Tiedefoorumin keski-ikä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli tein aika turhan aiheen eli emme välitä siitä. Haluasin vain mielenkiinnosta tietää , että mikä on tämän ''rakkaan'' foorumin keski-ikä. Siinä on sitten äänestys. Itse olen 94 vuosimallia , eli 12. Enpä ole kauheasti nähnyt ikäisiäni.

Kommentit (6)

Vierailija
Fourdder
Eli tein aika turhan aiheen eli emme välitä siitä. Haluasin vain mielenkiinnosta tietää , että mikä on tämän ''rakkaan'' foorumin keski-ikä. Siinä on sitten äänestys. Itse olen 94 vuosimallia , eli 12. Enpä ole kauheasti nähnyt ikäisiäni.

NO JOPAS! En sittenkään ole foorumin nuorin koht. aktiivisesti kirjoittelija.

Itseltähän ikää löytyy sen verran mitä vuodesta -92 on ehtinyt kertyä. Ja vielä siitä se suurempi mahdollinen.

Vierailija

Tämän nykymuotoisen foorumin ikä on reilu 1 vuosi, joten tietenkin äänestin 1. vaihtoehtoa. Vähän ihmetyttää tuo keski-ikä aiheessa...

Vierailija
Arla
Tämän nykymuotoisen foorumin ikä on reilu 1 vuosi, joten tietenkin äänestin 1. vaihtoehtoa. Vähän ihmetyttää tuo keski-ikä aiheessa...

Arla ilmeisesti yrittää sanoa, että tiede.fi-forumi on keski-iässä vasta 49 vuoden päästä.

Vierailija
Kalevi
Et sitten viitsinyt käyttää etsi-toimintoa? Samasta aiheesta on varmaan jo kolme ketjua äänestyksineen.

No onhan tänne viimeisen jälkeen tullut uusia kirjoittajia.

Uusimmat

Suosituimmat