Seuraa 
Viestejä3618
Liittynyt3.1.2016

Yksi ja sama heppu jolle minun ajatusten sabotoimisesta on muodostunut pakkomielle.

Hanki elämä.

Rakkautta
1039

Ikuista kierrätystä. Mr. Nice Pressure

Kommentit (8)

Huppelsson
Seuraa 
Viestejä174
Liittynyt28.2.2017

Lienee sanomattakin selvää, että trolliarmeija järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös runsain määrin esiintyvää suurpiirteisyyttä sekä rauhattomuutta.

Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että Giggelsson parantaa yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja.

Huppelsson
Seuraa 
Viestejä174
Liittynyt28.2.2017

Ei sovi unohtaa, että sabotaasi johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hiusten halkomiseksi osoittautunutta geneerisyyttä. Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos ajatukset aiheuttaa huolestumista suunniteltaessa runsain määrin esiintyvää suurpiirteisyyttä sekä rauhattomuutta.

Ziisus
Seuraa 
Viestejä53
Liittynyt4.3.2017

Minusta on tärkeää että näistä asiosta voidaan keskustella palstalla. Se on merkki siitä, että tieteellinen keskustelu ei vielä ole näivettynyt eikä ihan  jokkaisen tiäteentekkijän korovissa kasva naavaa.

Keskustelukulttuuriin tulee suhtautua tieteellisesti. Siihen pittää käyttää  OSP:tä. Mitä sannookaan OSP tässä kohdassa? Melekomooinen möykkä paekalla sano. Kvarkit helisöö.

OxOxOx

Ziisus - ärsyttävä roska jonka ympärille keskustelu luo helmen!

Minä olen tie, totuus ja positiivinen takaisinkytkentä.

WSolsticeHOu
Seuraa 
Viestejä3618
Liittynyt3.1.2016

Trolliarmeija on jo saastuttanut tämän aiheen.

En vastaa kysymyksiin tässä aiheessa.

Jos sinulla on kysymys, avaa sitä varten uusi puhdas aihe. Kiitos! 😁

Rakkautta
1039

Ikuista kierrätystä. Mr. Nice Pressure

Makipz
Seuraa 
Viestejä644
Liittynyt11.12.2016

Moderaattorit sieltä töihin hopihopi, menee helvetin naurettavaksi pelleilyksi molemmilta osapuolilta. Nyt kaikki ilmiantamaan viestejä näistä ketjuista ennen kuin alkaa ropisemaan kunnianloukkaussyytteitä.

tammukka
Seuraa 
Viestejä3785
Liittynyt9.5.2010

WSolsticeHOu kirjoitti:
Trolliarmeija on jo saastuttanut tämän aiheen.

En vastaa kysymyksiin tässä aiheessa.

Jos sinulla on kysymys, avaa sitä varten uusi puhdas aihe. Kiitos! 😁

Rakkautta
1039

Mietitkö vielä sitä työntymistä ?

Ziisus
Seuraa 
Viestejä53
Liittynyt4.3.2017

Makipz kirjoitti:
Moderaattorit sieltä töihin hopihopi, menee helvetin naurettavaksi pelleilyksi molemmilta osapuolilta. Nyt kaikki ilmiantamaan viestejä näistä ketjuista ennen kuin alkaa ropisemaan kunnianloukkaussyytteitä.

Sydämmessäsi on vihaa, ei rakkautta. Älä anna tilaa pimeälle voimalle ja sen viistolle polarisaatiolle. Pimeä aine on houkuttava harhaoppi ja suosittu johtamisfilosofia mutta siihen r yhtynyt huomaa pian, että strangeletit jäävät gravitaation tihentäminä asumaan pysyvästi sinne minne niitä kutsutaan. Niitä ei turhaan kutsuta massatihentymiksi.

Vastusta pimeää voimaa ja sen geneerisen vektorivuon pyörteisyyttä. Siinä auttaa OSP. En ole taikauskoinen mutta siltikään en tarkoituksellisesti manaisi taloudelliseen tilanteeseen vaikuttavia yhteiskunnallisia arvoja mukaan keskusteluun. Sellaisesta on enemmän haittaa kuin hyötyä pitkällä tähtäimellä. Vähemmistövarauksenkantajien oikeudet on taattava myös silloin, kun työntyminen tuottaa tuskaa ja valitusta. Aina roiskuu kun rapataan ja nyt on rappauksen aika.

Olen kunnian mies ja kunniaani ei ole loukattu. Siis lepo vaan.

OxOxOx

Ziisus - ärsyttävä roska jonka ympärille keskustelu luo helmen!

Minä olen tie, totuus ja positiivinen takaisinkytkentä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat