Seuraa 
Viestejä686
Liittynyt29.1.2017

Selvitetään tää nyt.

OSK(oma supistuva kyhmyteoriani) vai OSP(one simple man's principe)
ziljoonista kyhmyistä koostuva maailmankaikkeus supistuu puristavan voiman vaikutuksesta
ziljoonista kyhmyistä koostuva maailmankaikkeus supistuu puristavan voiman vaikutuksesta
28.1%
Penikseni kiinnostaa
Penikseni kiinnostaa
25.0%
Ctrl+V, Struts, Ateistit ja femakot
Ctrl+V, Struts, Ateistit ja femakot
9.3%
Nostradamus ennusti tämänkin
Nostradamus ennusti tämänkin
9.3%
Puristavalla voimalla valmistettu puukomposiitti ist best!
Puristavalla voimalla valmistettu puukomposiitti ist best!
9.3%
En usko kuuhun, musta tuntuu valkoiselta
En usko kuuhun, musta tuntuu valkoiselta
6.2%
Maailmankaikkeus on nanotermiititistä vamistettu hologrammi
Maailmankaikkeus on nanotermiititistä vamistettu hologrammi
6.2%
Ziljoonista tyhmentymistä koostuva maailmankaikkeus savolaistuu työntymällä
Ziljoonista tyhmentymistä koostuva maailmankaikkeus savolaistuu työntymällä
3.1%
Hitausvoima
Hitausvoima
3.1%
Ääniä yhteensä: 32

Kommentit (13)

Keijona
Seuraa 
Viestejä8879
Liittynyt13.3.2015

Missäs auktoriteettiusko  vaihtoehto ? Omalla  mielellään, kaikin keinoin,  sokesti luottaa, opetettuun koulutettu, enemmistö demokratiassa.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

wisti
Seuraa 
Viestejä12241
Liittynyt12.2.2013

Keijona kirjoitti:
Missäs auktoriteettiusko  vaihtoehto ? Omalla  mielellään, kaikin keinoin,  sokesti luottaa, opetettuun koulutettu, enemmistö demokratiassa.

Mitäs pahaa auktoriteeteissa on? Minusta auktoriteeteista vapaa ajattelu on aika usein "ajattelusta vapaata ajattelua".

Keijona
Seuraa 
Viestejä8879
Liittynyt13.3.2015

"Mitäs pahaa auktoriteeteissa on"

Ei mitään, täysin luonnollinen ja väistämätön  olemassaoleva hyvä  tosia asia. Auktoriteetin olemassaolon kieltäminen tai valintakriteerit sensijaan ihmeellisiä. 

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

laiskimus
Seuraa 
Viestejä1018
Liittynyt6.4.2014

wisti kirjoitti:
Keijona kirjoitti:

Mitäs pahaa auktoriteeteissa on? Minusta auktoriteeteista vapaa ajattelu on aika usein "ajattelusta vapaata ajattelua".

Riippuu varmaan siitä mitä kukin auktoriteetilla tarkoittaa. Onko esim luonnontieteissä auktoriteetti:

1) kohde jota kokeellisessa tukimuksessa havainnoidaan

2) henkilö joka edellä mainitussa tapauksessa havaitsee

3) se jolla on korkea koulutus ja asiaankuuluva titteli, ja joka kirjoittaa asiasta tieteellisiä artikkeleita, mutta ei ole koskaan edes nähnyt itse koettaa, saati henkilökohtaisesti osallistunut sen tekemiseen tai suunnitteluun.

4) Minä itse (kunkin kirjoittajan osalta erikseen)

wisti
Seuraa 
Viestejä12241
Liittynyt12.2.2013

en se minä ollut kirjoitti:
wisti kirjoitti:
Keijona kirjoitti:

Riippuu varmaan siitä mitä kukin auktoriteetilla tarkoittaa. Onko esim luonnontieteissä auktoriteetti:

1) kohde jota kokeellisessa tukimuksessa havainnoidaan

2) henkilö joka edellä mainitussa tapauksessa havaitsee

3) se jolla on korkea koulutus ja asiaankuuluva titteli, ja joka kirjoittaa asiasta tieteellisiä artikkeleita, mutta ei ole koskaan edes nähnyt itse koettaa, saati henkilökohtaisesti osallistunut sen tekemiseen tai suunnitteluun.

4) Minä itse (kunkin kirjoittajan osalta erikseen)

Enpä oikein ymmätänyt asetelmaasi.
Minulle auktoriteetiksi kelpaa kuka milloinkin, kunhan on asiaan selvästi enemmän perehtynyt kuin itse olen. Puheet itsenäisesti ajattelevista ja auktoriteettiuskovaisista ovat yleensä löysää itsekorostusta.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36454
Liittynyt6.12.2009

Keijona kirjoitti:
Suomessa voit toki esittää kritiikkiä tuolla tavoin , Itse ajattelevana yksilönä ja individuaalina.

"The officers who raided Lebedev’s home were investigating a possible violation of a controversial Russian law that makes it a criminal offense to “insult the feelings of religious believers.” Approved by President Vladimir Putin in June 2013, the law stipulates up to a year in jail for “insulting” acts that occur outside a place of worship. Those that happen inside are punishable by up to three years behind bars."

http://www.politico.eu/article/putins-holy-war/

Saakohan Venäjällä rikossyytteen jos loukkaa ateistin tunteita vai onko ateisti tässä suhteessa lainsuojaton?

Berthel
Seuraa 
Viestejä686
Liittynyt29.1.2017

Keijona kirjoitti:

Kepeästi kävelee, itkee ja nauraa, ateistille helppoa kauraa. Nainen synnyttää, saa jopa äänestää, puristaa puristaa, kyhmynsä supistaa.

Vapaa radikaali
Seuraa 
Viestejä1623
Liittynyt26.8.2009

Siriusta ei mainittu vastausvaihtoehdoissa. Te Maan asukkaat ette tajua hevonvittuakaan mistään. En äänestänyt, siis. Taaskaan. Pitäkää Dumbbinne.

Gentlemen, start polishing your tin foil hats!

Berthel
Seuraa 
Viestejä686
Liittynyt29.1.2017

SamikoKu kirjoitti:
Minusta Berhel ja Absurdi voisivat nyt valokuvin todistaa etteivät ole sama henkilö.

Se on oivalluttamista, Sami perustelee.  Teen asian, joka saa toisen katsomaan omaan mustaan sieluun. Joku voi ruveta miettimään, että olisko aika pyytää joltakin anteeksi.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat