Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Itse tein juuri spagetti bolognesea johon parmesan juustoa päälle ja hieman iskin välimeren yrttejä joukkoon. Taivaallista.

Mitä ruokaa sinä syöt mieluiten?

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Sivut

Kommentit (19)

Himuli
Seuraa 
Viestejä1464
Liittynyt10.3.2016

Moni ruoka on hyvää kun tekee kunnolla oikeista rasvaisista aineksista ja maustaa hyvin. Jos tulinen maistuu niin suosittelen kokeilemaan riisipohjaista broilerikeittoa johon paketti jotain hyvää tuorejuustoa sekaan, muita aineksia paprika, sipuli ja valkosipuli jotka wokattu curryllä, meiramilla ja basilikalla maustettuna ja lopuksi pakastemaissipussi mukaan keittoon. Riisiä pitää olla niin että siitä tulee sellainen puuromainen mössö. Sitten vielä maustaa lautasella suolalla ja cayennepippurilla oman maun mukaan, cayenne antaa aromillaan sen salaisen maun joka tekee tuosta ruuasta yhden maailman parhaista herkkumätöistä.

Himuli
Seuraa 
Viestejä1464
Liittynyt10.3.2016

Ehkä paras asia mitä voi syödä on juustofondue. Sulattaa mustaleimaemmentalia ja gruyereä oman maun mukaan ja valkkaria joku desi. Ripaus mustapippuria ja ehkä valkosipuliakin siihen saa varovasti laittaa makua antamaan. Maizenalla suurustaa ihan snadisti. Dippailee siinä paahdettua paahtoleipää ja katkarapuja ja mitä nyt keksiikin. Muistaa juoda sitä avattua valkkaria samalla.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9052
Liittynyt13.7.2015

Itse pidän monista ruoista, mutta ehdottomasti suosikkini on hyvin tulinen lammascurry naan-leivän kera. Intialaisten moninaisten mausteiden ilotulitus suussa, mehevä ja maukas lampaanliha, täyteläinen voissa uitettu leipä, hien nostattava ja elämää henkivä tulisuus, ahhh. Kokonaisvaltaisen mukaansatempaava ja immersiivinen nautinto ja elämys, ei ainoastaan ravitsemushetki.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27433
Liittynyt13.5.2005

Hyvä kasvisvaihtoehto on kalkkunarulla ja itse tehty sinappi, sillä "vihanneshan" se kalkkunakin siitä jamassa on.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Himuli
Seuraa 
Viestejä1464
Liittynyt10.3.2016

iMuke kirjoitti:
Lähes mikä tahansa ruoka, kunhan se on itse tehty laadukkaista raaka-aineista.

Paitsi janssoninkiusaus. Miksi joku on keksinyt pilata hyvän perunan ja kerman anjoviksella. Vai mitä se edes siinä on.

jarppah
Seuraa 
Viestejä1140
Liittynyt12.7.2016

Kyllä tortillat vaan kiilaa aika ylös asteikossa.. Parempi puolisko tekee tosin lähes ruuasta kuin ruuasta niin herkullista kuin vain voi.. Jokin aika sitten pääsi maistamaan "kiinalaista" kana, nuudeli, kasvis wokkia. Aivan älyttömän hyvää

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28277
Liittynyt16.3.2005

Ab Surd Oy kirjoitti:
Itse pidän monista ruoista, mutta ehdottomasti suosikkini on hyvin tulinen lammascurry naan-leivän kera. Intialaisten moninaisten mausteiden ilotulitus suussa, mehevä ja maukas lampaanliha, täyteläinen voissa uitettu leipä, hien nostattava ja elämää henkivä tulisuus, ahhh. Kokonaisvaltaisen mukaansatempaava ja immersiivinen nautinto ja elämys, ei ainoastaan ravitsemushetki.

En osaa sanoa yleistä lempiruokaa, se vaihtelee päivittäin, mutta tuo kuvaus sai kyllä himoitsemaan hyvää currya (esim. madrasilainen tai rogan josh) ja naan-leipää. Siihen vaikka Malmgårdin Belgeä juomaksi, niin ähkyyn ahdettu maha huutaisi kohta hoosiannaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat