Seuraa 
Viestejä447
Liittynyt4.1.2016

Käyttäjä3876 ja Dosenboden voivat avata oman ketjun, jossa voivat vapaasti sättiä toisiaan, koska vinoilu jo haittaa turvapaikka-namu-ketjun kontekstia.

Tässä on teille ketju, jossa voitte heittää kuraa toistenne päälle.

Sivut

Kommentit (30)

omenaputosipuusta
Seuraa 
Viestejä12
Liittynyt7.4.2017

Dosenboden kirjoitti:

En toki väitä, ettei itsessäni olisi tässä mitään vikaa. Olen elämässäni sekä kokenut että joutunut seuraamaan läheltä niin äärimmäisiä asioita erityisesti uskontohihhulismin ja homovastaisuuden takia, ettei kukaan luultavasti uskoisi puoliakaan, jos kertoisin kaiken. Siksi näistä asioista provoilemalla pääsee erittäin helposti erittäin syvälle ihoni alle. Se on ilman muuta henkilökohtainen heikkous, josta eroon pääseminen helpottaisi asioita huomattavasti. Mutta eipä sitä noin vain heitetä menemäänkään.

Joo, tiedän myös, kenelle annoin taas hyvän tekosyyn uhriutumisesta vittuiluun. Nyt kävi näin.

Haloo pahvi. Kerroit juuri kaikille miten sut saa sekaisin. Ei jatkoon.

Dosenboden
Seuraa 
Viestejä362
Liittynyt6.3.2017

En minä halua heitellä kuraa. Haluan tuon homovihaa lietsovan häirikkötrollin ulos foorumilta tai ainakin ignore-toiminnon, jolla voin piilottaa sen viestit, jotta voisin keskittyä siihen, mitä varten tälle tulin, eli keskustelemaan.

Jos fundamentalismin ja ja homovihan uhria haluaa häiritä ja provosoida lyömällä kipupisteisiin, niin totta munassa se onnistuu. Mutta millainen "ihminen" nauttii sellaisen tekemisestä? Ja millaisen foorumin ylläpito sallii moisen?

Selvitys Jehovan todistajien verensiirtokiellosta ja sairaalayhteyskomiteoiden toiminnasta:
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/veriselvitystyo/

Keijona
Seuraa 
Viestejä8868
Liittynyt13.3.2015

Olettaisin tähän keskusteluun olevan lämpimästi tervetulleita muutkin dikotomiasta sisältöä elämäänsä etsivät.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

omenaputosipuusta
Seuraa 
Viestejä12
Liittynyt7.4.2017

Dosenboden kirjoitti:
Mutta millainen "ihminen" nauttii sellaisen tekemisestä? Ja millaisen foorumin ylläpito sallii moisen?

http://www.iltalehti.fi/digi/2014091918676898_du.shtml

Ihan tavallinen trolli on yleensä narsisti, psykopaatti, sadisti eli minäminäminä, ei omatuntoa ja nauttii siitä kun kärsit.  Jos et osaa ohittaa näitä niin tää  on väärä foorumi sulle. 

omenaputosipuusta
Seuraa 
Viestejä12
Liittynyt7.4.2017

Dosenboden kirjoitti:
Tässä puhutaan asioista, joiden takia olen nähnyt kärsimystä ja kuolemaa enemmän kuin tarpeeksi ja kokenut ensiksi mainittua enemmän kuin tarpeeksi. Puhutaan asioista, joiden takia vain yksi kahdesta jatkaisi matkaansa kävellen, jos tietyn nimimerkin takana oleva henkilö tulisi kadulla vastaan. Todennäköisesti se en olisi minä, koska olen rapakuntoinen nörtti, joka ei ole koskaan ollut väkivaltainen. Mutta viime kädessä jokainen meistä löytää sisältään rajoja, joiden ylittäminen ei voi olla aiheuttamatta reaktioita.

Kun löydät rajan trollin viestistä niin sammuta tietsikka ja päästä höyryt ulos vaikka juoksemalla. Muuten jäät sadistin puruleluksi.

Dosenboden
Seuraa 
Viestejä362
Liittynyt6.3.2017

Urpo Tyyppi kirjoitti:
Dosenboden kirjoitti:
Tässä puhutaan asioista, joiden takia olen nähnyt kärsimystä ja kuolemaa enemmän kuin tarpeeksi ja kokenut ensiksi mainittua enemmän kuin tarpeeksi. Puhutaan asioista, joiden takia vain yksi kahdesta jatkaisi matkaansa kävellen, jos tietyn nimimerkin takana oleva henkilö tulisi kadulla vastaan. Todennäköisesti se en olisi minä, koska olen rapakuntoinen nörtti, joka ei ole koskaan ollut väkivaltainen. Mutta viime kädessä jokainen meistä löytää sisältään rajoja, joiden ylittäminen ei voi olla aiheuttamatta reaktioita.

Kun löydät rajan trollin viestistä niin sammuta tietsikka ja päästä höyryt ulos vaikka juoksemalla. Muuten jäät sadistin puruleluksi.

Ennemmin olen sadistin purulelu kuin sadistin puolustelija.

Miksi sinä hyväksyt mukisematta sen, ettei sadistisia nettikiusaajia moderoida vittuun? Vähän arvelen, etteivät ne motiivit ihan kestä päivänvaloa.

Selvitys Jehovan todistajien verensiirtokiellosta ja sairaalayhteyskomiteoiden toiminnasta:

Dosenboden
Seuraa 
Viestejä362
Liittynyt6.3.2017

Mainittakoon, että aion levittää seksuaalivähemmistöjen suosimilla foorumeilla totuudenmukaista tietoa Tiede-lehden homovastaisesta linjasta ja kehottaa kaikkia irtisanomaan tilauksensa.

En yhtään ihmettele, että eräskin Tiede-lehdestä tuttu toimittelija kirjoittelee nykyään äärikonservatiiviseen, fasistiseen ja homovihaa lietsovaan Oikeaan Mediaan.

Kuten sanottu, olen kokenut nettikeskustelija ja moderaattori. Tällaiseen perseilyyn olen silti hyvin harvoin törmännyt.

omenaputosipuusta
Seuraa 
Viestejä12
Liittynyt7.4.2017

Dosenboden kirjoitti:
Urpo Tyyppi kirjoitti:
Dosenboden kirjoitti:

Miksi sinä hyväksyt mukisematta sen, ettei sadistisia nettikiusaajia moderoida vittuun? Vähän arvelen, etteivät ne motiivit ihan kestä päivänvaloa.

Täh?  Arvaa kauanko kesti luoda tämä urpo tunnus?? 3 minuuttia. Vieläkö jatkan vai joko tuli se AHAA elämys??? Mitä vitun iloa on moderoida yksi trollin tunnus vittuun kun uuden saa 3 minuutin työllä ja mode on evvk??????  Kasvata paksumpi nahka tai mene muualle. Tämä ei tästä parane.  

omenaputosipuusta
Seuraa 
Viestejä12
Liittynyt7.4.2017

Dosenboden kirjoitti:
 Kuten sanottu, olen kokenut nettikeskustelija ja moderaattori. Tällaiseen perseilyyn olen silti hyvin harvoin törmännyt.

Vauva-palsta. Tiede-lehti. Mikä niillä yhteistä? 

Dosenboden
Seuraa 
Viestejä362
Liittynyt6.3.2017

Urpo Tyyppi kirjoitti:
Dosenboden kirjoitti:
Urpo Tyyppi kirjoitti:
Dosenboden kirjoitti:

Täh?  Arvaa kauanko kesti luoda tämä urpo tunnus?? 3 minuuttia. Vieläkö jatkan vai joko tuli se AHAA elämys??? Mitä vitun iloa on moderoida yksi trollin tunnus vittuun kun uuden saa 3 minuutin työllä ja mode on evvk??????  Kasvata paksumpi nahka tai mene muualle. Tämä ei tästä parane.  

Jaa että semmoista.

Ei alttereiden moderoiminen vittuun ole ollut ainakaan minulle modena mikään ongelma. Viitsimisestä se on kiinni. Ja tässä palataan taas siihen perusongelmaan.

Excalibur
Seuraa 
Viestejä3482
Liittynyt9.3.2017

Dosenboden kirjoitti:
Mainittakoon, että aion levittää seksuaalivähemmistöjen suosimilla foorumeilla totuudenmukaista tietoa Tiede-lehden homovastaisesta linjasta ja kehottaa kaikkia irtisanomaan tilauksensa.

En yhtään ihmettele, että eräskin Tiede-lehdestä tuttu toimittelija kirjoittelee nykyään äärikonservatiiviseen, fasistiseen ja homovihaa lietsovaan Oikeaan Mediaan.

Ja jos taas eksyn homobaariin, niin tulet hinkkaamaan reittä kolmen promillen kännissä. On tää elämä aika jännää.

Mutta jääköön nyt tähän, ehkä. Ei toisten pillittämistä ole kiva katsoa.

Opeta lapsi ampumaan ja lapsi saa kokeista kiitettäviä
https://www.facebook.com/Channel4News/videos/10154717292226939/

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat