Julkaisin viime vuonna 12 kpl runokirjoja joista yksi suomeksi. Muut kielet olivat saksa, norja, italia, venäjä, muinaisjapani ja polska.

Revontulia minulla on kotona asti, ja ne tanssivat aivan minun pillini mukaan. Auttavat lakeijoitanikin askareissa, kun se päivä koittaa.

Talvipakkasilla asun Teno-joessa. Yleensä alastomana.

Kuuden litran Kossupullo menee viiteetoista sekunttiin eikä edes huimaa vaikka hiihdän samalla 200 km/h 744 kg painavilla puusuksilla murtomaahiihtoa.

Tyttöystäviä on tällä hetkellä vain 400, koska otin puolet niistä vaimoiksi ja loput laitoin karhujahtiin Helsingin Porthanialle.

Meidän isä on kissa ja se on päivät pitkät päissään uuninpankolla. Homo päässään. Hauskaa joulua. Nyt on kesä.

En ole ottanut mitään. Osallistun vain teidän keskusteluun tasonne vaatimalla arvokkuudella. Senkin puusilmäiset ääliönaudat.

Olen käynyt niin rajut ja korkeatasoiset koulut että teistä yksikään ei kelpaisi niihin edes vessaharjoiksi. Eipä ihme. että minua sanotaan Internetin Kuninkaaksi jo vähän joka puolella. Pressakin kutsui kylään ja autan sen miestä opinnoissa ja pihan hiekotuksessa. Loppupäivän soitan pianoa ja rakastelen.

Tämä on tyhmien ihmisten pesä ja sikiämispaikka. Perustan oman palstan Internettiin ja sinne tulee kulkaa sen tason kunto- ja älykkyystesti, ettei kukaan teistä pääse mukaan. Sen verran olette tyhmiä ja rapakuntoisia.

Hypätkää paskalampeen kusiämpäri päässä. Joka iikka.

Vierailija
Kaikki suositut näyttelijät sekä ("oikeat") urheilijat ovat isokokoisia ja heitä palvotaan.

Tom Cruise, Dustin Hoffman, Robert de Niro, Danny DeVito, Woody Allen, Dudley Moore, Al Pacino... ovat erittäin suosittuja näyttelijöitä "lyhyydestään" huolimatta. Totta kai pituus on jonkinlainen tekijä parinvalinnassa, mutta usein se on naisen huono itsetunto, joka ei kestä liikkumista "lyhyen" miehen seurassa. Tai ainakin miehen pitäisi näyttää varakkaalta tai t-paidassa pitäisi lukea, että MINULLA ON KAUHEA MEISSELI. Siis näitten heikkoitsetuntoisten mielestä.

Aamun lyhytruno:
Ottakaa siittimet esille
kohta ne lasketaan vesille.
- Itse keksin eilen päissäni -

Ps. olen 170 pitkä ja naama kuin petolinnun perse aamupaskan jälkeen, silti nainut yli viittäsataa vähintäänkin kohtuullisen näköistä naista. Maksanut olen vain parille ja useampi onkin maksanut minulle. Mites sen selität?

Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1373
Liittynyt26.3.2006
Samum anker
Tom Cruise, Dustin Hoffman, Robert de Niro, Danny DeVito, Woody Allen, Dudley Moore, Al Pacino... ovat erittäin suosittuja näyttelijöitä "lyhyydestään" huolimatta. Totta kai pituus on jonkinlainen tekijä parinvalinnassa, mutta usein se on naisen huono itsetunto, joka ei kestä liikkumista "lyhyen" miehen seurassa. Tai ainakin miehen pitäisi näyttää varakkaalta tai t-paidassa pitäisi lukea, että MINULLA ON KAUHEA MEISSELI. Siis näitten heikkoitsetuntoisten mielestä.

Aamun lyhytruno:
Ottakaa siittimet esille

Ps. olen 170 pitkä ja naama kuin petolinnun perse aamupaskan jälkeen, silti nainut yli viittäsataa vähintäänkin kohtuullisen näköistä naista. Maksanut olen vain parille ja useampi onkin maksanut minulle. Mites sen selität?

Kipeetä!

TOIJALA. Katse josta huomaa toisen olevan aivan liian päissään, jotta hän ymmärtäisi mitään mitä hänelle on sanottu viimeisen 20 min. aikana. "Junassa yritin puhua hänelle, mutta hän oli jo toijalassa." — Antti Hyry (Kokkilan kakkakääpiö, Hömpönkeinaa, Hirvi Akuniemi, Artsiitti Höti Pörtsiitti)

Vierailija

Tämä on turha ketju. Te olette turhia ihmisiä. Julkaisin viime vuonna 12 kpl runokirjoja joista yksi suomeksi. Muut kielet olivat saksa, norja, italia, venäjä, muinaisjapani ja polska.

Revontulia minulla on kotona asti, ja ne tanssivat aivan minun pillini mukaan. Auttavat lakeijoitanikin askareissa, kun se päivä koittaa.

Talvipakkasilla asun Teno-joessa. Yleensä alastomana.

Kuuden litran Kossupullo menee viiteetoista sekunttiin eikä edes huimaa vaikka hiihdän samalla 200 km/h 744 kg painavilla puusuksilla murtomaahiihtoa.

Tyttöystäviä on tällä hetkellä vain 400, koska otin puolet niistä vaimoiksi ja loput laitoin karhujahtiin Helsingin Porthanialle.

Meidän isä on kissa ja se on päivät pitkät päissään uuninpankolla. Homo päässään. Hauskaa joulua. Nyt on kesä.

En ole ottanut mitään. Osallistun vain teidän keskusteluun tasonne vaatimalla arvokkuudella. Senkin puusilmäiset ääliönaudat.

Olen käynyt niin rajut ja korkeatasoiset koulut että teistä yksikään ei kelpaisi niihin edes vessaharjoiksi. Eipä ihme. että minua sanotaan Internetin Kuninkaaksi jo vähän joka puolella. Pressakin kutsui kylään ja autan sen miestä opinnoissa ja pihan hiekotuksessa. Loppupäivän soitan pianoa ja rakastelen.

Tämä on tyhmien ihmisten pesä ja sikiämispaikka. Perustan oman palstan Internettiin ja sinne tulee kulkaa sen tason kunto- ja älykkyystesti, ettei kukaan teistä pääse mukaan. Sen verran olette tyhmiä ja rapakuntoisia.

Hypätkää paskalampeen kusiämpäri päässä. Joka iikka.

Vierailija

KAS, "kosminen keiju", viehättävä ystävämme,
et sitten ollutkaan tämä homoveroproffa, vaikka katosit
samaan aikaan

Onhan tietenkin ikävää, että foorumilla saavat kirjoittaa
( useimmiten poistetaan ) myös kokolihaa syövät
heteromiehet, ylistävät vielä "perhearvoja" ja muuta
saastaa...fyi fan

MUTTA, Jumala ON vielä olemassa,
muista Sodoma ja Gomorra ...

YOU just wait for

Vierailija
Prossimo Treno
Samum anker

Aamun lyhytruno:
Ottakaa siittimet esille

Kipeetä!

Ehei kuoma. Enemmän Tervettä!

Vierailija

Voisi kyllä pyrkiä estämään kaikenlaisten spämmiviestien kuten potenssilääkelinkkikokoelmien pääsyn sivustolle. Hyvä lääke on, että rekisteröitäessä pitää katsoa kuvasta hiukan vääristetyt kirjaimet tekstikenttään ennen kuin saa rekisteröityä nimen. Kuvan ei tarvitse edes vaihtua joka kerta tai sitten voi käyttää paria kolmea eri kuvaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat