Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Jos maailma polkee paikoillaan näissä olosuhteissa tarpeeksi pitkään, alkaa moni kyllästymään ja turhautumaan tähän maailman-juonen determinismiin. Ja kritisoida tätä ei kannata koska nyt on in olla näsäviisas optimisti ja toisinajattelija jolla itsellään ainaski on kaikki ok. Osaatko sinä olla sinut maailman juonen kanssa nyt? Onko sinulla enää uskoa jäljellä heihin joilla se valta on? Ja itse olet universaalisesti korrektiko?

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Kommentit (14)

mdmx
Seuraa 
Viestejä5262
Liittynyt23.11.2009

deep purpose kirjoitti:
Jos maailma polkee paikoillaan näissä olosuhteissa tarpeeksi pitkään, alkaa moni kyllästymään ja turhautumaan tähän maailman-juonen determinismiin. Ja kritisoida tätä ei kannata koska nyt on in olla näsäviisas optimisti ja toisinajattelija jolla itsellään ainaski on kaikki ok. Osaatko sinä olla sinut maailman juonen kanssa nyt? Onko sinulla enää uskoa jäljellä heihin joilla se valta on? Ja itse olet universaalisesti korrektiko?

Ei ole juonta maailmalla.

Kritisointi on jotenkin hirveen turhaa, mielestäni olennaisiin "avain" epäkohtiin kannattaa tarttua niin että räkä lentää ja muut pienemmät epäkohdat kannattaa pyrkiä sivuuttaan kokonaan. Maailma ei koskaan voi olla optimaalinen juuri minulle tai juuri sinulle. 

Kaikki on ok mutta päämäärä on korkeammalla, eli olen tyytymätön. Maailma saa mennä mihin maailma menee. EVVK.

Edelleenkään ei ole juonta maailmalla. On vaan läjä ihmisiä jotka enempi/vähempi demokraattisesti päättää isomman suuntauksen omaa tai lähipiirinsä tai uskomansa asian etua ajaen. Suunta voi kääntyä koska tahansa, suunta on kääntynyt monta kertaa historiassa. Kyse on asenteista ja siitä mikä mielletään oikeaksi.

Ei ole varsinaisesti uskoa heihin joilla valta on, mutta ei onneksi myöskään ihan hirveesti kiinnosta mitä ne tekee. Loppupeleissä nekin on marionetteja, eliitti on aina uhanalaista vähemmistöä. EVVK.

Mikä vittua tarkoittaa universaalisesti korrekti? Oonko semmonen?

Titanic
Seuraa 
Viestejä1043
Liittynyt10.5.2014

Kaikkivaltias vuonna 2013 kirosi venäläiset ikuisesti paviaaniksi. Itä noudattaa Danielin kirjan 8. Luvun determismiä. Ei ole syytä huoleen. Huolena on Intia ja Kiina. He kun noudattavat Bhagavatamia, jota en tunne kovin hyvin.

10 vuoden sisällä Mahdi
2100 Vyasadeva kokoaa veedat
2500 Krishnan inkarnaatio
Jne.

Itse ajan Maailmanlaajuista kansalaispalkkaa, johon jokaisella on ollut oikeus 1.5.2014 alkaen.
Determismi johtaa kurusektran taisteluun, mutta ubi ties minne.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Universaalisesti korrekti = aate joka perustuu universaalisiin arvoihin. Universaalisuudesta esimerkki: objektiivisuus on yksi suurimmista universaalisuuksista koska se on myös oikein. 

mdmx: syyllistyt just siihen asenteesen jota en voi ihmisissä sietää. Jos kerran et välitä olla välittämässä niin älä sit odota kovin suurta aplodia.

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Neutroni
Seuraa 
Viestejä29583
Liittynyt16.3.2005

Se on tavallisen kuolevaisen mukavampaa elää maailmanaikoina, jolloin juoni polkee paikallaan, kun aikoina jolloin tapahtuu merkittäviä juonenkäänteitä. Enemmän minua huolestuttaa, että saatamme olla matkalla kohti jälkimmäistä.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Neutroni kirjoitti:
Se on tavallisen kuolevaisen mukavampaa elää maailmanaikoina, jolloin juoni polkee paikallaan, kun aikoina jolloin tapahtuu merkittäviä juonenkäänteitä. Enemmän minua huolestuttaa, että saatamme olla matkalla kohti jälkimmäistä.

Näin vain silloin jos maailmassa on asiat hyvin. Onko ne?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä29583
Liittynyt16.3.2005

deep purpose kirjoitti:
Näin vain silloin jos maailmassa on asiat hyvin. Onko ne?

Ei tämä mikään paratiisi ole, mutta sanoisin että kyllä meillä länsimaalaisilla on asiat tämän maailman nykyisyyteen ja historiaan verrattuna hyvin. Kehitys hyvään tapahtuu harvoin äkillisin askelin, vaan hitaasti evoluutiomaisesti rauhallisina "paikoillaan polkevina" aikoina. Nytkään näköpiirissä ei ole erityisiä kehitysaskeleita parempaan, vaan pikemminkin kurjistumista ja kaaosta.

Keijona
Seuraa 
Viestejä9868
Liittynyt13.3.2015

"Huolena on Intia ja Kiina. He kun noudattavat Bhagavatamia, jota en tunne kovin hyvin."

Taitaa Hindulaisuudessa olla senverran taustavoimaa, että huolissaan ei kannata olla.  Kalkihan se se voi  joitain hirvittää. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kalki 

Nimittäin sitten kun tuo kaveri ilmestyy tonteille on myöhäistä alkaa miettimään mihin suuntaan pyllistää ja mihin kumartaa.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Käyttäjä3876 kirjoitti:
Ollaan nyt sitten tosi viisaita ja sanotaan että teet karkean virheen kuvitellessasi maailman juonen olevan subsumptiivinen.

Kokemusmaailman rehellinen vastaus ei moisia tunne.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Ymmärrän mä kyllä teidänkin näkökulman mutta juuri nyt koen näin.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat