Seuraa 
Viestejä1917
Liittynyt24.1.2014

Ilmoitin juuri asiattomaksi viimeisen kyseisen herran avauksen: Hiihtokisat kertovat paljon pienen mittakaavan maailmankaikkeudesta.

Vetoomukseni syy on se, että kun tuolle herralle ym. tapauksille vastailee, niin onkin mahdollista, että moderaattorille syntyy vaikutelma keskustelusta, jossa eri osapuolet vaan väittelevät keskenään. Moderaattori nimittäin voi olla humanistisemmin suuntautunut ja hän ei kykene näkemään eroa W:n työntymisissä ja asiallisen keskustelun välillä.

Vanha nimimerkki Spanish Inquisitor uudelleensyntyneenä.

Sivut

Kommentit (216)

WSolsticeHOu
Seuraa 
Viestejä3618
Liittynyt3.1.2016

Ei ne pysty siihen.

Minä pystyn pitämään lupaukseni.

Lupasin että en lue ovolon, JPI:n, Neutronin, Veli H:n ja Moomin viestejä.

Onnistuu helposti, paitsi joissakin muissa aiheissa saattaa vahingossa lukea vähän matkaa ennen kuin muistaa tarkistaa kenen viesti.

On muuten rauhoittunut minun omat aiheet mukavasti sen jälkeen kun olen lopettanut lukemasta näiden trollien viestejä. Eivät pysty keskustelemaan itse aiheesta. Hukuttavat itse asian trolliviesteillään.

Rakkautta
1039

Ikuista kierrätystä. Mr. Nice Pressure

kfa
Seuraa 
Viestejä2517
Liittynyt13.3.2008

Osallistun talkoisiin näiden ikuinen työntyminen - huuhaaviestiensä osalta.  Ne ihan oikeasti eivät kuulu palstalle. Aiemmin aktiivinen mode siivosi tuollaiset pois tai keräsi ne yhteen keskusteluketjuun (ydinenergisiä mossahduksia oli MOS/arton ketju). Nykyään taitaa olla moden mielestä evvk.

Vetoomuksen kohdistaisin erityisesti niille kirjoittajille (sille kirjoittajalle), jotka ovat yleensä ensimmäisinä vastailemassa Savorisen huuhaaseen. Älkää pliis vastailko siten yllyttäkö Savorista roskaamaan palstaa entistä enemmän. 

Kim Fallström kfa+news@iki.fi

Vapaa radikaali
Seuraa 
Viestejä1623
Liittynyt26.8.2009

Spanish Inquisitor Jr kirjoitti:
Ilmoitin juuri asiattomaksi viimeisen kyseisen herran avauksen: Hiihtokisat kertovat paljon pienen mittakaavan maailmankaikkeudesta.

Vetoomukseni syy on se, että kun tuolle herralle ym. tapauksille vastailee, niin onkin mahdollista, että moderaattorille syntyy vaikutelma keskustelusta, jossa eri osapuolet vaan väittelevät keskenään. Moderaattori nimittäin voi olla humanistisemmin suuntautunut ja hän ei kykene näkemään eroa W:n työntymisissä ja asiallisen keskustelun välillä.

Olen itse vähentänyt käymistäni tällä palstalla lähes olemattomiin. Yksi syy on tuo ikityöntyjä, enää ei maksa vaivaa edes kurkata katsokseen mitään mitään uutta ketjua, koska ylivoimaisesti suurin osa on joko ikityöntyjän tai pärehyypiön avaamia, ja kaikissa lopuissakin on näiden kahden horinaa enemmän kuin hermot kestää.

Eino Leinoa lainatakseni: se tekee elämästä raskaan, kun kaikki hukkuu pulun paskaan.

Tiede-lehden keskustelufoorumi on muuttunut hourimoiden temmellyskentäksi. Niin kauan kuin nuo kaksi tapausta häärivät täällä, palsta saa olla ja ellottaa ilman ainoaa siriuslaistaan.

Gentlemen, start polishing your tin foil hats!

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Myönnän syyllisyyden useisiin postauksiin...huuhaa kiellän jyrkästi. Mulla on toimivat mallit näistä mun laitteista.

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä1917
Liittynyt24.1.2014

kfa kirjoitti:
Vetoomuksen kohdistaisin erityisesti niille kirjoittajille (sille kirjoittajalle), jotka ovat yleensä ensimmäisinä vastailemassa Savorisen huuhaaseen. Älkää pliis vastailko siten yllyttäkö Savorista roskaamaan palstaa entistä enemmän. 

Kyllä, juuri näin. En itse ole mitenkään kyennyt ymmärtämään sitä, että kun Savorinen avaa taas kerran ketjun niin heti sama(t) nimimerkit kiirehtivät vastaamaan hänelle niitä samoja vastauksia, kuten aina ennenkin, sehän on kuin heittäisi bensaa liekkeihin.

Eusa
Seuraa 
Viestejä14361
Liittynyt16.2.2011

Olen pyrkinyt vastaamaan lähinnä selvällä logiikalla kuvittelun ja mitattavan eroista, mutta koska asianosaiset eivät valistu, eikä muille synny mitään uutta tietoa, samahan tuo on jättää kokonaan omaan arvoonsa.

Hienorakennevakio suoraan vapausasteista: 1 / (1^0+2^1+3^2+5^3+1^0/2^1*3^2/5^3) = 1 / 137,036

Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä1917
Liittynyt24.1.2014

Vapaa radikaali kirjoitti:
Olen itse vähentänyt käymistäni tällä palstalla lähes olemattomiin. Yksi syy on tuo ikityöntyjä, enää ei maksa vaivaa edes kurkata katsokseen mitään mitään uutta ketjua, koska ylivoimaisesti suurin osa on joko ikityöntyjän tai pärehyypiön avaamia, ja kaikissa lopuissakin on näiden kahden horinaa enemmän kuin hermot kestää.

Eino Leinoa lainatakseni: se tekee elämästä raskaan, kun kaikki hukkuu pulun paskaan.

Tiede-lehden keskustelufoorumi on muuttunut hourimoiden temmellyskentäksi. Niin kauan kuin nuo kaksi tapausta häärivät täällä, palsta saa olla ja ellottaa ilman ainoaa siriuslaistaan.

Tämä palsta on todellakin ollut viimeaikoina jyrkässä syöksykierteessä, juurikin heikon moderaation takia. Toisaalta se on myös joidenkin palstalaisten itse aiheuttamaa, kun niitä hörhöketjuja ruokitaan päivästä toiseen, sinänsä ihan järkevienkin ihmisten toimesta. Siksi heikko moderaatio ei välttämättä ole moderaattorin vika, vaan palstalla on myös vakiokirjoittajia, jotka haluavat jankata (vuodesta toiseen) näiden hörhöjen kanssa. Mistäs sitten moderaattori tietää poistaa joitain kylähulluja, kun keskustelu vaikuttaa vaan aktiiviselta, ikäänkuin asiantuntijat vastailevat tyhmiin kysymyksiin tms. Tälläisessä tilanteessa on vaikea ilmoittaa moderaattoreille asiattomista viesteistä.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1344
Liittynyt13.3.2008

Erittäin hyvä ja tarpeellinen avaus! Niin kauan kun yksikin vastaa työntyjien ym. hörhöjen viesteihin, joudumme niitä kestämään. Minäkin siis vetoan, älä provosoidu vastaamaan kestohörhöille.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

iMuke kirjoitti:
Erittäin hyvä ja tarpeellinen avaus! Niin kauan kun yksikin vastaa työntyjien ym. hörhöjen viesteihin, joudumme niitä kestämään. Minäkin siis vetoan, älä provosoidu vastaamaan kestohörhöille.

Ikävä kyllä spanish inkvisiittorin kaikki postaukset ovat muiden alantamista ja arvostelua, joka ei kerro hyvää kaiffarin IQsta. Mutta niikuin sanottu hörhöt saavat olla täällä myös S I jr.

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

JPI
Seuraa 
Viestejä24802
Liittynyt5.12.2012

Ok, lopetan täten ikihöpötykseen kommentoimisen.

Alapeukuttamista aioin kuitenkin jatkaa kunhan aikaisemmasta W:n alapeukutuksesta aiheutuneet ruvet sormieni päissä ehtivät parantua.
😋

3³+4³+5³=6³

Principia
Seuraa 
Viestejä1787
Liittynyt16.4.2016

JPI kirjoitti:

Alapeukuttamista aioin kuitenkin jatkaa kunhan aikaisemmasta W:n alapeukutuksesta aiheutuneet ruvet sormieni päissä ehtivät parantua.
😋

🤗 luulen että sinä olet yksi avaintekijä näissä talkoissa. 👏

ovolo
Seuraa 
Viestejä5683
Liittynyt7.7.2007

On erittäin valitettavaa, että Tiede.fi ei ole nykyisin kiinnostunut palstan siivoamisesta. Suurin osa alkaa olla Savorisen  aloitusviestejä. Eihän tuo täyspäinen voi olla, kun lähes 15 vuotta täsmälleen samaa laajenenevaa sontaa lukuisilla foorumeilla ja addresseilla.

Olen kyllä mukana, mutta luulen, että herra W ei lopeta, vaikka kukaan ei vastaisikaan. Eli hän ei pääse pakkomielteestään mihinkään. Hän laittaa vaikka multinikkejä, jotta voi keskustella itsensä kanssa. Hänen pääasiallinen motiivi on olla esillä, naiivina toiveenaan se, että hänen kirjoituksiaan lukisi joku hullu tiedemies, joka nostaisi hänet ja osp:n tieteen huipulle.

Yksi mahdollisuus olis kai se, että joukolla tehtäisiin foorumille kirjoituslakko ainakin pariksi viikoksi tai kuukaudeksi, jos tiede-lehti ei hoida moderointia? Tai lehden tilauksen irtisanominen. Eihän täällä enää ole muuta kuin Savorisen höpötystä, pilluntreenausta ja muita höpö-/ conspiracy ja tyhjän jankkausketjuja. Jotta mitään ei häviä, vaikka unohtaisi nämä tiede.fi-sivut.

JPI
Seuraa 
Viestejä24802
Liittynyt5.12.2012

Principia kirjoitti:
JPI kirjoitti:

😋

Enkä oo, ikihömppää oli työntynyt jo ainakin 7-8 vuotta ennenkuin edes olin kuullut koko tyypistä.
:-)

3³+4³+5³=6³

Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä1917
Liittynyt24.1.2014

JPI kirjoitti:
Principia kirjoitti:
JPI kirjoitti:

😋

Enkä oo, ikihömppää oli työntynyt jo ainakin 7-8 vuotta ennenkuin edes olin kuullut koko tyypistä.
:-)

Kyllä olet avaintekijä, koska jatkuvasti vastailet aktiivisesti W:n juttuihin ja lisäksi Goswellin, Naturen ym. hörhöjen länkytyksiin kuukaudesta toiseen, eikö olisi nyt aika lopettaa se, koska W, Goswell, Nature ym. hörhöt eivät todistetusti ole viisastuneet edellisistä viesteistäsi.

Muuten ei olisi mulle väliä, mutta mun mielestä palsta on menossa pahasti pilalle. Ketään uutta kirjoittajaa  ei kiinnosta kirjoitella palstalle, jossa vakiohörhöt esittelevät niitä "teorioitaan"  vuodesta toiseen ja niitä teorioita vuodesta toiseen "kumoavia" vakiokirjoittajia, kuten sinä JPI. Muakin henkilökohtaisesti vituttaa lukea joka vitun suhteellisuusteoriakeskusteluissa niitä Goswellin lähteensuhteen länkytyksiä ja yhtäpaljon sun kaltaisten tyyppien yhtä tyhjänpäiväistä länkyttämistä johonkin Goswellin viesteihin. Ei millään pahalla, mutta näin se on.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat