Seuraa 
Viestejä2546
Liittynyt12.9.2012

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/entisen-ministerin-erikoinen...
"...
Puran mukaan saamaansa rakennusintoon on iso syypää myös imurin inhottava ääni, minkä takia metsän keskelle on nyt noussut mökötyskämppä ja kivikirkko.
..."
Olis kannattanu tutkia se asunto tarkkaan ennen kuin ryhtyi tommoseen rakennusprojektiin.
Se imurin ääni olis voinu johtua sinne pesiytyneen naisen imurin käytöstä. Naisen voi kyllä karkottaa ihan vapaasti saatavilla olevan alkoholin käytllä, ei tarvita kummempia myrkkyjä.

Kommentit (6)

Uolevi Kattun
Seuraa 
Viestejä88
Liittynyt1.7.2015

Mökötyskämppä voisi olla keskustelupalstoilla virtuaalinen. Huonoa tuultaan voisi purkaa ja kirjoittaa vihakirjoituksia urakalla nettiin, jos ne ovat vain kirjoittajan itsensä nähtävissä.

Malevitsh Malevitshista: Olisin itse tehnyt tämän paremmin.

Punde
Seuraa 
Viestejä2041
Liittynyt13.12.2016

Miks ei vois olla "vihakirjoitus sivusto" johon saa purkaa ja kirjoittaa kaiken pahan, joka muhinut ihmisparan sisällä.
Tyylin: Mää haluaisin ampua...
Minun mieleni rikkoa tekisi...
Kirosanat olisivat suositeltavia käyttää.

Uolevi Kattun
Seuraa 
Viestejä88
Liittynyt1.7.2015

Punde 13.4.2017:

Miks ei vois olla "vihakirjoitus sivusto" johon saa purkaa ja kirjoittaa kaiken pahan, joka muhinut ihmisparan sisällä.

- - - - - - - -

Julkisen toimijan pitäisi perustaa tuollainen sivusto. Kirjoittaa ja lukea voisivat vain rekisteröityneet käyttäjät. Ehkä jopa Facebook-tyyliin, osa keskusteluista olisi suljettuja ja avauksen kirjoittaja päättäisi keitä hyväksyy mukaan. Viranomaiset näkisivät kaiken, joten ihan mitä tahansa sinnekään ei voisi kirjoittaa. Kirjoituksia ja kirjoittajia analysoitaisiin sekä ihmisten että robottien toimesta. Kriittisimmät tapaukset voitaisiin ohjata pikaisesti hoitoon.

Malevitsh Malevitshista: Olisin itse tehnyt tämän paremmin.

Punde
Seuraa 
Viestejä2041
Liittynyt13.12.2016

Tuollainen sivustohan voisi toimia hoidosta jo sellaisenaan, kun saisi päästellä höyryjä. Sensuuria ei saisi olla, käyttäjät rekisteröityneet, ikäraja k-18. Voi sanoa vapaasti mielipiteensä ja "tuntonsa" , mutta se "yllytys kansanosaa tai ryhmää vastaan" kielletty. Vai miten se oli?
Jos tahtoo sanoa, että: " Mustit on ihan paskoja koska haukkuvat yötämyöten!" Niin voi sanoa jne...
Mikä se sellainen "julkinen toimija" on?

George Hanson
Seuraa 
Viestejä1436
Liittynyt13.11.2014

Mökötyskämpän taustalla näkyy nykykäytännön mukaisen metsänhoidon muokkaamaa "maisemaa".

Kyllä minua ainakin mökötyttäisi yhä enemmän jos tuollaista näkyisi ikkunasta.

Punde
Seuraa 
Viestejä2041
Liittynyt13.12.2016

Jos ymmärsin Yrjön kirjoituksen oikein, niin sanoisin ettei tälle mökötys-sivustolle ole kenenkään pakko mennä.
Ihan vapaaehtoisvoimin mökötettäs ja kiroiltas. :(

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat