Seuraa 
Viestejä5
Liittynyt25.1.2016

En ole tajunnut olla asiasta huolissaan, kun ei kukaan lääkäri ole niitä mitenkään kommentoinut vaan nytpä oon huolissaan, kun tuttavan arvot ovat matalammat ja hänen lääkärinsä tarttui asiaan.
Mistä tollanen pikkuhiljainen trombosyyttien kohoaminen voi johtua??
Laitan tähän viimevuosien tulokset jos joku vois vähän valaista asiaa?
Toukokuu 2013 218
Kesäkuu 2015 316
Tammikuu 2016 396
Elokuu 2016 443
Oon 43v. nainen.

Nytten yritän muistaa nauttia kalaöljyä (Carlson The Very Finest Fish Oil Liquid) päivittäin, eikös se ohenna verta?
K2 vitamiinia ei varmaankaan kannata minun nauttia?
Viimeeksi lentomatkan jälkeen oli sääriluun päältä hiusverisuonet esillä, ihan kuin oisi ollut punaiset pienireikäistä verkkosukkahousu kuviota ja loppuviikost ois taas 6h lentomatka edessäpäin, niin kannattaisko syödä nyt primaspania ja jumppaa koneessa tietenki ja lentosukat, onks jollain muita ideoita?
Olen todella kiitollinen jos joku jaksaa vastailla, sillä olen aika huolestunut.

Kommentit (2)

Berthel
Seuraa 
Viestejä686
Liittynyt29.1.2017

Vadelma kirjoitti:
En ole tajunnut olla asiasta huolissaan, kun ei kukaan lääkäri ole niitä mitenkään kommentoinut vaan nytpä oon huolissaan, kun tuttavan arvot ovat matalammat ja hänen lääkärinsä tarttui asiaan.
Mistä tollanen pikkuhiljainen trombosyyttien kohoaminen voi johtua??
Laitan tähän viimevuosien tulokset jos joku vois vähän valaista asiaa?
Toukokuu 2013 218
Kesäkuu 2015 316
Tammikuu 2016 396
Elokuu 2016 443
Oon 43v. nainen.

Nytten yritän muistaa nauttia kalaöljyä (Carlson The Very Finest Fish Oil Liquid) päivittäin, eikös se ohenna verta?
K2 vitamiinia ei varmaankaan kannata minun nauttia?
Viimeeksi lentomatkan jälkeen oli sääriluun päältä hiusverisuonet esillä, ihan kuin oisi ollut punaiset pienireikäistä verkkosukkahousu kuviota ja loppuviikost ois taas 6h lentomatka edessäpäin, niin kannattaisko syödä nyt primaspania ja jumppaa koneessa tietenki ja lentosukat, onks jollain muita ideoita?
Olen todella kiitollinen jos joku jaksaa vastailla, sillä olen aika huolestunut.

Mistähän syystä noita on alunperin mittailtu?   http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00636

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat