Kommentit (6)

Käyttäjä1200
Seuraa 
Viestejä29
Liittynyt2.1.2016

Rasvan polttoa voidaan nopeuttaa kiihdyttämällä aineen vaihduntaa esim itse olen laihtunut juomalla päivittäin pannullisen teetä ja lasillisen tomaattimehua. Lisäksi ruokavalio vaikuttaa, esim vähärasvainen ruokavalio jota olen alkanut noudattaa välttääkseeni huonoaoloa sitoo kehoon vähemmän uutta rasvaa. Eli kyllä vippaskonsteja on.

Raspu
Seuraa 
Viestejä8343
Liittynyt12.7.2010

Kaikki mikä nopeuttaa läpikulkuaikaa auttaa laihtumisessa. 
Chilin polte laihduttaa koska elimistö pyrkii poistamaan sen nopeammin.
Runsas nesteen juonti, esim. teen, laihduttaa koska ruokaianeet liukenevat laimeammiksi ja köntti siirtyy eteenpäin helpommin.

Lenkkeily laihduttaa kulutuksen takia, mutta myös sen takia että juostessa "paska" valuu alaspäin nopeammin. 

Eli mikä tahansa, joka poistaa syödyn materiaalin kehosta normaalia nopeammin laihduttaa koska kroppa ei kerkeä saada siitä ravinteita irti.
Esim. tärinä paskattaa nopeammin.

Jengi usein sotkee nämä rasvanpolttoon vaikka läpulkuajalla ei ole mitään tekemistä rasvanpolton kanssa.

Berthel
Seuraa 
Viestejä686
Liittynyt29.1.2017

Käyttäjä1200 kirjoitti:
Rasvan polttoa voidaan nopeuttaa kiihdyttämällä aineen vaihduntaa esim itse olen laihtunut juomalla päivittäin pannullisen teetä ja lasillisen tomaattimehua. Lisäksi ruokavalio vaikuttaa, esim vähärasvainen ruokavalio jota olen alkanut noudattaa välttääkseeni huonoaoloa sitoo kehoon vähemmän uutta rasvaa. Eli kyllä vippaskonsteja on.

Taitaa  olla tuo rasvan energiatiheys aika korkea, eli vähentämällä  syömääsi rasvaa vähennät todennäköisesti myös kokonaisenergian saantiasi, jolloin laihdut. Rasvan poltto  siinä tuskin vauhdittuu.

AkuAnkka
Seuraa 
Viestejä2123
Liittynyt13.3.2017

Käyttäjä1200 kirjoitti:

Ihan huippupolttoon siis pääsisit juomalla vain lasin vettä päivässä kuukauden ajan ...vai ???

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Raspu
Seuraa 
Viestejä8343
Liittynyt12.7.2010

Berthel kirjoitti:
Käyttäjä1200 kirjoitti:

Taitaa  olla tuo rasvan energiatiheys aika korkea, eli vähentämällä  syömääsi rasvaa vähennät todennäköisesti myös kokonaisenergian saantiasi, jolloin laihdut. Rasvan poltto  siinä tuskin vauhdittuu.

Sata grammaa läskiä veke tarvii noin 600 kcal miinuusta. (Läsikissä on mutakin, ei ihan ole pelkkää puhdasta rasvaa jonka energia-arvo on n. 8kcal per gramma.)
Se tarkottaa noin 90 kilosella kaverilla 8 kilometrin ripeetä kävelyä.

Viis kertaa viikossa 8km kävelylenkki meikäläisen kokoisella pudottaisi painoa noin puoli kiloa ilman ruokavaliomuutosta. Toimii, on kokeiltu.

Excalibur
Seuraa 
Viestejä3482
Liittynyt9.3.2017

Poistunut kirjoitti:
Kaikki mikä nopeuttaa läpikulkuaikaa auttaa laihtumisessa. 
Chilin polte laihduttaa koska elimistö pyrkii poistamaan sen nopeammin.
Runsas nesteen juonti, esim. teen, laihduttaa koska ruokaianeet liukenevat laimeammiksi ja köntti siirtyy eteenpäin helpommin.

Lenkkeily laihduttaa kulutuksen takia, mutta myös sen takia että juostessa "paska" valuu alaspäin nopeammin. 

Eli mikä tahansa, joka poistaa syödyn materiaalin kehosta normaalia nopeammin laihduttaa koska kroppa ei kerkeä saada siitä ravinteita irti.
Esim. tärinä paskattaa nopeammin.

Jengi usein sotkee nämä rasvanpolttoon vaikka läpulkuajalla ei ole mitään tekemistä rasvanpolton kanssa.

Neste myös mössää massaa, jolloin se pääsee helpommin suolen seinämän kanssa kosketuksiin.

Opeta lapsi ampumaan ja lapsi saa kokeista kiitettäviä
https://www.facebook.com/Channel4News/videos/10154717292226939/

Uusimmat

Suosituimmat