Seuraa 
Viestejä7475
Liittynyt13.3.2017

Äänestetäänpä mitä kirkkokuntaa temppeleineen Suomeen halutaan eniten.

Minkä uskonnon temppeleitä haluat Suomeen ?
2. Minulle Azteekkitemppeli jossa uhrataan ihmisuhreja olisi ehdoton valinta koko saisi olla mielellään 12 x suurkirkko.
2. Minulle Azteekkitemppeli jossa uhrataan ihmisuhreja olisi ehdoton valinta koko saisi olla mielellään 12 x suurkirkko.
27.6%
1. Haluan Suomeen hindulasuutta edustavan 12 x suurkirkkoa suuremman temppelin tyyliin Amritsar.
1. Haluan Suomeen hindulasuutta edustavan 12 x suurkirkkoa suuremman temppelin tyyliin Amritsar.
26.1%
3. Lähi-idästä joku mukava uskonto jossa silvotaan tai leikellään pippeleitä tai tyttöjen sukuelimiä olisi jees.
3. Lähi-idästä joku mukava uskonto jossa silvotaan tai leikellään pippeleitä tai tyttöjen sukuelimiä olisi jees.
24.6%
4. Mulle riittää olemassaolevat luterilaiset ja ortodoksiset kirkot.
4. Mulle riittää olemassaolevat luterilaiset ja ortodoksiset kirkot.
21.5%
Ääniä yhteensä: 65

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Sivut

Kommentit (29)

Major_Overhaul
Seuraa 
Viestejä7475
Liittynyt13.3.2017

Sori nyt meni Angkor Wat ja Amritsar sekaisin.

Vishnulle pyhitetty Angkor Wat.

En tiedä kieltääkö Hindulaisuus kuvien piirtämisen kuten muslimit, mutta puitteet olisi komiat.

- M. King Hubbert

Keijona
Seuraa 
Viestejä8886
Liittynyt13.3.2015

Jospa ihmiset huolehtisivat ja kunnioittasivat  ensin sitä luojalta saatua  kehoa ja  tietoisuuden temppeliä, niin sen jälkeen voisi  kollektiiviselle toiminnalle olla edellytyksiä. 

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Major_Overhaul
Seuraa 
Viestejä7475
Liittynyt13.3.2017

Suurkirkko ( luterilainen ) Helsingistä Senaatintorin laidasta. Suunnittelija Carl Ludvig Engel.

- M. King Hubbert

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28266
Liittynyt16.3.2005

Minä en halua kerrassaan minkäänlaisia temppeleitä. Mutta jos jotkut uskovaiset haluavat, niin sen kun rakentavat omilla rahoillaan lakien ja muiden säädöksien puitteissa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat