Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

On se yhessä asiassa minullekin POP. Se on hemmetin oikea asia, että voitte lohduttaa itseänne, ettei melkein millekään mitään voi ja ei vois kiinnostaa voidakaan. Risumies ei voinut sille mitään että teki mieli kasvattaa risukasaa, hehe..

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Kommentit (4)

Vierailija

Vaikka maailma olisi deterministinen, se on maailman huonoin perustelu ihmisen toiminnalle. Sen selitysvoima pätee aivan eri tasossa, kuin psykologia, yhteiskunnalliset normit ja moraalit. Jos välttämättä haluaa perustella huonoa käytöstään determinismillä niin kannattaa varautua siihen että samalla tavalla myös muut voivat perustella determinismillä etteivät voi nyt muutakaan kuin vetää sinua kunnolla turpaan porukalla. Niin se homma menee.

Dosenboden
Seuraa 
Viestejä362
Liittynyt6.3.2017

Himuli kirjoitti:
Vaikka maailma olisi deterministinen, se on maailman huonoin perustelu ihmisen toiminnalle. Sen selitysvoima pätee aivan eri tasossa, kuin psykologia, yhteiskunnalliset normit ja moraalit. Jos välttämättä haluaa perustella huonoa käytöstään determinismillä niin kannattaa varautua siihen että samalla tavalla myös muut voivat perustella determinismillä etteivät voi nyt muutakaan kuin vetää sinua kunnolla turpaan porukalla. Niin se homma menee.

Paitsi että jos todellisuus on täysin deterministinen, nekään, jotka perustelevat huonoa käytöstään determinismillä, eivät voi olla tekemättä sitä. Kuten minäkään en voi olla postaamatta tätä viestiä.

Selvitys Jehovan todistajien verensiirtokiellosta ja sairaalayhteyskomiteoiden toiminnasta:
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/veriselvitystyo/

JPI
Seuraa 
Viestejä26005
Liittynyt5.12.2012

Minäpä pystyin olemaan postaamatta tätä viestiä, mutta ihan huvikseni vaan sen silti postasin.
😋

3³+4³+5³=6³

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Mietin itsekin aivojen ja determinismin yhdystekijää. On siinä se linkki että eihän aivot ole kosmisten vaikuttajien orjia - paitsi kyllä niitäkin muutama silti on. Minun riesana on syyllistyä johonkin itse-syyllisyys-tunteeseen, vaikka olen ollut kunnon miäs. Haluan mamin luo.

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat