Seuraa 
Viestejä9039
Liittynyt13.7.2015

Missä ovat ehdokkaat, jotka vastustavat kuntaanmuuttoa? Kuntaanmuutto on monilla paikkakunnilla merkittävä ongelma. Kuntaanmuuttajat ovat yleensä persaukisia onnenonkijoita jotka tulevat työn, sosiaaliturvan, asuntojen tai sivistyksen perässä isoihin kaupunkeihin tai muutoin vain paremmille paikkakunnille jostain takapajuisilta syrjäkyliltään. Hävyttömimmät kuntaanmuuttajat tulevat kaupunkeihin opiskelemaan itselleen ILMAISEKSI ammatti- tai korkeakoulututkinnon ja vieläpä kunnan veronmaksajien ELÄTTÄMÄNÄ, täysin sosiaalietuuksien varassa, tekemättä itse pätkääkään hyvinvointinsa eteen. Opiskelijabileissä sitten remutaan haalarit yrjössä sikaillen ja VERONMAKSAJIEN RAHOILLA kaljaa kitaten ja haureuksia harjoittaen. Älämölö on kauheaa ja käytös arveluttavaa. Roskiakin jää jälkeen ja luonto saastuu.

Haluan, että joku suoraselkäinen alkuperäiskuntalainen ilmoittaa ensisijaiseksi päämääräkseen laittaa kuntarajat kiinni roskasakin vyöryltä. Emme halua toisintoa ison maailman ongelmista. Meidän tulee ottaa virheistä opiksi eikä toista niitä. Kuntaantulijat pysykööt kotikunnissaan ja tehkööt niistä parempia, sen sijaan että lähtevät ns. valmiiseen pöytään hyljäten omat vanhukset ja oman kuntansa puolustamisen ja rakentamisen velvoitteet. Ei meidän hyvinvoivien kasvukuntien kulttuuria ja sivistystä saa pilata tuomalla niihin sellaisia aineksia, jotka ovat saattaneet omat kuntansa rapistuviksi autiokyliksi ja homepommilähiöiksi ajokelvottomiksi routivine teineen. Lapsikin ymmärtää, että turvenuijat ja muut heinäkengät tuovat kaupunkeihimme sen saman epäonnistuneen kuntakulttuurinsa!

Seis kuntaanmuutto, kaupunkilaiset ensin, kuntarajoille tarkastuspisteet ja kirjoillaolemattomille pikakäännytys!

Nyt tähän voi listata kuntia ja ehdokkaita vaalinumeroineen, jotka uskaltavat ottaa kantaa tämän tärkeän asian puolesta!!!

Sivut

Kommentit (30)

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9039
Liittynyt13.7.2015

Ai niin ja se piti vielä lisätä että miksi media sensuroi aiheesta keskustelun täysin? Onko se kuntaanmuuttajien ideologian mädättämää propagandakoneistoa kaikki tyynni? Siellä kuntaanmuuttamisen unelmaa elättävä kaavoitus- ja gryndausporukka se vaan laskeskelee tulevia seteleitään ja estää kuntaanmuuttajien tuottamista vakavista uhkista ja ongelmista puhumisen! Mitä Pillua??!

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9039
Liittynyt13.7.2015

Pitää lisätä, että kansallisiin sopimuksiin perustuva kiintiökuntaanmuutto on ihan hyvä systeemi. Kunhan huolellisesti suunnitellaan viisivuotissuunnitelmin etukäteen, montako tulijaa kunta on valmis vastaanottamaan, perusteena esimerkiksi vapaiden asuntojen määrä, sosiaalitoimen ylijäämä ja kuntapalveluiden vapaat resurssit, niin priorisoidusti voidaan kaikkein hädänalaisimpia, esimerkiksi asunnottomia, tottakai hallitusti kuntamuuttoleirien kautta siirtää uusiin kuntiin. Hallitsematon omatoimiseikkaileminen o ehdottomasti kiellettävä, eihän siitä mitään tule jos voi vain astua kuntarajan yli, sanoa "Moronääs" ja heti annetaan asunto, ruokaa ja vaatteet.

Keijona
Seuraa 
Viestejä8883
Liittynyt13.3.2015

Kunta kiinni, ettei Kunta Kinte Kiinnitäydy,  ennen sukeutumista suljetulle osastolle tahi alueelle..

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9039
Liittynyt13.7.2015

Ketjussa voi toki laajemminkin puhua kuntaanmuuttoon littyvistä ongelmista. Esimerkiksi omituisista ruoista, kummallisista vaatteista ja sananparsista sekä ulkopaikkakuntalaisten vieraasta hajusta. 

Itse kerran en meinannut ymmärtää kuntaanmuuttajan puhetta ja se kyllä häiritsi muita läsnäolijoitakin ihan selvästi. Yksi taisi loukkaantuakin. Mielestäni paikallisen murteen opettelu on ehdoton edellytys kuntaanmuutolle. Se kyllä on ikävää, kun joillakin koululuokilla on ulkopaikkakuntalaisten jälkikasvua ja syntyy kiusaamista ja häiriötä tunneilla.  Kerran yksi kumu-nuorisojengi syljeskeli kyläkaupan nurkilla. 

Keijona
Seuraa 
Viestejä8883
Liittynyt13.3.2015

Ja mitä sanoo kunnan elinkeinoasiamies siihen, jos kunnan elinkeino on keinoelinten valmistus, käyttö ja keinottelu, miten sitten onnistuu keinoelinten ja hannankullituksen jäsenten maastamyynti ilman maansamyymistä mamumassoille.

(Joikhatahan joutavia sitte kaikin)

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Anomalia++
Seuraa 
Viestejä1425
Liittynyt9.2.2012

Kunnilla on yli 500 tehtävää. Niitä pitää vähentää. Niin minä olen aina sanonut. Tulee ymmärtää historiallista kuntakontekstia. 

ps. Ketjun aloittaja on tekstinsä laadusta päätellen homoileva suvakki ja fasisti.

Uudistunut virkamies: jokainen päivä on samankaltainen.

HuuHaata
Seuraa 
Viestejä5981
Liittynyt8.11.2012

Ab Surd Oy kirjoitti:
Hävyttömimmät kuntaanmuuttajat tulevat kaupunkeihin opiskelemaan itselleen ILMAISEKSI ammatti- tai korkeakoulututkinnon ja vieläpä kunnan veronmaksajien ELÄTTÄMÄNÄ, täysin sosiaalietuuksien varassa, tekemättä itse pätkääkään hyvinvointinsa eteen. Opiskelijabileissä sitten remutaan haalarit yrjössä sikaillen ja VERONMAKSAJIEN RAHOILLA kaljaa kitaten ja haureuksia harjoittaen. Älämölö on kauheaa ja käytös arveluttavaa. Roskiakin jää jälkeen ja luonto saastuu.

Kuten tyypillistä suvakeille on väitelauseesi on täynnä asiavirheitä.

Suomessa kunnat eivät maksa juurikaan mitään yliopistoistaan tai amk:staan. Valtion piikki on niissä auki. Samoin nuorisolle tuettu asuminen ei mene kunnan kukkarosta vaan säätiöiltä ja RAY yms. tuilla. Näin ollen jo opiskeluaikanaan opiskelijat ovat kaupungeille +-0 ja sen jälkeen sitten reilusti +.

Myös muiden muuttajien osalta on hyvin pitkälti niin, että muutettaessa maalta kaupunkiin se tehdään nimenomaan työn perässä. Eikä kuten matujen tapauksessa, jossa työhön mennään sitten ehkä 20 v:n notkumisen jälkeen. Joka osaltaan ymmärrettävääkin, jos osaa vaan puhutun arabian kielistä.

bdbdbd
Seuraa 
Viestejä238
Liittynyt16.10.2016

Jurppii kyllä asuntojen hinnat noiden muuttajien takia. Isompaa tarttis, mutta eihän sellaiseen ole tietenkään varaa. Sata tonnia saisi hinnat pudota isohkojen omakotitalojen hinnoista.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9574
Liittynyt20.1.2013

Kauniaisissa voisi kaikki joiden äidinkieli ei ole ruotsi ommella suomenlippu rinnuksiinsa, jotta bettrefolkki tietäisi ketkä ovat siellä pelkästään kunnan varoja kuppamassa.
Voisin tehdä tiukkaa sellaisen pukeminen eräille, esim. Sarasvuolle.
Sama käytäntö Karjaalla ja muissa hurrikeskuksissa, ja hihhulivoittoisissa seurat- kunnissa hexagoni ateistien ja muuten vain vääräuskoisten pakanoiden pieluksiin, jotta valitut tietäisivät keiden päälle sylkeä.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9039
Liittynyt13.7.2015

HuuHaata kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Hävyttömimmät kuntaanmuuttajat tulevat kaupunkeihin opiskelemaan itselleen ILMAISEKSI ammatti- tai korkeakoulututkinnon ja vieläpä kunnan veronmaksajien ELÄTTÄMÄNÄ, täysin sosiaalietuuksien varassa, tekemättä itse pätkääkään hyvinvointinsa eteen. Opiskelijabileissä sitten remutaan haalarit yrjössä sikaillen ja VERONMAKSAJIEN RAHOILLA kaljaa kitaten ja haureuksia harjoittaen. Älämölö on kauheaa ja käytös arveluttavaa. Roskiakin jää jälkeen ja luonto saastuu.

Kuten tyypillistä suvakeille on väitelauseesi on täynnä asiavirheitä.

Suomessa kunnat eivät maksa juurikaan mitään yliopistoistaan tai amk:staan. Valtion piikki on niissä auki. Samoin nuorisolle tuettu asuminen ei mene kunnan kukkarosta vaan säätiöiltä ja RAY yms. tuilla. Näin ollen jo opiskeluaikanaan opiskelijat ovat kaupungeille +-0 ja sen jälkeen sitten reilusti +.

Myös muiden muuttajien osalta on hyvin pitkälti niin, että muutettaessa maalta kaupunkiin se tehdään nimenomaan työn perässä. Eikä kuten matujen tapauksessa, jossa työhön mennään sitten ehkä 20 v:n notkumisen jälkeen. Joka osaltaan ymmärrettävääkin, jos osaa vaan puhutun arabian kielistä.

Taisit itse olla äitisi virhe. Kaikki syytöksesi olivat perusteettomia. Minä en ole suvakki vaan kutukriittinen. En ole missään kohtaa väittänyt kuntien maksavan mitään korkeakouluistaan. En tiedä mistä nuorison tuetuista asumisesta puhut. Yleensä sellaisia saa kunnan oma alkuperäisväestön nuoriso, eivätkä kuntaanmuuttajat. Omia pitääkin tukea, ei tunkeilijoita. Mutta sen sijaan ylimääräinen väestö rasittaa kuntaa koska sille pitää rakentaa asuntoja, kaavoittaa, tehdä infraa, laajentaa palveluita, jne jne. Ei sen huumeita käyttävän hipin mädänneiden hampaiden remontointi oikeasti sillä satasen terveyskeskusmaksulla kuittaudu, joka sekin maksu tulee verorahoista. Työn perässä suomalaiset tunnetusti eivät muuta, se on tunnettu ongelma. Kuntaantulijoilla on aina poikkeuksetta muut mielessä. Yleensä leppoisa oleskelu opiskelijakampuksella vailla kiirettä työelämään, koska omaa lempiainettaan vastaavia sosiofeministisen kaaosteorian töitä ei ole. Aikanaan tukikuukausien päätyttyä jatkuu kommuunissa lojuminenvtyömarkkinatuettuna downshiftaajana. Mutta ei pidä yleistää, jotkut eivät koskaan aiokaan opiskella vaan hakeutuvat isoihin kyliin vain hyvän pössiksen ja lavean viihdekulttuuritarjonnan vuoksi, ja koska kalkkikset kotona alkaa vituttaa.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9039
Liittynyt13.7.2015

Keijona kirjoitti:
Ja mitä sanoo kunnan elinkeinoasiamies siihen, jos kunnan elinkeino on keinoelinten valmistus, käyttö ja keinottelu, miten sitten onnistuu keinoelinten ja hannankullituksen jäsenten maastamyynti ilman maansamyymistä mamumassoille.

(Joikhatahan joutavia sitte kaikin)

Ilmoitan häirikköviestisi asiattomiksi. Mene muualle pölisemään jos ei ole asiaa.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13828
Liittynyt27.11.2006

Anomalia++ kirjoitti:
Kunnilla on yli 500 tehtävää. Niitä pitää vähentää. Niin minä olen aina sanonut. Tulee ymmärtää historiallista kuntakontekstia. 

Pahoin pelkään, en tietenkään siis niin toivo mutta pelkään, että kunnissa joudutaan vielä aseellisesti estämään kuntaantulijoiden vyöryä. Ehkä kuntien tulee pyytää NATOn apua kuntiintulijoiden tulvan pysäyttämiseksi.

Halutaanko tänne Helsinkiin esimerkiksi jotain ihme espoolaisia? Siellä kun ei tunnuta ymmärtävän edes sellaisia helsinkiläisyyden perusarvoja kun metro tai jääkiekko.

---

Jos ihan vakavasti puhutaan niin tokihan meilläkin näitä löytyy. Etupäässä maamme lounaisesta saaristosta.

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

molaine
Seuraa 
Viestejä1942
Liittynyt3.8.2011

Kaikkein hirveintä on, kun nuo kutut ei osaa edes oikeaa suomea vaan mongertaa jotain länsisiperialaista murretta. Pahinta on ns. stadin nasaali. Olen salolaisten kavereideni kanssa miettinyt, miten tähän voisi puuttua vaikka kadulla. Ja siis emme todellakaan vastusta kuntaanmuuttoa minkään ulkokuntalaisuuden perusteella. Kuka tahansa, joka suostuu sopeutumaan salolaiseen elämänmuotoon on tänne tervetullut. Itse olen tästä hyvä esimerkki. Olen muuttanut tänne 10 v sitten ja sopeutunut täysin. Puhunkin nykyään kuin natiivi ja minut on jo hyväksytty tähän yhteisöön. Minunlaiseni kuntaanmuuttajat ovat tietenkin tervetulleita. Miksi helvetissä pitää sitä omaa länsisiperialaista kulttuuria tunkea tänne?

Panterarosa: On selvää, että "Partitava kisaa kurupati-kuvaa" ei oikein aukene kehitysmaalaisille N1c- kalmukinperseille.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9039
Liittynyt13.7.2015

Pseudohippi kirjoitti:
Anomalia++ kirjoitti:

Pahoin pelkään, en tietenkään siis niin toivo mutta pelkään, että kunnissa joudutaan vielä aseellisesti estämään kuntaantulijoiden vyöryä. Ehkä kuntien tulee pyytää NATOn apua kuntiintulijoiden tulvan pysäyttämiseksi.

Halutaanko tänne Helsinkiin esimerkiksi jotain ihme espoolaisia? Siellä kun ei tunnuta ymmärtävän edes sellaisia helsinkiläisyyden perusarvoja kun metro tai jääkiekko.

Kyllähän sinne Helsinkiin mahtuu. Toisaalta teillä siellä on jo paljon hyviä esimerkkejä siitä, että mihin ongelmiin liiallinen kutujen tulva johtaa. On huumeita ja raiskauksia, savusumua ja vihervasemmisto, poliiseja ja roistoja kumpiakin harmiksi asti. Täällä syrjäseuduilla meillä vielä menee toistaiseksi aika hyvin. Mutta tulee pitää huoli, että vieras aines ei tuo yhteisöämme romahduttavaa vaikutustaan tänne, siksi saatte pitää helsinkiläiset ja muut ulkopaikkakuntalaiset vastakin hyvänänne. 

Yksi seikka joka tässä nyt tuli mieleen on se, että kuntarajan ylittävä muuttaja pitäisi ottaa käsittelyyn heti siinä saapumiskunnassaan. Ei se ole mistään kotoisin, että joku hesalainen ajelee kenenkään estämättä halki puolen suomen vaikkapa junalla suoraan Ouluun. Joka kuntarajalle pysäytys ja matkustusasiakirjojen tarkastus vaan. Eikä lippuja tietenkään saa myydä Ouluun matkustaville muuttajille. Ainoastaan oululaisille itselleen tai uskottavasti sinne tilapäisesti matkaaville. Joka kunta huolehtikoot omasta vastuustaan siitä, että toisiin kuntiin ei tulvi luvattomia kuntaanmuuttajia tai -tulijoita. Kunnan tulee järjestää asiallinen vastaanottokeskus ja kulkuoikeuksien tarkistus itse, eikä sälyttää taakkaa eteenpäin. Pikakäännytys jos kuntaanmuuttoehdot eivät täyty tai sitten asuttaminen omaan kuntaan. Perhana niin!

Excalibur
Seuraa 
Viestejä3482
Liittynyt9.3.2017

molaine kirjoitti:
Kaikkein hirveintä on, kun nuo kutut ei osaa edes oikeaa suomea vaan mongertaa jotain länsisiperialaista murretta. Pahinta on ns. stadin nasaali. Olen salolaisten kavereideni kanssa miettinyt, miten tähän voisi puuttua vaikka kadulla. Ja siis emme todellakaan vastusta kuntaanmuuttoa minkään ulkokuntalaisuuden perusteella. Kuka tahansa, joka suostuu sopeutumaan salolaiseen elämänmuotoon on tänne tervetullut. Itse olen tästä hyvä esimerkki. Olen muuttanut tänne 10 v sitten ja sopeutunut täysin. Puhunkin nykyään kuin natiivi ja minut on jo hyväksytty tähän yhteisöön. Minunlaiseni kuntaanmuuttajat ovat tietenkin tervetulleita. Miksi helvetissä pitää sitä omaa länsisiperialaista kulttuuria tunkea tänne?

Sihahtava ässä erottaa snobin narkkarista.

Opeta lapsi ampumaan ja lapsi saa kokeista kiitettäviä
https://www.facebook.com/Channel4News/videos/10154717292226939/

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat