Seuraa 
Viestejä107
Liittynyt10.12.2016

Onkohan tutkittu? Siis sitä, millaisia terveysvaikutuksia on kutitettavana olemisella kutitettavalle ja kutittajalle.

Itse olen empiirisesti huomannut sen kohottavan kuntoa (vatsalihakset, keuhkot, sydän, koko kroppa tekee töitä hervottomasti nauraessa ja rimpuillessa). Lisäksi tuntuu terapeuttiselta, kun saa kokea turvattomuuden ja avuttomuuden tunteita turvallisessa tilanteessa (=kutittaja lopettaa heti, kun sanon turvasanan/annan turvamerkin ja jatkaa vasta kun annan taas luvan).

Vapauttaa myös, kun menettää hallinnan omaan kehoonsa (äänet, liikkeet), ja silti toinen on hyväksyvän lempeä. Usein myös nostaa seksuaalista halua, on johtanut kohdallani usein orgasmeihinkin pelkkä kutitus, en tiedä tosin, kuinka yleistä se on, loogista kuitenkin (vatsalihakset ja lantionpohjanlihakset aktivoituvat, jännitys kiihottaa ja vapautuu kun kontrolli vähenee, kosketuksessa vapautuu oksitosiinia..).

Olisi mielenkiintoista lukea kutitukseen liittyviä tutkimuksia, sekä kokemuksianne aiheesta. Mistä mahtaa johtua, että osa kutiaa erittäin helposti, osa ei lähes lainkaan, ja toiset (kuten minä) tilanteesta ja henkilöstä riippuen? Vahvasti fyysis-psykologinen ilmiö tuntuu olevan. Esim. itse pystyn kutittamaan itseäni, jos kuvittelen kutittavan tilanteen, jonkun hieman uhkaavan kutittamaan, tai jos sormella hivelee kitalakea oikealla tavalla. Toisaalta joskus en kutia toisen toimesta melkein millään, vaan kiihotun vain kaikista kutittamisyrityksistä. Toisaalta olen huomannut (pieni otos tosin), että ne, jotka eivät kutia lainkaan, ovat usein myös muuten "tunnekylmiä" ja eivät niin tuntoherkkiä, samaisten ihmisten on ollut vaikeuksia saada myöskään orgasmia. Joten liekö näillä asioilla korrelaatiota, onko tutkittu? Toisaalta myös esim. lapsuuden kokemukset vaikuttavat, missä tilanteessa on kutitettu ja mihin sen assosioi.

Kokemuksia, mielipiteitä, tutkimuksia tähän ketjuun, aiheena Kutitus.

1. Pidätkö kutittamisesta? 2. Pidätkö kutitettavana olemisesta? 3. Kutiatko helposti?
3. Kyllä/joskus
3. Kyllä/joskus
40.0%
2. Kyllä/joskus
2. Kyllä/joskus
20.0%
1. Kyllä/joskus
1. Kyllä/joskus
20.0%
3. En
3. En
20.0%